Ja, optyfen TS.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:12 schreef eend112 het volgende:
Ja te rustig idd, niet leuk meer. Ga ook maar weg TS.
eend112 !! Ik hier? Biertje?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:12 schreef eend112 het volgende:
Ja te rustig idd, niet leuk meer. Ga ook maar weg TS.
Moet nog rijden manquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:19 schreef LompeHork het volgende:
Valt mee hoor TS, de tendens is vaak dat het in de herfst en wintermaanden wat drukker is omdat mensen binnen zitten. Als je het gewoon op jaar bekijkt is dit best stabiel:
[ afbeelding ]
ergo: niet huilen.
Kijk, dat is een beter voorbeeld, Partyflock.quote:
In juni 2014 was het hier 4 keer zo druk als ib juni 2015quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:19 schreef LompeHork het volgende:
Valt mee hoor TS, de tendens is vaak dat het in de herfst en wintermaanden wat drukker is omdat mensen binnen zitten. Als je het gewoon op jaar bekijkt is dit best stabiel:
[ afbeelding ]
ergo: niet huilen.
Meh.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In juni 2014 was het hier 4 keer zo druk als ib juni 2015
komt door het strenge regime dat tegenwoordig wordt gehanteerdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Terechte klacht. Vroeger was het hier veel gezelliger. Waar zijn al die geweldige users gebleven?
+1quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
komt door het strenge regime dat tegenwoordig wordt gehanteerd
Inderdaad, door de nieuwe regelgeving van een maandje terug loopt het al twee jaar terug.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
komt door het strenge regime dat tegenwoordig wordt gehanteerd
Hoe kom je aan deze informatie? Ben he aan het turven geslagen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:10 schreef Roces18 het volgende:
kan natuurlijk aan de warmte liggen.
maar ik vind het sowieso rustiger hier (in de zin van minder activiteit)
in vergelijking met een paar jaar geleden.
Kijk deze neerwaartse spiraal dan. Zelfs in 2014 was het al veel drukker in KLB.
Waar gaat het heen met de wereld.......![]()
[ afbeelding ]
ik werk bij nsaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:34 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze informatie? Ben he aan het turven geslagen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |