Zak in elkaar joh.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hHAHAHAHAHAHAHA MET JE VLUCHTERS HHAAHAHAH
Trolquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:34 schreef Columbiafan het volgende:
Van Avermaet is toch veel mooier dan Kelderman jongens![]()
ah, ik zag vroem niet.quote:
N-VA'erquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:34 schreef Columbiafan het volgende:
Kan ook in de Alpen prima uit de voeten (als ie goed is en daar lijkt het op).quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:36 schreef freaky40 het volgende:
Kelderman's laatste kans. Komende dagen zie ik het niet meer gebeuren met hem...
Greg heb ik niet, wel Jan Irizarquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Avergod
2. Sagan
4. Degenkolb
5. Martensgod
9. Valverde
11. Gallopin
Mooie dag.
Waarom? Als hij weer goede benen heeft kan hij in de bergen ook wel wat in een ontsnapping.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:36 schreef freaky40 het volgende:
Kelderman's laatste kans. Komende dagen zie ik het niet meer gebeuren met hem...
TRquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:34 schreef Columbiafan het volgende:
In de Alpen krijg je Rodriguez mee.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan ook in de Alpen prima uit de voeten (als ie goed is en daar lijkt het op).
Hagen toch 31equote:
Ik dacht ook Sagan gaat er nog overquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:37 schreef IbanMayo het volgende:
Voor Wuyts was het wel grappig geweest als Sagan er nog overheen kwam, die zat al te juichen op 200m van de streep. En De Cauwer: YES YES YES YES
Je denkt te simpel vrouw.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:38 schreef starla het volgende:
Misschien denk ik te simpel hoor, maar ik snap wielrenners dan nooit. Als ze 2 keer minder achterom hadden gekeken hadden ze het gered.
Maar altijd dat eeuwige geouwehoer, 1km voor de streep. Sukkels.
Ja, over een paar weken in de Ronde van Polenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:38 schreef RobertVDN het volgende:
Mooi einde. Ik gun het die van avermaet wel. Hoop wel dat sagan ook nog een etappe gaat pakken.
Ze hebben juist prima samengewerkt, kop over kop. Daar heeft het niet aan gelegen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:38 schreef starla het volgende:
Misschien denk ik te simpel hoor, maar ik snap wielrenners dan nooit. Als ze 2 keer minder achterom hadden gekeken hadden ze het gered.
Maar altijd dat eeuwige geouwehoer, 1km voor de streep. Sukkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |