Tactisch genie die Kemna.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Achteraf gezien toch een goede tactiek van Giant. Anders zou Tinkoff nu nooit rijden.
Zeker een groene Aston Martin beloofdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:50 schreef Sked het volgende:
Tinkoff doet gewoon waar Sagan recht op heeft
Is ook zo, Contador gaat hoogstwaarschijnlijk het podium niet halen, dus het minste wat je kan doen is op dit soort aankomsten ervoor zorgen dat Sagan punten kan scoren voor de groene truiquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:50 schreef Sked het volgende:
Tinkoff doet gewoon waar Sagan recht op heeft
Ook logisch van Tinkoff wel. Anders hypothekeer je de kansen op groen toch wel flink.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Achteraf gezien toch een goede tactiek van Giant. Anders zou Tinkoff nu nooit rijden.
Hij had het over de aankomst joh.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Maarten Vangramberen heeft niet echt naar het profiel gekeken. Hele andere etappe dan Le Havre.
En hier moet De Deeg het gaan doen? Ik wens hem veel succes.quote:
+ dat Sagan met wat hulp in de finale (gaatjes dichtrijden oa) veel meer kans maakt op een etappezege. Anders rijdt weer iemand weg en kijkt weer iedereen naar Saganquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Is ook zo, Contador gaat hoogstwaarschijnlijk het podium niet halen, dus het minste wat je kan doen is op dit soort aankomsten ervoor zorgen dat Sagan punten kan scoren voor de groene trui
Ik geloof er ook niks van dat hij hier gaat winnen. Zeker niet in z'n huidige vorm.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En hier moet De Deeg het gaan doen? Ik wens hem veel succes.
Ik zie hem echt niet winnen inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En hier moet De Deeg het gaan doen? Ik wens hem veel succes.
Als Keldermerckx het daar tijd voor vindt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer gaat Keldermans weg?
JC weet het niet meerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Keldermerckx het daar tijd voor vindt.
GPS heeft geen kuren. Het zijn 2 motoren, een bij de kopgroep en een bij het peloton. De tijd tussen passage op hetzelfde punt wordt gemeten. Als een van de twee om wat voor reden ook verder van het peloton of kopgroep af gaat, zien wij de GPS schommelen.quote:
Nee, ik ook niet. Niet eens goed genoeg om punten te scoren voor de groene trui. Dus wat betreft snap ik er helemaal niks van dat ze aan het achtervolgen zijnquote:
Toekomstmuziek, maar met de nieuwe live tracking website zeker niet onmogelijkquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:59 schreef Coelho het volgende:
[..]
GPS heeft geen kuren. Het zijn 2 motoren, een bij de kopgroep en een bij het peloton. De tijd tussen passage op hetzelfde punt wordt gemeten. Als een van de twee om wat voor reden ook verder van het peloton of kopgroep af gaat, zien wij de GPS schommelen.
Beter zou zijn om de GPS data tussen de koprijders van beide groepen te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |