Ik wilde ook gaan kringlopen vandaag. Maar het was te mooi weerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:14 schreef DrMarten het volgende:
Goed bezig!
Ik heb kringloopwinkels bezocht en elke keer liepen er stinkende mensen
Ik had ook beter moeten weten, warm weer en zwetende mensen.....quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ook gaan kringlopen vandaag. Maar het was te mooi weer
Dat heb ik als ik het haar op mijn hoofd niet regelmatig trimquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:35 schreef DrMarten het volgende:
Voor het eerst in mijn leven een baard van meer dan week, nu heb ik jeuk aan mijn harses
Leuk spul soms hoor.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:24 schreef Juup© het volgende:
Ik kom niet in kringloopwinkels, heb daar niets te zoeken.
Kan. Maar de paar maal dat ik er ooit geweest ben vond ik het maar een armzalige bedoening, dus ik kom er in principe niet meer.quote:
Het verschilt per winkel, die in wageningen is een halve vuilnisbelt maar die in ede en Veenendaal zijn heel netjes. Die in bilthoven is ook leuk. Of was het de Bilt?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan. Maar de paar maal dat ik er ooit geweest ben vond ik het maar een armzalige bedoening, dus ik kom er in principe niet meer.
Dat laatste is dan weer bijzonderquote:Op zondag 19 juli 2015 00:41 schreef CherryLips het volgende:
Heb er al een paar mooie boeken gevonden, Arcopal en bloemetjesservies. En jeugdsentiment: oude bloempotten met de prijsstickers van de winkel van m'n ouders er nog onder
Dat is wel tof ja.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:41 schreef CherryLips het volgende:
Heb er al een paar mooie boeken gevonden, Arcopal en bloemetjesservies. En jeugdsentiment: oude bloempotten met de prijsstickers van de winkel van m'n ouders er nog onder
Pannen zou ik er niet kopen, voor hetzelfde geld hebben ze er een schedel in uitgekookt ofzo. Ik kijk altijd bij het glaswerk, de boeken en de oude blikjes, die ben ik gaan sparen.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja.
Ik ben niet zo van de snuisterijen enzo. Ik kijk dan meer praktisch. Een goed epan, of een lamp ofzo.
Wel leuk om rond te kijken of ze dure dingen hebben die ze voor niks wegdoen. Mijn ma heeft er voor 20 Euro een Artifort bank gekocht
Dat boeit me dan weer helemaal niks. Rondje in de vaatwasser en het is primaquote:Op zondag 19 juli 2015 00:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pannen zou ik er niet kopen, voor hetzelfde geld hebben ze er een schedel in uitgekookt ofzo.
quote:
Ik drink niet uit vazenquote:Op zondag 19 juli 2015 00:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Matras zou ik er niet kopen.
Maar dat glaswerk van jou, hoeveel bloed is daar niet in opgevangen?
Tip: wacht tot na de zomer, of neem een wasknijper mee...quote:Op zondag 19 juli 2015 00:58 schreef CherryLips het volgende:
Nou heb ik zin in een rondje kringlopen
quote:Op zondag 19 juli 2015 09:17 schreef MissMSX het volgende:
Mijn eigen huis is een kringloopwinkel. Eerst maar eens opruimen
Air gooit het op de grond, jij ruimt het op en hij zet het weer in de hoek?quote:Op zondag 19 juli 2015 09:17 schreef MissMSX het volgende:
Mijn eigen huis is een kringloopwinkel. Eerst maar eens opruimen
quote:Op zondag 19 juli 2015 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de oude boeken met geplette vliegjes en snotjes
Geen bier?quote:Op zondag 19 juli 2015 17:52 schreef DrMarten het volgende:
Verjaardag achter de rug, boodschappen in huis, afgesproken dat ik morgen lichamelijke arbeid ga verrichten... tijd om me daar geestelijk en lichamelijk op voor te bereiden. Oftewel, lam bankhangen
Nog niet, maar kan niet ontkennen dat de kans bestaat dat er vanavond een open gaat. Er ligt nog genoeg koudquote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 17:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog niet, maar kan niet ontkennen dat de kans bestaat dat er vanavond een open gaat. Er ligt nog genoeg koud
Stoommaaltijden in de bonus bij de AH. Daar maar een van meegenomenquote:Op zondag 19 juli 2015 18:56 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ik "moet" nog avondeten maken, maar zoals gewoonlijk geen zin inMisschien maar iets eten in de stad (of niet), ik zie nog wel.
Heb ik gezien ja, maar had/heb trek in vlees dus kon kiezen tussen spareribs of shoarmavlees en ik heb gekozen voor het laatste. Nu het bakken e.d. nog waar ik nu even geen zin in hebquote:Op zondag 19 juli 2015 19:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stoommaaltijden in de bonus bij de AH. Daar maar een van meegenomen
Body Countquote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Body Count
En nog steeds niet gedoucht. Duik lekker als stinkdeken m'n nest in.
Ik teer nog steeds op hun concert van laatstquote:Op zondag 19 juli 2015 22:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik luister al bijna 2 uur naar BC fuckin' IceT
Al zal meer dan de helft niet echt komen denk ikquote:Op zondag 19 juli 2015 22:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgend jaar wil ik een Efteling meet organiseren. Animo genoeg hier.
Gelukkig hebben we nog ruim de tijd om dat te voorkomen.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al zal meer dan de helft niet echt komen denk ik
Ik vind het nog steeds Ka U Tee dat ik er niet bij kon zijn.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik teer nog steeds op hun concert van laatst
Als er een EHVN meet komt ben ik van de partijquote:Op zondag 19 juli 2015 22:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan pasquote:Op zondag 19 juli 2015 22:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh, je bent een manquote:Op zondag 19 juli 2015 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al zal meer dan de helft niet echt komen denk ik
quote:Op zondag 19 juli 2015 22:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, je bent een man.
Ik had een vrouw verwacht in je fotoboek.
Met de nadruk op "mag'quote:Op zondag 19 juli 2015 22:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben een newbie in dit gedeelte, helpen mag.
Dat klopt, maar er klopt zoveel niet op Fok! qua nick'squote:Op zondag 19 juli 2015 22:44 schreef moemoe het volgende:
Ik zal vast niet de eerste zijn die verward is door de nick.
Alsof dat enige zekerheid biedtquote:Op zondag 19 juli 2015 22:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
kijk eens naar de icoontjes naast de usernames
quote:Op zondag 19 juli 2015 22:47 schreef MissMSX het volgende:
En wat een zwart/wit-visie weer: Man-Vrouw.
Dat niet, maar in de meeste gevallen wel een redelijke indicatie. Een enkele Miss daargelatenquote:
Pics. Uiteraard.quote:
ik niet snapquote:Op zondag 19 juli 2015 22:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gaan wij op die toer, mij best hoorAlleen niet nu, mijn kleur neigt naar blauw nu.
https://www.google.com/se(...)s&oq=pics&gs_l=img.3..0l10.10146.10797.0.10919.4.4.0.0.0.0.58.223.4.4.0....0...1ac.1.64.img..0.4.221.mZ8rHwIPqtoquote:
Best disturbing dingenquote:Op zondag 19 juli 2015 22:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)s&oq=pics&gs_l=img.3..0l10.10146.10797.0.10919.4.4.0.0.0.0.58.223.4.4.0....0...1ac.1.64.img..0.4.221.mZ8rHwIPqto
Totaal niet verwarrend verder.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:52 schreef moemoe het volgende:
Dus Miss = Mister, alleen in het fotoboek vrouwelijk en volgens het profiel mannelijk.
Fix itquote:Op zondag 19 juli 2015 22:54 schreef moemoe het volgende:
Oh, mijn pics staan niet meer in mijn fobo.
Klopt. Ik ging met een vrouwtje naar de bioscoopquote:
Ik wil met jou best discussieren c.q. filosoferen over wat een mens mens maakt, maar nu even niet aangezien door Grolsch omstandighedenquote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Ik ging met een vrouwtje naar de bioscoop
quote:Op zondag 19 juli 2015 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Ik ging met een vrouwtje naar de bioscoop
Blokkiequote:Op zondag 19 juli 2015 22:57 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb voor het eerst in jaaaaren weer eens een foto in mijn fobo
Bedankt voor de vertalingquote:Op zondag 19 juli 2015 22:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil met jou best discussieren c.q. filosoferen over wat een mens mens maakt, maar nu even niet aangezien door Grolsch omstandigheden
Ook Tricia Helfer thoughquote:
Gekkie.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:00 schreef Renesite het volgende:
Moemoe is een wulpse dame. Voor zover ik me nog kan herinneren![]()
Jaquote:Op zondag 19 juli 2015 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gekkie.
Renesite ziet er knuffelbaar uit en dat herinner ik me goed.
Ga je gangquote:Op zondag 19 juli 2015 23:00 schreef moemoe het volgende:
Ik wil best een foto sturen, maar dan per DM.
Ik heb hetzelfde kapsel gehad en toen noemde men mij blokkie vanwege het viertje/blokvormige kapselquote:
Luie donder.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:11 schreef DrMarten het volgende:
Er vliegt hier een mot rond, iedere keer net buiten bereik en ik heb geen zin om op te staan
Ik denk niet dat de mot dat erg vindt.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:11 schreef DrMarten het volgende:
Er vliegt hier een mot rond, iedere keer net buiten bereik en ik heb geen zin om op te staan
Ik vind van wel, maar ik weet niet waar jij van houdt.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:17 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb er uberhaupt nog nooit iets van gezien. Is het de moeite waard?
Mwah, het kabbelt vooral. Vond het niet heel spannend.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:16 schreef moemoe het volgende:
En dat terwijl het steeds beter schijnt te worden naar mate het einde nadert.
Ben blijven hangen in House of Cards, daar moet ik nog mee verder.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar ik weet niet waar jij van houdt.
Kijk je veel series? En welke dan?
En ben jij ook fris en schoon dan?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik glij zo lekker m'n schone frisse bedje in
Ik heb ook nog wat filmpiesquote:Op zondag 19 juli 2015 23:22 schreef Juup© het volgende:
Kwaliteit is belabberd, maar jammer dat ik er niet bij kon zijn
Ze is MissMSX niet.quote:
Hmm hmm. Ik houd goede hoopquote:Op zondag 19 juli 2015 23:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mwah, het kabbelt vooral. Vond het niet heel spannend.
Er komen seksuele handelingen tussen vrouwen in voor, dat is denk ik wel leuk om te weten. Mocht je hetero zijn danquote:Op zondag 19 juli 2015 23:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben blijven hangen in House of Cards, daar moet ik nog mee verder.
Homeland vind ik geweldig, Dexter was een aantal seizoenen erg goed.... zo nog wel het een en ander
Misschien dat ik me er binnenkort eens aan ga wagen danquote:Op zondag 19 juli 2015 23:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmm hmm. Ik houd goede hoop.
[..]
Er komen seksuele handelingen tussen vrouwen in voor, dat is denk ik wel leuk om te weten. Mocht je hetero zijn dan.
Ik vind het ook gewoon komisch, de serie.
Fris en schoon, altijd pluspunten.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik glij zo lekker m'n schone frisse bedje in
Neuh, vandaag alleen zweet en wat restjes in m'n bilspleetquote:
Geen eiwitrijke druppels in de mondhoeken?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neuh, vandaag alleen zweet en wat restjes in m'n bilspleet
Nee, die zitten tussen m'n bilspleet he.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen eiwitrijke druppels in de mondhoeken?
Het een sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op zondag 19 juli 2015 23:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, die zitten tussen m'n bilspleet he.
In combinatie met zand? Brrrrrrrrquote:Op zondag 19 juli 2015 23:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, die zitten tussen m'n bilspleet he.
Klopt. Maar meestal wissel ik af.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk
Ik zeg toch net: geen zand vandaag.quote:
Ik kijk niet op een letter nee.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
De ene maal zand, de andere maal zaad. Scheelt maar 1 letter
Waaahaaai?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En ik zit met een brokje in de keel op de bank
Docu Normaal, met beelden van laatste optreden van de inmiddels overleden drummerquote:
Okéquote:Op zondag 19 juli 2015 23:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Docu Normaal, met beelden van laatste optreden van de inmiddels overleden drummer
Niks met aanbiedingen toch?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:47 schreef Juup© het volgende:
Ging ik gisteren naar de AH voor gerstenat (in de aanbieding natuurlijk), hebben ze alleen nog kratten met 30cl flesjes
Oh, dat is wel ff slikken indeedquote:Op zondag 19 juli 2015 23:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Docu Normaal, met beelden van laatste optreden van de inmiddels overleden drummer
Ik heb de sc relaties ook in mijn myat staan, maar dat is een heul ander tempo.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is hier eerder enorm traag dan wat anders
Ja dat kan ik mobiel echt niet bijhouden.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb de relaties sc ook in mijn myat staan, maar dat is een heul ander tempo.
Die is niet bij te houden.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb de sc relaties ook in mijn myat staan, maar dat is een heul ander tempo.
Soms. Al zie ik steeds nieuwe mensen, gaat het alleen maar over seks en hou ik het niet langer dan een kwartier vol.quote:
Ik hou het gelukkig over het algemeen langer vol.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms. Al zie ik steeds nieuwe mensen, gaat het alleen maar over seks en hou ik het niet langer dan een kwartier vol.
Seks of de slowchat?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hou het gelukkig over het algemeen langer vol.
Seks is wel 90% van de keren het onderwerp ja. Of is al dat volk uit de ouwe seks-sc gekomen?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms. Al zie ik steeds nieuwe mensen, gaat het alleen maar over seks en hou ik het niet langer dan een kwartier vol.
Ruim 50% begreep ik als het niet meer is.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Seks is wel 90% van de keren het onderwerp ja. Of is al dat volk uit de ouwe seks-sc gekomen?
She's alivequote:Op zondag 19 juli 2015 23:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ruim 50% begreep ik als het niet meer is.
Ik snap het Samz komt hier nooit meer.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:59 schreef DrMarten het volgende:
De mot is dood. Ik herhaal, de mot is dood
Ach gosquote:Op zondag 19 juli 2015 23:59 schreef DrMarten het volgende:
De mot is dood. Ik herhaal, de mot is dood
Deze was irritant, ging op mijn tv zitten enzo. Dan verdien je de dood.quote:Op maandag 20 juli 2015 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach gos
Hier barst het van de motten, geen idee waarom maar ik vind ze tof.
Heb vanmiddag ook weer een hommel uit m'n slaapkamer gered.
Na vandaag (mits ik zin heb om minimaal 1 gat te boren in het plafond) geen last meer vanquote:Op maandag 20 juli 2015 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach gos
Hier barst het van de motten, geen idee waarom maar ik vind ze tof.
Heb vanmiddag ook weer een hommel uit m'n slaapkamer gered.
Vliegen die op m'n tv gaan kotsen hebben ook een vrije negatieve levensverwachting.quote:Op maandag 20 juli 2015 00:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze was irritant, ging op mijn tv zitten enzo. Dan verdien je de dood.
Alleen de naam van de zanger al weerhoudt mij er van om de link aan te klikken.quote:Op maandag 20 juli 2015 00:05 schreef moemoe het volgende:
Even een liedje tussendoor, voor de afwisseling.
Voel je vrij om een andere artiest te posten.quote:Op maandag 20 juli 2015 00:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alleen de naam van de zanger al weerhoudt mij er van om de link aan te klikken.
Wat zit jij het voor mij op te nemen? Ik had het onder controle hoorquote:
Haha, als ik het voor je zou opnemen, zou ik heul anders reageren.quote:Op maandag 20 juli 2015 00:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat zit jij het voor mij op te nemen? Ik had het onder controle hoor
Wat zou je dan zeggen?quote:Op maandag 20 juli 2015 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Haha, als ik het voor je zou opnemen, zou ik heul anders reageren.
quote:Op maandag 20 juli 2015 00:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Voel je vrij om een andere artiest te posten.
Ah, die kon ik verwachten natuurlijk.quote:
Lol nou ja ik stelde niks raars verder maar ja je kent me wel al wat ja rond middernacht xdquote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 00:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Voel je vrij om een andere artiest te posten.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 juli 2015 00:17 schreef DrMarten het volgende:
Op de radio vind ik deze op het moment wel erg fijn
Dit is meer mijn smaakquote:Op maandag 20 juli 2015 00:17 schreef DrMarten het volgende:
Op de radio vind ik deze op het moment wel erg fijn
MUZ / Tip hier nieuwe nummers #29quote:Op maandag 20 juli 2015 00:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze kan wel je goedkeuring wegdragen?
Geen trek nu dan?quote:Op maandag 20 juli 2015 00:22 schreef Juup© het volgende:
Het ergste van alles is dat ik nog steeds geen avondeten genuttigd hebAch, dan vandaag maar hoop ik
Als ik een liedje heel erg leuk vind, herhaal ik het tig keer.quote:
Ik ben bijna geneigd om ernaar te gaan luisteren. Ik heb gewoon zoveel tongtopics gezien de laatste tijd met allerlei jaren 0 muziek die om de zoveel tijd sowieso gedraait wordt dat ik wat sceptisch ben geworden voor clips die hier gepost wordenquote:Op maandag 20 juli 2015 00:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik een liedje heel erg leuk vind, herhaal ik het tig keer.
Dus luister nu nog steeds naar Aurora. Alweer.
Je post deze clip vanwege de vrouw die aantrekkelijk is?quote:Op maandag 20 juli 2015 00:45 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik ben bijna geneigd om ernaar te gaan luisteren. Ik heb gewoon zoveel tongtopics gezien de laatste tijd met allerlei jaren 0 muziek die om de zoveel tijd sowieso gedraait wordt dat ik wat sceptisch ben geworden voor clips die hier gepost worden
Beide een mogelijkheid?quote:Op maandag 20 juli 2015 00:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je post deze clip vanwege de vrouw die aantrekkelijk is?
Of echt vanwege de muziek?
Dat had ik metquote:Op maandag 20 juli 2015 00:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik een liedje heel erg leuk vind, herhaal ik het tig keer.
Dus luister nu nog steeds naar Aurora. Alweer.
Niet alleen mijn hart hoor, hehequote:Op maandag 20 juli 2015 00:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als jouw hart er sneller door gaat kloppen, prima toch?
Zo, dat is wel een heel ander beeld ineens van Noel Gallagherquote:
De rest van de muziek van de band niet, maar dit nummer om een of andere reden wel.quote:Op maandag 20 juli 2015 00:56 schreef moemoe het volgende:
Hmmm, het nummer doet me niet aanzetten tot herhaling.
Het is nog lang geen 19:00 hoor.quote:Op maandag 20 juli 2015 07:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde proberen om vandaag om zeven uur in het zwembad te liggen, maar ik heb een beetje gefaald.
Voel je het bewegenquote:Op maandag 20 juli 2015 08:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ga eens langs de huisarts met mijn hand. Volgens mij zit er toch een botje schreef
Tegenwoordig alleen nog maar wijn.quote:
Werken.. dat zei je toch in het begin?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:05 schreef Q. het volgende:
Iedereen is op vakantie. Wat moet ik nou doen op mn werk?
Bier drinken.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:05 schreef Q. het volgende:
RIP Qquote:Op maandag 20 juli 2015 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen nog maar wijn.Wel teveel. Vrijdag was echt een beetje overdreven.
Rest van het weekend alleen maar cola gedronken.
FOK!ken, zoals altijd.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:05 schreef Q. het volgende:
Ik heb al gemerkt dat alle mensen die ik nodig heb om mijn werk te kunnen uitvoeren op vakantie zijn. So much for good intentions.quote:
Entertain onsquote:Op maandag 20 juli 2015 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al gemerkt dat alle mensen die ik nodig heb om mijn werk te kunnen uitvoeren op vakantie zijn. So much for good intentions.
Dan heb je nu dus weer volop energie!quote:Op maandag 20 juli 2015 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Geen zin meer.
En ik heb dit weekend ook alleen maar op de bank gelegen
Was daar blijven liggen dan!quote:Op maandag 20 juli 2015 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Geen zin meer.
En ik heb dit weekend ook alleen maar op de bank gelegen
Kan je niets alleen?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al gemerkt dat alle mensen die ik nodig heb om mijn werk te kunnen uitvoeren op vakantie zijn. So much for good intentions.
Onderdeel van allerlei ketens hè? Alles wat ik alleen kan heb ik al lang gedaan.quote:
Je kan in ieder geval achter een bureau zitten!quote:Op maandag 20 juli 2015 09:05 schreef Q. het volgende:
+1 ongeloofwaardigquote:Op maandag 20 juli 2015 09:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Onderdeel van allerlei ketens hè? Alles wat ik alleen kan heb ik al lang gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |