Of Gesink een handje helpen door Thomas of andere concurrenten te hinderen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Kruijsgod in de kopgroep zit en op weg naar de overwinning is, vrees ik echt dat die megolen, met een krat bier achter de kiezen, zich laten kennen. Dat wordt wederom plaatvervangende schaamte
twitter:sebaslangeveld twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 18:44:49Today I saw a spectator spit on @richie_porte very disrespectful those guys don't deserve this at all! Please stop, or stay at home reageer retweet
denk dat het meer gaat om die motoren in de fiets dan dopingquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:51 schreef Montov het volgende:
Zou wel een leuk excuus zijn als Froome positief is bij een dopingtest. "Iemand gooide urine met doping over me heen!"
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:51 schreef Montov het volgende:
Zou wel een leuk excuus zijn als Froome positief is bij een dopingtest. "Iemand gooide urine met doping over me heen!"
Voor de uitzending begon schijnt het best spectaculair te zijn geweestquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:16 schreef Ericr het volgende:
Op de laatste beklimming na wel een oersaaie etappe. morgen zal niet veel beter worden. Weekendprogramma dit jaar is in de tweede week niet al te best. L
twitter:lieuwewestra twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 19:18:58Even wat anders mensen mensen ree met poels omhoog van onder tot boven boe geroep #respectloos blijf dan thuis stakkers reageer retweet
quote:Pinot bekende achteraf dat hij niet eens wist dat Cummings mee was in de ontsnapping, waar hij ook deel van uitmaakte. Uitgerekend die Brit haalde het duo bij, sprong weg in de laatste bocht voor de streep en won de veertiende etappe naar Mende. "Het zit Pinot en mij nog niet mee deze Tour en het was fijn geweest als een van ons twee had gewonnen”, aldus Bardet.
Mollema blijft denken dat hij kans maakt om mee te zitten in een ontsnapping terwijl hij toch ook moet weten dat de renners voor hem hun positie willen verdedigen. Rond plek 15 mag je misschien mee maar in de top 10 is meegaan in een ontsnapping redelijk kansloos.quote:Voor Mollema was de eerste kennismaking met de Côte de Croix-Neuves niet meegevallen. "Ik had de verhalen wel gehoord en de video's bekeken. Quintana is natuurlijk zo'n licht mannetje, op zo'n steile klim is hij extra in het voordeel. Als die aangaat en je zit aan je limiet, dan hoef je niet eens aan volgen te denken. Dan is het een groepje opzoeken en zo hard mogelijk naar boven."
Iedereen op zijn plek
De verhoudingen in het peloton zijn duidelijk. "Ik denk dat ik nu ook tiende blijf. Dat is mijn plek", beaamde Mollema. "De laatste week is nog heel zwaar. Het zou mij niks verbazen als nog iemand een slechte dag gaat hebben. Dat hoop ik ook."
Stiekem hoopt Mollema op een ritzege in de Alpen. "De favorieten lossen zal lastig worden, dus het zal via een kopgroep moeten. Ik sta nu vrij ver op achterstand, dus ze zullen niet meteen achter me aanrijden."
Ja, dat was wel een erg naïeve opmerking.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mollema blijft denken dat hij kans maakt om mee te zitten in een ontsnapping terwijl hij toch ook moet weten dat de renners voor hem hun positie willen verdedigen. Rond plek 15 mag je misschien mee maar in de top 10 is meegaan in een ontsnapping redelijk kansloos.
Lijkt me ook het verschil tussen Gesink en Mollema. Bij Gesink is het je eigen tempo zoeken en zo hard mogelijk naar boven (met een hoop dood gewicht aan je achterwiel).quote:Dan is het een groepje opzoeken en zo hard mogelijk naar boven.
Bardet.quote:
twitter:faustocoppi60 twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 22:03:55Contador to Valverde: "Don't attack me,don't attack me." Valverde: "This is a competition". #TDF https://t.co/eSVxPmywJG reageer retweet
Dit is tijdens de koers? Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Sepulveda de koers uitgezet omdat hij niet kon lopen op z'n fietsschoenen, maar afsnijden daarentegen is toegestaan.
Wat is de context van deze foto? Want dit zegt helemaal niets.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Sepulveda de koers uitgezet omdat hij niet kon lopen op z'n fietsschoenen, maar afsnijden daarentegen is toegestaan.
Don't shoot the messenger.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Wat is de context van deze foto? Want dit zegt helemaal niets.
Mad.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |