hmm balen!quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:34 schreef Disana het volgende:
Jammer, ik moet toch weer een vies poedertje genaamd resonium gaan slikken voor mijn nieren. Nou ja, het is wel een excuus om er lekkere sapjes bij te drinken.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:34 schreef Disana het volgende:
Jammer, ik moet toch weer een vies poedertje genaamd resonium gaan slikken voor mijn nieren. Nou ja, het is wel een excuus om er lekkere sapjes bij te drinken.
Toen ik het nog slikte ging ik er op het laatst van over mijn nek, ik hoop dat dat nu over is.quote:
Het was dat of een middel laten staan dat heel goed is voor mijn hart en nieren. Dus ik wil dat poedertje toch wel weer eerst proberen. En ja, werken zal het wel, het verlaagt het kalium.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:40 schreef caroro het volgende:
[..]voor het poedertje
voor de sapjes
. Ik hoop dat het vieze poeder werkt!
nah ja je weet waarom je het doet natuurlijk ;p ik heb ook een medicijn waar ik van over me nek ga. hoef die gelukkig maar 1 keer in de 2 maanden te nemen ;pquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was dat of een middel laten staan dat heel goed is voor mijn hart en nieren. Dus ik wil dat poedertje toch wel weer eerst proberen. En ja, werken zal het wel, het verlaagt het kalium.
Vervelend nou weer dat het bij jou zo'n pijn doet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
nah ja je weet waarom je het doet natuurlijk ;p ik heb ook een medicijn waar ik van over me nek ga. hoef die gelukkig maar 1 keer in de 2 maanden te nemen ;p
hier heb ik vandaag veel pijn aan mijn arm, aanprikken ging echt ontzettend rot weer
ja normaal is het compleet pijnloos maar het wou vandaag totaal niet. 4 verschillende naalden geprobeerd, dus shunt is totaal geirriteerd nu. moest ook op 1 naald vandaag...quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Vervelend nou weer dat het bij jou zo'n pijn doet.
Ajakkes, ik voel met je mee.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:20 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja normaal is het compleet pijnloos maar het wou vandaag totaal niet. 4 verschillende naalden geprobeerd, dus shunt is totaal geirriteerd nu. moest ook op 1 naald vandaag...
ja, kon echt ff een potje janken, het is de hele tijd zo'n drama en dan zeggen ze de hele tijd, ja het komt wel blablabla maar ben er klaar mee. dan maar afdrukproblemen en een half uur moeten afdrukken. dit wil ik niet meer.quote:
Nee, ik kan me voorstellen dat je dit niet nog een keer wilt. Daar zullen ze toch naar moeten luisteren.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja, kon echt ff een potje janken, het is de hele tijd zo'n drama en dan zeggen ze de hele tijd, ja het komt wel blablabla maar ben er klaar mee. dan maar afdrukproblemen en een half uur moeten afdrukken. dit wil ik niet meer.
ja, hopelijk is mijn vaste verpleegster er donderdag. dan moet ik maar ff met haar praten. als ik namelijk weer op gewoon prikken over ga zijn mijn huidproblemen ook in 1 klap over..quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik kan me voorstellen dat je dit niet nog een keer wilt. Daar zullen ze toch naar moeten luisteren.
Ah, dat klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja, hopelijk is mijn vaste verpleegster er donderdag. dan moet ik maar ff met haar praten. als ik namelijk weer op gewoon prikken over ga zijn mijn huidproblemen ook in 1 klap over..
ja, alleen ik zit dan wel weer met het lange afdrukken etc. maar misschien hebben ze nog een oplossing om deze prikmethode wel te houden, zo kan iig niet meer.quote:
Wacht eerst maar even af, misschien weten ze er wel een oplossing voor.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja, alleen ik zit dan wel weer met het lange afdrukken etc. maar misschien hebben ze nog een oplossing om deze prikmethode wel te houden, zo kan iig niet meer.
ja idd. vast wel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht eerst maar even af, misschien weten ze er wel een oplossing voor.
Fijn is anders idd.quote:
Ja, toevallig gisteravond nog over gehad.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:16 schreef caroro het volgende:
Vannelle heb je al een overwogen om te gaan praten met een psycholoog? Eens in de zoveel tijd doe ik dat zelf wel, en ik heb er best baat bij alles eens met een objectief iemand door te spreken, en ff ongegeneerd mn gal te spuwen!
Wijs hulp niet te gauw af omdat je denkt dat je het allemaal zelf wel kunt bolwerken. Zelf heb ik contact met een medisch maatschappelijk werkster van het ziekenhuis, omdat ik zoveel ziektes en beperkingen heb dat ik anders door de bomen het bos niet meer zie. Af en toe de zaken op een rijtje zetten en je laten informeren werkt heel verhelderend.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, toevallig gisteravond nog over gehad.
Maar ik heb er ervaring mee en denk niet dat het iets voor me is.
Behalve pijn is er namelijk weinig aan de hand met mij, als de pijn minder wordt heb ik ook geen problemen meer.
Ik heb er dus weinig aan om over de gevolgen van pijn te praten, laten we de bron eens aanpakken!
In het verleden heb ik wel een een psych gesproken maar dat is echt niks voor mij.
Ik praat dan liever met mijn vriendin of met mijn beste vriend, die weten tenminste waar het over gaat.
En gelukkig kan ik dat ook.
idd, ik zou ook niet weten wat ik zonder mijn maatschappelijk werkster van het ziekenhuis zou moeten.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Wijs hulp niet te gauw af omdat je denkt dat je het allemaal zelf wel kunt bolwerken. Zelf heb ik contact met een medisch maatschappelijk werkster van het ziekenhuis, omdat ik zoveel ziektes en beperkingen heb dat ik anders door de bomen het bos niet meer zie. Af en toe de zaken op een rijtje zetten en je laten informeren werkt heel verhelderend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |