Qua klachten heb ik over 3 jaar een 20-jarig jubileum. Joepie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:32 schreef pietkanarie het volgende:
Wat betreft die acceptatie... Naar mijn idee wordt dat met de tijd niet makkelijker maar juist moeilijker. Je hebt al lang klachten vannelle.... Dat speelt ook mee misschien. Tenminste, dat is mijn ervaring. Als het een jaartje minder gaat qua gezondheid denk je misschien nog... Och, wat is een jaar op een mensenleven? Ik krabbel vast snel weer op en ga het gemiste plezier lekker inhalen.'
Maar voor je het weet ben je echt heel wat jaren verder. Ondertussen hebben mensen in je omgeving grote stappen gezet (ik heb het niet over persoonlijke groei maar meer dingen als een goede baan, nieuw huis, gezinsuitbreiding enz.). Terwijl je eigen leven meer stilstaat op die vlakken.
Goed bezig!quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:00 schreef Toekito het volgende:
Ik heb dusdanig weinig last van mijn lichamelijke beperkingen dat ik voor Stichting Hartekind mee ga rijden in de Dam tot Dam Classic. 40 km fietsen om aandacht en geld voor de stichting bij elkaar te krijgen
Ik ben blij dat ik die kinderen op die manier kan helpenquote:
Ik kan me goed voorstellen dat je daar blij om bent, sowieso in de gelegenheid zijn om iemand te helpen voelt gewoon goed.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die kinderen op die manier kan helpenWant ik heb zelf toen ik klein was best last gehad van de onbekendheid van de gevolgen van aangeboren hartkwalen.
Heb vandeweek in 1 rit 26 km afgelegd en dat voelde prima. Dus die rit qua afstand nog 1 a 2 x doen en dan 2 a 3x rond de 30/35 gaan zitten en dan vooral bijhouden en minimaal 1x 40 km trappenquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je daar blij om bent, sowieso in de gelegenheid zijn om iemand te helpen voelt gewoon goed.
Dat is iets wat ik (op andere vlakken dan) nog steeds wel kan en dat doe ik altijd graag.
Heel veel succes en ik hoop dat je het tot een goed einde brengt.
Maar hoe moet ik me dat voorstellen? Is dat een sponsor rit of is het meer reclame maken/aandacht vragen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb vandeweek in 1 rit 26 km afgelegd en dat voelde prima. Dus die rit qua afstand nog 1 a 2 x doen en dan 2 a 3x rond de 30/35 gaan zitten en dan vooral bijhouden en minimaal 1x 40 km trappen
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:19 schreef vannelle het volgende:
Ga ik zeer zeker even naar kijken, vind dit echt geweldig!
Het is wel een hele kleine stichting volgens mij EN ze moeten heel goed uitkijken voor misbruik door vrijwilligers.quote:
Ik ga er maar even van uit dat vrijwilligers het hart op de goede plaats hebben maar dit vind ik toch wel tricky.quote:Administratieve en creatieve hulp bieden aan onze vaste medewerker
Op ons kantoor in Maarssen werkt onze vaste medewerker elke dag keihard en enthousiast aan het succes van Hartekind. Zij kan op allerlei gebied hulp gebruiken, bijv. bij het maken van een nieuwsbrief of het beheren van bestanden. Ook voor het samenstellen van informatiepakketten voor bijv. scholen en sportclubs en het verzorgen van mailings kunnen we uw inzet goed gebruiken.
Gaaf, Toek!quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:00 schreef Toekito het volgende:
Ik heb dusdanig weinig last van mijn lichamelijke beperkingen dat ik voor Stichting Hartekind mee ga rijden in de Dam tot Dam Classic. 40 km fietsen om aandacht en geld voor de stichting bij elkaar te krijgen
dat laatste (bestanden beheren) ga ik waarschijnlijk doen. Gesprekken lopen er iig voorquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het is wel een hele kleine stichting volgens mij EN ze moeten heel goed uitkijken voor misbruik door vrijwilligers.
[..]
Ik ga er maar even van uit dat vrijwilligers het hart op de goede plaats hebben maar dit vind ik toch wel tricky.
Mooi als je je op die manier nuttig kan maken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat laatste (bestanden beheren) ga ik waarschijnlijk doen. Gesprekken lopen er iig voorMaar idd is kleine stichting die wil (en moet) groeien. Naast het fietsen ga ik meer doen voor zo hoor. IT heb ik aangeboden net als sociale media.
Door div. redenen wordt er nog over gesproken en is niks zeker.
Tnx! En dat zou fijn zijn als je je nuttig kan maken lijkt me.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mooi als je je op die manier nuttig kan maken.
Bij deze wil ik je dan ook een veer in je reet steken of alleen maar een compliment geven als dat makkelijker zit.
Ik zou zelf eens moeten kijken of er iets dergelijks is dat meer aansluit op mijn eigen verhaal, wie weet kan ik me ook nog eens nuttig maken.
Ik doe op mijn manier mijn best maar door wat jij typt besef ik dat ik best nog ff iets verder kan kijken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tnx! En dat zou fijn zijn als je je nuttig kan maken lijkt me.
Wat goed van je. Ik hoop dat het je goed afgaat.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:00 schreef Toekito het volgende:
Die 40km bedoel je? Ik train nu gemiddeld 3x per week. En we gaan eind augustus met de hele groep nog een middagje trainenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat goed van je. Ik hoop dat het je goed afgaat.
Ja, dat bedoel ik. En ook mooi om te lezen dat je fysiek in zo'n goede conditie bent ondanks je hart.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die 40km bedoel je? Ik train nu gemiddeld 3x per week. En we gaan eind augustus met de hele groep nog een middagje trainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |