Huuuuuuuuuuquote:Op maandag 20 juli 2015 15:47 schreef Atreidez het volgende:
Zeg t niet vaak, maar heb t weekend heerlijk gestapt in Adam
Dansfeestjequote:
Geen idee, maar zoiets zou best kunnen jaquote:Op maandag 20 juli 2015 16:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoeveel stappen? Ik gok 104000 oid?Respect man!
Jaloersquote:Op maandag 20 juli 2015 16:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]
DansfeestjeElectronic Family ... Was leuk, mede ook door redelijk hoge gemiddelde leeftijd.
Cool. Hoe ging het?quote:
Hoeveel zijn die kattenbakken?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:06 schreef Khadgar het volgende:
Hey mede-hagenezen/hagenaars, iemand nog behoefte aan een Apple voor thuis?
V&A / [TK] Apple iMacs (2007, 2009 en 2010), 20 en 27inch! Macbook Pro 2008!
Of misschien een extra kattenbak?
FHF / [gratis] 3 kattenbakken in nette staat (Den Haag)
Scheveningen. Heel hip glow-in-the-dark ook nogquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:14 schreef Khadgar het volgende:
blahahaha MIDGETGOLFEN?
Ik dacht dat je er alleen maar mee kon werpen
Waar is dat Midgetgolfen dan?
gratisquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wordt het niet eens tijd om de OP te updaten?
[..]
Hoeveel zijn die kattenbakken?
Ff de pier meepakken voor we gaan midgetgolfen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:42 schreef YUR het volgende:
Ik vind het trouwens leuk om weer mensen op de Pier te zien lopen
ben er zelf nog nooit op geweest![]()
Ik denk echt dat mn werk in de weg gaat zitten... hoe laat zijn de festiviteiten gepland?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ff de pier meepakken voor we gaan midgetgolfen?
Nog onbekend. Als het uberhaupt nog doorgaat tenminste. Het is wat stil gebleven na de initiėle inventarisatie.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk echt dat mn werk in de weg gaat zitten... hoe laat zijn de festiviteiten gepland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |