Gebroken arm doet minder pijn dan dit denk ik..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:10 schreef ddx het volgende:
Tja beter zo'n val waar je lekker rolt ipv vallen en dingen breken.
Ik heb mijn arm meerdere malen gebroken en kan je vertellen dat dat niet fijn is.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gebroken arm doet minder pijn dan dit denk ik..
ik breek liever wat, dan over het asfalt heen als een raspquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gebroken arm doet minder pijn dan dit denk ik..
Dat ontken ik ook niet, maar zó open liggen als hij...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik heb mijn arm meerdere malen gebroken en kan je vertellen dat dat niet fijn is.
Ik kon bijna met mijn duim mijn elleboog aanraken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar zó open liggen als hij...
Dat kan iedereen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:12 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik kon bijna met mijn duim mijn elleboog aanraken.
en het doet nog meer pijn als het zand.vul,grint eruit borstelenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar zó open liggen als hij...
Dan kan je niet meer schakelen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:12 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik kon bijna met mijn duim mijn elleboog aanraken.
Laurens de Plusquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:11 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Dopingrussen in Valle d'Aosta
Ja die etappe in Dubai was wel de max, had niet 10 meter verder moeten zijn. Het feit dat het nooit echt vlak wordt spreekt gewoon niet in zijn voordeel.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was daar wel vlak de laatste 200 meter.
En dit was een stuk korter (250 meter), maar wel veel steiler ook.
Ik zeg toch ook dat ik liever iets breek dan dit?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en het doet nog meer pijn als het zand.vul,grint eruit borstelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |