Je hebt de rekening nog nietquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:38 schreef Myraela het volgende:
Oh wauw, ik had helemaal niet door dat jullie er zoveel extra broodjes bij hadden gedaan. Wat lief.Ze zien er heerlijk uit en zo ruiken ze ook.
Ik zit enorm niet op te letten. Nu te laat? Ik heb een pbtje gestuurd iigquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is om de hoek. Als je PMt wat je wil en waar je woont, komen we gewoon nog even langs.
Ik heb de restanten nét in een doos opgestuurd naar mijn zusje, die wilde kijken wat ze er nog mee kon. Heb net voor het dichtplakken nog gekeken of ik wat van je had.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:47 schreef Chell het volgende:
[..]
Ik zit enorm niet op te letten. Nu te laat? Ik heb een pbtje gestuurd iig
Geeft niksquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb de restanten nét in een doos opgestuurd naar mijn zusje, die wilde kijken wat ze er nog mee kon. Heb net voor het dichtplakken nog gekeken of ik wat van je had.
Goeie tip!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:20 schreef Myraela het volgende:
Nom. Dat walnoten brood is heerlijk met wat zachte geitenkaas.
Walnotenbrood, appelstroop en geitenkaasquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:20 schreef Myraela het volgende:
Nom. Dat walnoten brood is heerlijk met wat zachte geitenkaas.
Die giga blauwe tonnen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:45 schreef Isegrim het volgende:
http://oogoprotterdamcent(...)-in-nieuwe-bakkerij/
Ja, dat lukt makkelijk!quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Die giga blauwe tonnen.![]()
Kan je wel 2 lijken in verstoppen
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Die giga blauwe tonnen.![]()
Kan je wel 2 lijken in verstoppen
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Heb je die niet gezien toen je hier was?
Lach maar, ik heb al een bril. Maar eind juni stonden die er volgens mij echt nietquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:39 schreef Isegrim het volgende:
Zou ik toch mijn ogen eens laten nakijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |