Hallo

Ik had een vraag.
Ik heb batterijen gekocht.
Eerst 2 efest batterijen, want die werden aanbevolen bij een mod(welke mod weet ik niet meer, heb er zoveel, en die mod heb ik nog niet eens uitgepakt, maar ik kan zo nagaan via me mail, bij welke mod ze horen)
Toen zat ik op een andere dampverkoopsite, en toen dacht ik, weet je wat ik koop van alle batterijen die ik heb, er nog een paar. Dus ik klik aan: efest imr 18650 3.7v 2100mah, want ja, dat staat precies zo op mijn eerste efest batterijen.
Krijg ik andere. andere kleur paars etc. Ik zal effe fotos posten:
![51igPWpRT7L._SY355_.jpg]()
Deze werden aanbevolen bij een mod, dus die nam ik erbij.
En deze had ik op een andere site gekocht, aannemende dat ze hetzelfde waren.
![1847_2.jpg]()
Dus bij de 1ste 2, die werden aanbevolen bij een mod, daar staat op de batterij: imr 18650 3.7v li-mn high drain rechargeable battery 30A
Op de tweede batterij, zie tweede foto staat: imr 18650 3.7v 2100mah high drain rechargeable battery 30A/60A
Ze zitten beide in doosjes. op de doosjes van de tweede set batterijen staan twee hokjes met voor het ene hokje v1 en voor het andere hokjev2 en niets staat aangevinkt....(nou weet ik sowieso niet wat v1 en v2 betekenen, maar het zou toch aangevinkt moeten zijn....? Net als dat je kangertechcoils koopt, dan heb je ook van die vakjes, met de hoogt van de coils, die staan dan aangevinkt, zodat je weet welke coil het is.
Weet iemand het verschil tussen beide batterijen, ze zien er zo anders uit. en ook, op de laatste 2 was een sticker geplakt, met 'anti counterfit' etc, erop.
Op de eerste niet, zo'n sticker, wel een barcode, op de batterij zelf.
Dan denk ik, ja iedereen kan wel eens sticker ergens op plakken.
Vast bedankt voor antwoord

ps en edit: dat stickertje, te zien op de eerste foto, zat niet bij de eerste 2 efest batterijen...Hoe zou dat kunnen...
Ja, ik las weer eens wat over nep efesten en hoe je dat kan zien, ik zal nog eens naar die pagina gaan waar dat stond.
Ik hoop dat me post duidelijk is....
[ Bericht 4% gewijzigd door Eficaz op 30-07-2015 09:58:28 ]