Ik wilde ook gaan kringlopen vandaag. Maar het was te mooi weerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:14 schreef DrMarten het volgende:
Goed bezig!
Ik heb kringloopwinkels bezocht en elke keer liepen er stinkende mensen
Ik had ook beter moeten weten, warm weer en zwetende mensen.....quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ook gaan kringlopen vandaag. Maar het was te mooi weer
Dat heb ik als ik het haar op mijn hoofd niet regelmatig trimquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:35 schreef DrMarten het volgende:
Voor het eerst in mijn leven een baard van meer dan week, nu heb ik jeuk aan mijn harses
Leuk spul soms hoor.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:24 schreef Juup© het volgende:
Ik kom niet in kringloopwinkels, heb daar niets te zoeken.
Kan. Maar de paar maal dat ik er ooit geweest ben vond ik het maar een armzalige bedoening, dus ik kom er in principe niet meer.quote:
Het verschilt per winkel, die in wageningen is een halve vuilnisbelt maar die in ede en Veenendaal zijn heel netjes. Die in bilthoven is ook leuk. Of was het de Bilt?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan. Maar de paar maal dat ik er ooit geweest ben vond ik het maar een armzalige bedoening, dus ik kom er in principe niet meer.
Dat laatste is dan weer bijzonderquote:Op zondag 19 juli 2015 00:41 schreef CherryLips het volgende:
Heb er al een paar mooie boeken gevonden, Arcopal en bloemetjesservies. En jeugdsentiment: oude bloempotten met de prijsstickers van de winkel van m'n ouders er nog onder
Dat is wel tof ja.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:41 schreef CherryLips het volgende:
Heb er al een paar mooie boeken gevonden, Arcopal en bloemetjesservies. En jeugdsentiment: oude bloempotten met de prijsstickers van de winkel van m'n ouders er nog onder
Pannen zou ik er niet kopen, voor hetzelfde geld hebben ze er een schedel in uitgekookt ofzo. Ik kijk altijd bij het glaswerk, de boeken en de oude blikjes, die ben ik gaan sparen.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja.
Ik ben niet zo van de snuisterijen enzo. Ik kijk dan meer praktisch. Een goed epan, of een lamp ofzo.
Wel leuk om rond te kijken of ze dure dingen hebben die ze voor niks wegdoen. Mijn ma heeft er voor 20 Euro een Artifort bank gekocht
Dat boeit me dan weer helemaal niks. Rondje in de vaatwasser en het is primaquote:Op zondag 19 juli 2015 00:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pannen zou ik er niet kopen, voor hetzelfde geld hebben ze er een schedel in uitgekookt ofzo.
quote:
Ik drink niet uit vazenquote:Op zondag 19 juli 2015 00:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Matras zou ik er niet kopen.
Maar dat glaswerk van jou, hoeveel bloed is daar niet in opgevangen?
Tip: wacht tot na de zomer, of neem een wasknijper mee...quote:Op zondag 19 juli 2015 00:58 schreef CherryLips het volgende:
Nou heb ik zin in een rondje kringlopen
quote:Op zondag 19 juli 2015 09:17 schreef MissMSX het volgende:
Mijn eigen huis is een kringloopwinkel. Eerst maar eens opruimen
Air gooit het op de grond, jij ruimt het op en hij zet het weer in de hoek?quote:Op zondag 19 juli 2015 09:17 schreef MissMSX het volgende:
Mijn eigen huis is een kringloopwinkel. Eerst maar eens opruimen
quote:Op zondag 19 juli 2015 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de oude boeken met geplette vliegjes en snotjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |