Waarom zou je de laatste rep half afwerken?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Aan het einde van de oefening dus. Niet tijdens reps. Ik heb het niet over amateurs die niet snappen wat ze doen maar bonken die expres metalen geluiden maken om stoer te doen.
Ik stel me voor dat het zoiets is als dat postfeminische geleuter. Ik zal het eens bekijken.quote:Het soort mensen wat zich daar mee bezig houden hebben het vaak over micro-aggressions. Zoek maar eens op.
De vrouwen die naar de sportschool komen om echt te sporten dragen gewoonlijk sportkleding. Niet de zooi die je aandoet om zondag 's middags snel het huis te stofzuigen en vervolgens met wat wokkels op de bank de aflevering van Dansen met de Sterren te kijken die je gisteren hebt opgenomen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:41 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Hm oke, zo zie ik het niet.
Meer als kleding voor vrouwen die naar de sportschool komen om echt te sporten.
Met een "truitje" en een lange broek?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:41 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Hm oke, zo zie ik het niet.
Meer als kleding voor vrouwen die naar de sportschool komen om echt te sporten.
Ik wel. Van die vieze boomknuffelende behaarde, ongeschoren, ongewassen en stinkende hippies. 'Lekker natuurlijk' enzo, van dat soort.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik zie de associatie niet tussen radicaal en links enerzijds en behaard en eenzaam anderzijds.
Waarom gaf jij dan eerder aan dat jij een "truitje" draagt?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:51 schreef Inspireme het volgende:
http://www.otto.nl/produc(...)ggingbroek+dames&p=0
Dit + adidas t shirt
is toch echt sport kleding hoor
My bad, had t-shirt moeten zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Waarom gaf jij dan eerder aan dat jij een "truitje" draagt?
Het ideale moment om te fitnessen is natuurlijk als je in de bak zit, dan heb je sowieso weinig anders te doen dan lezen, rukken, en fitnessen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ho! Er zijn inderdaad veel mensen die dit doen voor hun uiterlijk, dit met sterk wisselend resultaat.
Er zijn ook mensen die fitnessen als ondersteuning van een andere sport. Persoonlijk vind ik het niets, het is interessanter om wat gewichtschijven, stangen en een bank te kopen en thuis zelf een beetje te fitnessen, het vreet tijd als je daarvoor nog eens apart naar de fitnesszaal toe moet, je moet omkleden en steeds moet wachten totdat spul vrij is. Het ideale moment voor fitnessen vind ik tijdens het koken of als je televisie aan het kijken bent. Dan is het tenminste ook niet zo saai.
Je gaat er harder door transpireren, en dus meer calorieen verbranden, zit op zich wel logica in.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
In alle eerlijkheid, met een trui fitnessen is nogal onlogisch, je kan het onmogelijk koud hebben in zo'n sportzaal.
En studeren. Breivik is net aanvaard aan de universiteit van Oslo, politieke wetenschappen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het ideale moment om te fitnessen is natuurlijk als je in de bak zit, dan heb je sowieso weinig anders te doen dan lezen, rukken, en fitnessen.
Ik zou het knap vinden van je als jij je zwembandjes onder een t-shirt weet te verbergen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja. Dat is voor vrouwen die de zwembandjes en de kletsdijen ergens achter moeten verbergen.
Ja, ik had het gehoord, vrij kansloos weer, maar de wet zegt daar dat ze hem niet mogen weigeren.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
En studeren. Breivik is net aanvaard aan de universiteit van Oslo, politieke wetenschappen.
http://www.bbc.com/news/world-europe-33571929
Hopelijk biedt dat een kans voor hem om nog wat te maken van zijn leven voor als hij ooit nog vrij komt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
En studeren. Breivik is net aanvaard aan de universiteit van Oslo, politieke wetenschappen.
http://www.bbc.com/news/world-europe-33571929
Geen idee, maar ze heeft het uiterlijk van een stereotype domme doos, die alleen naar de sportschool gaat om zich aan kerels te vertonen in strakke pakjes.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is toch gewoon zo'n pitspoes-figuur, wat op beurzen de mannenspeeltjes staat op te leuken?
Dat zegt imho nog weinig over hoe ze zich gedraagt, wel veel over het feit dat ze haar lichaam in vorm moet houden, daar verdient ze haar geld immers mee.
Mooie kawasaki z1000 hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:54 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Puntige knieën 4/10
Zou niet raken
Monster Energy girl maar die energydrank houdt je kennelijk niet in shape.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze heeft het uiterlijk van een stereotype domme doos, die alleen naar de sportschool gaat om zich aan kerels te vertonen in strakke pakjes.
Van energydrank is nog nooit iemand mooier geworden denk ikquote:Op zondag 19 juli 2015 01:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Monster Energy girl maar die energydrank houdt je kennelijk niet in shape.
Je mening als feit presenten is ook een vak.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Broek van de linker komt wel een stuk lager dan van de rechter. Blote benen worden een stuk minder sexy bevonden dan een blote buik, dus de mededeling van basic fit is wel degelijk correct.
In je blote reet mag hier bij mij wel, geen enkel probleem.quote:Even mn commentaar op de hectiek van gisteren!
Wat gister als berichtje gericht aan basic fit begon, werd uiteindelijk een behoorlijk " lichtelijk overdreven" mediaspektakel ( waar k toch best om moet lachen) om even duidelijk te maken : ik was geen aandacht aan het zoeken ( voor de AZIJNZEIKERS!)
Het bericht was bedoeld omdat ik het zeer bijzonder vond dat ik niet gewenst werd in een SPORTTOP (lees: waar ik nog een sportBH onderdroeg (jawel weer voor de azijnzeikers) terwijl er wel allerlei reclame rondgaat in nog veel "blotere" kleding.
Dat was gewoon mn hele issue.. Dat dit bericht uiteindelijk werd opgepakt door de media.. (rtl nieuws, omroep brabant, AD, pownews en de spits) Tja daar kan ik dan alleen maar heel hard om lachen (zouden de azijnzeikers ook eens moeten proberen: lachen, geeft meer voldoening als zeiken namelijk )
Ook zijn er Natuurlijk altijd weer een aantal azijnzeikers die moeten zeiken (ja daar zijn ze weer) " dat deze kleding hoerig is " of dat je er " aandacht mee zoekt..
BULLSHIT.. Het is bizar heet in de basic fit, t liefst sta ik daar in mn blote reet, en dan is t nog te warm..maar ik had voor mezelf al de keuze gemaakt of blote benen of blote buik.. Ik kom bij basic fit om keihard te trainen niets meer niets minder, menig medesporter in deze vestiging zal dit beamen.. Daarnaast is dit SPoRTkleding.. Waarom word deze gemaakt dan? En alle hardloopsters zoeken ook aandacht zeker in hun SPORTTOP.. ? Grote Onzin dus!
Dan laat ik het hierbij voor wat t was! Geniet allemaal van je weekend, en basic fit.. Tot maandag... samen met mn sporttop!
wink-emoticon
Ojaaa en www.fashionandjewels.com ( als dit bericht nou weer wordt opgepakt heb ik weer even gratis reclame toch 😂😂😂💪👌)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |