abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154838299
Het zijn elke dag weer keuzes. En de logica snap ik ook wel.
Maar dat wil niet zeggen dat ik het tof vind. Ik HAAT dat zelfs.
"Vroeger" werkte ik minimaal 12 uur per dag, was ik nog nuttig en verdiende ik ook nog wat.
Nu kan ik gewoon niks meer en dat hakt er aardig in.
Ik weet waar het aan ligt, dat scheelt alweer want twijfel of een vraagteken boven je hoofd is pas echt erg.
Maar ben ik er blij mee? Neuh, echt niet.

Het is gewoon zoals het is, aan mij de taak er mee om te leren gaan en dát vind ik moeilijk.
Heb echt het idee dat ik anderen tot last ben en dat voelt niet fijn.
Nutteloos, zo voel ik me.
Mensen die lief tegen me doen doen dat uit compassie heb ik het idee, waardering voor mijn daden kan het niet meer zijn iig.

Maar goed, we gaan nu naar het TT-circuit. Zal me weer melden als we terug zijn.
Zou mooi zijn als dat een positief verhaal wordt toch? :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 augustus 2015 @ 12:41:28 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154838704
Veel plezier, ik hoop dat je een leuke dag hebt! :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:43:23 #53
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_154841988
En weer terug.
Ik heb sterk de neiging om vreselijk te vloeken maar om het leesbaar te houden doe ik dat maar even niet.
Je wordt bij aankomst met de auto direct een kant op gedirigeerd om te parkeren, daarna mag je een kilometer lopen om maar bij die ingang te komen.
Nu had ik mijn rollator wel bij me maar dat is ook niet zaligmakend, het blijft een pokkeneind.
Ik heb de verkeersregelaars daar op aangesproken en die zeiden dat ik idd wel wat dichterbij mocht parkeren.
Ja mooi. En nu? Heel dat teringeind weer terug lopen om mijn auto te halen? Laat ze die optie bieden VOOR je heel dat eind gelopen hebt.
Eindelijk binnen zou daar een tribune zijn die toegankelijk is voor gehandicapten. Alleen was die alleen per trap te bereiken, ik heb dus geen ene fuck gezien.
Blijkbaar zag ik er nogal neerslachtig uit want een wildvreemde tikte me op de schouder en vroeg of alles goed ging. Dat vond ik wel lief. :)
Maar goed, na 1,5 uur waren we het allemaal beu en zijn we weer naar de auto gestrompeld.
Onderweg kon ik wel janken van de pijn en frustratie, volgende uitje ga ik echt meer aan mezelf denken.
Positieve is: Ik ben mee geweest en heb 2 mensen een leuke tijd kunnen bezorgen waarvan 1 mens een jochie van 6 is.
Dat is toch wel wat waard. :)
pi_154845037
Wat betreft die acceptatie... Naar mijn idee wordt dat met de tijd niet makkelijker maar juist moeilijker. Je hebt al lang klachten vannelle.... Dat speelt ook mee misschien. Tenminste, dat is mijn ervaring. Als het een jaartje minder gaat qua gezondheid denk je misschien nog... Och, wat is een jaar op een mensenleven? Ik krabbel vast snel weer op en ga het gemiste plezier lekker inhalen.'

Maar voor je het weet ben je echt heel wat jaren verder. Ondertussen hebben mensen in je omgeving grote stappen gezet (ik heb het niet over persoonlijke groei maar meer dingen als een goede baan, nieuw huis, gezinsuitbreiding enz.). Terwijl je eigen leven meer stilstaat op die vlakken.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_154845676
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:32 schreef pietkanarie het volgende:
Wat betreft die acceptatie... Naar mijn idee wordt dat met de tijd niet makkelijker maar juist moeilijker. Je hebt al lang klachten vannelle.... Dat speelt ook mee misschien. Tenminste, dat is mijn ervaring. Als het een jaartje minder gaat qua gezondheid denk je misschien nog... Och, wat is een jaar op een mensenleven? Ik krabbel vast snel weer op en ga het gemiste plezier lekker inhalen.'

Maar voor je het weet ben je echt heel wat jaren verder. Ondertussen hebben mensen in je omgeving grote stappen gezet (ik heb het niet over persoonlijke groei maar meer dingen als een goede baan, nieuw huis, gezinsuitbreiding enz.). Terwijl je eigen leven meer stilstaat op die vlakken.
Qua klachten heb ik over 3 jaar een 20-jarig jubileum. Joepie.
En ik HAD een goede baan, ik HAD een eigen huis.
Denk wel dat je gelijk hebt als je zegt dat met de tijd de frustratie toeneemt, andere factoren dan gezondheid wegen dan ook mee.
Maar ik ben er ondertussen goed zat van om constant aan de zijlijn te staan of andere mensen af te remmen door mijn beperkingen.
Daarom heb ik er ook geen problemen mee als mijn vriendin iets leuks gaat ondernemen met mijn beste vriend.
Heeft er tenminste iemand plezier. En in die wetenschap heb ik er ook lol in, dat gun ik ze gewoon.

Voor mezelf maakt het me ondertussen niks meer uit, ik blijf wel ergens bungelen.
Als ik maar niemand tegen hou.
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:00:22 #57
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154845781
Ik heb dusdanig weinig last van mijn lichamelijke beperkingen dat ik voor Stichting Hartekind mee ga rijden in de Dam tot Dam Classic. 40 km fietsen om aandacht en geld voor de stichting bij elkaar te krijgen :)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154845887
quote:
19s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:00 schreef Toekito het volgende:
Ik heb dusdanig weinig last van mijn lichamelijke beperkingen dat ik voor Stichting Hartekind mee ga rijden in de Dam tot Dam Classic. 40 km fietsen om aandacht en geld voor de stichting bij elkaar te krijgen :)
Goed bezig! ^O^
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:05:17 #59
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154845916
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:04 schreef vannelle het volgende:

[..]

Goed bezig! ^O^
Ik ben blij dat ik die kinderen op die manier kan helpen :) Want ik heb zelf toen ik klein was best last gehad van de onbekendheid van de gevolgen van aangeboren hartkwalen.
Sporten voor Sophia
pi_154846010
quote:
19s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:05 schreef Toekito het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik die kinderen op die manier kan helpen :) Want ik heb zelf toen ik klein was best last gehad van de onbekendheid van de gevolgen van aangeboren hartkwalen.
Ik kan me goed voorstellen dat je daar blij om bent, sowieso in de gelegenheid zijn om iemand te helpen voelt gewoon goed.
Dat is iets wat ik (op andere vlakken dan) nog steeds wel kan en dat doe ik altijd graag.
Heel veel succes en ik hoop dat je het tot een goed einde brengt. :)
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:10:27 #61
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154846050
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:08 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat je daar blij om bent, sowieso in de gelegenheid zijn om iemand te helpen voelt gewoon goed.
Dat is iets wat ik (op andere vlakken dan) nog steeds wel kan en dat doe ik altijd graag.
Heel veel succes en ik hoop dat je het tot een goed einde brengt. :)
Heb vandeweek in 1 rit 26 km afgelegd en dat voelde prima. Dus die rit qua afstand nog 1 a 2 x doen en dan 2 a 3x rond de 30/35 gaan zitten en dan vooral bijhouden en minimaal 1x 40 km trappen :)
Sporten voor Sophia
pi_154846165
quote:
19s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:10 schreef Toekito het volgende:

[..]

Heb vandeweek in 1 rit 26 km afgelegd en dat voelde prima. Dus die rit qua afstand nog 1 a 2 x doen en dan 2 a 3x rond de 30/35 gaan zitten en dan vooral bijhouden en minimaal 1x 40 km trappen :)
Maar hoe moet ik me dat voorstellen? Is dat een sponsor rit of is het meer reclame maken/aandacht vragen?
Wat het ook is: geweldig initiatief en mooi dat je dit kunt doen. :)
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:17:59 #63
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154846220
Het is en en. We laten ons sponsoren. Met dat geld zorgen we dat kinderen (en bij genoeg geld ikzelf ook) een Pace-Pro krijgen. Met deze beschermingsband van pacemaker/ICD mogen ze (weer) aan teamsporten doen.

Heb foto's en videootjes gezien van 7 jarige die weer kunnen voetballen door de pacepro. Maar dit is maar 1 ding waar Hartekind zich voor in zet. Zie evt hartekind.nl
Sporten voor Sophia
pi_154846253
Ga ik zeer zeker even naar kijken, vind dit echt geweldig!
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:19:58 #65
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154846273
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:19 schreef vannelle het volgende:
Ga ik zeer zeker even naar kijken, vind dit echt geweldig!
^O^
Sporten voor Sophia
pi_154846406
quote:
19s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:19 schreef Toekito het volgende:

[..]

^O^
Het is wel een hele kleine stichting volgens mij EN ze moeten heel goed uitkijken voor misbruik door vrijwilligers.

quote:
Administratieve en creatieve hulp bieden aan onze vaste medewerker
Op ons kantoor in Maarssen werkt onze vaste medewerker elke dag keihard en enthousiast aan het succes van Hartekind. Zij kan op allerlei gebied hulp gebruiken, bijv. bij het maken van een nieuwsbrief of het beheren van bestanden. Ook voor het samenstellen van informatiepakketten voor bijv. scholen en sportclubs en het verzorgen van mailings kunnen we uw inzet goed gebruiken.
Ik ga er maar even van uit dat vrijwilligers het hart op de goede plaats hebben maar dit vind ik toch wel tricky.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 augustus 2015 @ 18:40:57 #67
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154846800
quote:
Gaaf, Toek! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:43:26 #68
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154846854
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:25 schreef vannelle het volgende:

[..]

Het is wel een hele kleine stichting volgens mij EN ze moeten heel goed uitkijken voor misbruik door vrijwilligers.

[..]

Ik ga er maar even van uit dat vrijwilligers het hart op de goede plaats hebben maar dit vind ik toch wel tricky.
dat laatste (bestanden beheren) ga ik waarschijnlijk doen. Gesprekken lopen er iig voor :) Maar idd is kleine stichting die wil (en moet) groeien. Naast het fietsen ga ik meer doen voor zo hoor. IT heb ik aangeboden net als sociale media.

Door div. redenen wordt er nog over gesproken en is niks zeker.
Sporten voor Sophia
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:43:41 #69
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154846862
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gaaf, Toek! ^O^
Thnx Rewi O+
Sporten voor Sophia
pi_154847002
quote:
19s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:43 schreef Toekito het volgende:

[..]

dat laatste (bestanden beheren) ga ik waarschijnlijk doen. Gesprekken lopen er iig voor :) Maar idd is kleine stichting die wil (en moet) groeien. Naast het fietsen ga ik meer doen voor zo hoor. IT heb ik aangeboden net als sociale media.

Door div. redenen wordt er nog over gesproken en is niks zeker.
Mooi als je je op die manier nuttig kan maken. :)
Bij deze wil ik je dan ook een veer in je reet steken of alleen maar een compliment geven als dat makkelijker zit. :)
Ik zou zelf eens moeten kijken of er iets dergelijks is dat meer aansluit op mijn eigen verhaal, wie weet kan ik me ook nog eens nuttig maken. :)
  zondag 2 augustus 2015 @ 19:15:31 #71
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154847679
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:49 schreef vannelle het volgende:

[..]

Mooi als je je op die manier nuttig kan maken. :)
Bij deze wil ik je dan ook een veer in je reet steken of alleen maar een compliment geven als dat makkelijker zit. :)
Ik zou zelf eens moeten kijken of er iets dergelijks is dat meer aansluit op mijn eigen verhaal, wie weet kan ik me ook nog eens nuttig maken. :)
Tnx! En dat zou fijn zijn als je je nuttig kan maken lijkt me.
Sporten voor Sophia
pi_154847802
quote:
19s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:15 schreef Toekito het volgende:

[..]

Tnx! En dat zou fijn zijn als je je nuttig kan maken lijkt me.
Ik doe op mijn manier mijn best maar door wat jij typt besef ik dat ik best nog ff iets verder kan kijken.
Misschien wordt het niks maar dan heb ik het iig geprobeerd. :)
  † In Memoriam † zondag 2 augustus 2015 @ 20:15:29 #73
137949 Disana
pi_154849714
quote:
Wat goed van je. Ik hoop dat het je goed afgaat.
  zondag 2 augustus 2015 @ 20:17:02 #74
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154849759
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:15 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat goed van je. Ik hoop dat het je goed afgaat.
Die 40km bedoel je? Ik train nu gemiddeld 3x per week. En we gaan eind augustus met de hele groep nog een middagje trainen :)
Sporten voor Sophia
  † In Memoriam † zondag 2 augustus 2015 @ 20:17:49 #75
137949 Disana
pi_154849783
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:17 schreef Toekito het volgende:

[..]

Die 40km bedoel je? Ik train nu gemiddeld 3x per week. En we gaan eind augustus met de hele groep nog een middagje trainen :)
Ja, dat bedoel ik. En ook mooi om te lezen dat je fysiek in zo'n goede conditie bent ondanks je hart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')