quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij maakt het totaal niet uit of er wel of geen Nederlander inzit, eigenlijk.
Je hebt gelijk. Sky neemt doorgaans wel sprintleadouts mee.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:56 schreef Syntix het volgende:
Sagan moet naar een echt team, Sky bijvoorbeeld.
Moet je wel Lau of Krachtveld meesturen, anders heeft het niet zoveel zin iemand mee te sturen...die mannen willen ze misschien wel voor de Alpen sparen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is natuurlijk wel weer raar dat een Castroviejo van Movistar gewoon in de aanval mag gaan terwijl schijtluis Verhoeven liever iedereen bij Gesink houdt.
Als ze dadelijk 10 meter hebben geklommen in Mende vliegt meteen iedere Lotto Djumbo eraf, sta je dan met je droomplan.
De heilige top 10.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is natuurlijk wel weer raar dat een Castroviejo van Movistar gewoon in de aanval mag gaan terwijl schijtluis Verhoeven liever iedereen bij Gesink houdt.
Als ze dadelijk 10 meter hebben geklommen in Mende vliegt meteen iedere Lotto Djumbo eraf, sta je dan met je droomplan.
Sparen voor wat? In zo'n grote kopgroep verspil je niet heel veel meer energie.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet je wel Lau of Krachtveld meesturen, anders heeft het niet zoveel zin iemand mee te sturen...die mannen willen ze misschien wel voor de Alpen sparen.
Want Kelderman moest gisteren ook bij Gesink blijven?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, leuk. Ik herhaal gewoon de woorden van Verhoeven van vanochtend.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Want Kelderman moest gisteren ook bij Gesink blijven?
Dat profiel van gisteren is toch tien keer anders dan vandaag.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kruijswijk had nu wel mee gekund idd. Maargoed, misschien zijn zijn benen niet super. Bergop heeft ie nog weinig laten zien deze Tour.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sparen voor wat? In zo'n grote kopgroep verspil je niet heel veel meer energie.
Het 'tactisch' plan slaat gewoon weer als kut op Dirk.
Vandaag moesten ze dat iig wel. En ik snap niet waarom.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niemand snapt het, behalve Nico Verhoeven.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vandaag moesten ze dat iig wel. En ik snap niet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |