abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154459954
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ivebeentruethedesertonahorsewithnomilktodaymylovehasgoneawaytheendofmyhopestheendofmydreamdreamdream etc. Ik heb tot de dag van vandaag een schurf hekel aan radiozenders die met playlists en presentatoren werken ipv DJ's die muziek draaien. En JA dat is wat compleet anders.
Heb daarom zelden of nooit de radio aan, mijn man wel, WDR2, gruwel, altijd dezelfde ellendenummers.
_O-
Enige zender waarbij ik het niet erg vind dat ze met alleen een playlist werken (geen presentatie/dj) is Pinguin Radio ;)
pi_154460051
Herrie lijkt mij ook niet fijn, maar die wasserij was prima. En de afwaskeuken (met zo'n lopende band afwasmachine) ook. Van de wasserij vond ik de linnenkamer het leukst. Lakens strijken en opvouwen enzo. Rustgevend.
pi_154460111
Vroegah kon ik de hele dag naar Radio 3 luisteren.
Nu nog niet eens een paar uur naar Radio 2 dan gaat het al irriteren.
Vooral als ik wil lezen of zo.. als je de radio dan uit zet is het zoooo lekker stil O+

Ik vond portioneren aan de band met stage ook leuk en spannend. Vooral als je ergens bij stond waar veel verschillend dieetvoeding in jouw bakken zat. Al die codes :o
pi_154460170
Oh ja, heb ik ook gedaan, eten opscheppen. Die mensen die enkel gemalen mochten. Kattenvoer. ;( Sowieso vreselijk slecht eten. -O-
pi_154460180
3FM ben ik inmiddels wel een beetje klaar mee. Alle leuke en echt muziekkennende dj's gaan weg dit jaar zowat.. De jonge garde heb ik niet zo veel mee. En op Pinguin radio heb je ook geen geklets én veel meer toffe alternatieve muziek ^O^ Die zender kan ik ook aan hebben als ik aan het studeren ben en moeilijke stukken moet lezen :)
pi_154460189
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:15 schreef z80 het volgende:

[..]

verbeterd.
Ben ik niet met je eens. Wil er niet teveel over inwijden maar voor sommigen is het geen kwestie van niet willen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_154460217
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:35 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Wil er niet teveel over inwijden uitweiden maar voor sommigen is het geen kwestie van niet willen.
:+

sorry :@ ;)
pi_154460223
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:34 schreef Isegrim het volgende:
Oh ja, heb ik ook gedaan, eten opscheppen. Die mensen die enkel gemalen mochten. Kattenvoer. ;( Sowieso vreselijk slecht eten. -O-
Ja in de verpleeghuizen waar ik werkte, echt vreselijk :X Je kon het zo naar binnen gieten bijna en het was altijd vies bruin of groen van kleur.
Als je deze mensen wel eens op je vakantieweek had in een huisje of zo, en we kookten dan zelf, konden ze veel meer aan qua eten en aten ook beter!!
pi_154460230
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:+

sorry :@ ;)
Is het niet uitwijden? :D
pi_154460251
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja in de verpleeghuizen waar ik werkt, echt vreselijk :X Je kon het zo naar binnen gieten bijna en het was altijd vies bruin of groen van kleur.
Als je deze mensen wel eens op je vakantieweek had in een huisje of zo, en we kookten dan zelf, konden ze veel meer aan qua eten en aten ook beter!!
En het schijnt dat kauwen iets doet wat preventief of verbeterend werkt tegen alzheimer (of zo iets, was iig goed voor de hersenen :Y )
pi_154460253
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nope. Komt van koeien enzulks.
pi_154460273
quote:

[..]

Ha nee! Dat betekent dat je iets wijder maakt ;)
pi_154460285
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja in de verpleeghuizen waar ik werkte, echt vreselijk :X Je kon het zo naar binnen gieten bijna en het was altijd vies bruin of groen van kleur.
Ik ga nog liever dood dan ergens te moeten blijven waar ik elke dag zulke bagger krijg.
pi_154460333
quote:

[..]

Ja idd ik twijfelde nog en liet t toch staan. :D :@
pi_154460346
Nooit tweifelen!
  zondag 19 juli 2015 @ 12:43:00 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154460369
Bij tweivel niet inhalen. 8-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_154460566
quote:
6s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:42 schreef Bluezz het volgende:
Nooit tweifelen!
Nee dit is kut. Ik ben duidelijk moe want ik kan niet tegen taalvouten, en dus zeker niet van mezelf }:|
pi_154460593
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nee dit is kut. Ik ben duidelijk moe want ik kan niet tegen taalvouten, en dus zeker van mezelf }:|
haha sorry!! :*

Ik hou helemaal niet van mensen te zitten verbeteren in een vrijetijdssetting, doe ik dan ook meestal niet, maar vond het nu wel grappig na de verbetering van Z :P
pi_154460893
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:

En het schijnt dat kauwen iets doet wat preventief of verbeterend werkt tegen alzheimer (of zo iets, was iig goed voor de hersenen :Y )
Nou ja, goed en lekker eten helpt gewoon voor heel veel dingen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154460935
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja ook dat. Maar echt de kauwbeweging schijnt dus 'iets' te doen met de hersenen waardoor mensen minder snel aftakelen en zelfs verbeteren :) Ff kijken of ik dat terug kan vinden..
pi_154460943
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat! Daarom zouden ze in ziekenhuizen echt goed eten moeten serveren. Wedden dat dat onderaan de streep geld scheelt?
pi_154460949
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

haha sorry!! :*

Ik hou helemaal niet van mensen te zitten verbeteren in een vrijetijdssetting, doe ik dan ook meestal niet, maar vond het nu wel grappig na de verbetering van Z :P
Geeft niks hoor. Vind het juist fijn. Dat kan ik mezelf een knal voor mn kop geven en doe ik het niet meer :D
pi_154460951
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja ook dat. Maar echt de kauwbeweging schijnt dus 'iets' te doen met de hersenen waardoor mensen minder snel aftakelen en zelfs verbeteren :) Ff kijken of ik dat terug kan vinden..
Ja, is onderzoek naar gedaan idd. :)
pi_154460994
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:04 schreef Isegrim het volgende:

Dat! Daarom zouden ze in ziekenhuizen echt goed eten moeten serveren. Wedden dat dat onderaan de streep geld scheelt?
Absoluut! En je leest zo vaak dat er ondervoeding is in ziekenhuizen en verpleeghuizen. Als het eten nou eens wat lekkerder zou zijn, dan scheelt dat een boel. Goed eten helpt gewoon mee met het herstel, dat weet elke arts.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')