Agressie kwijtraken en al, kan ook niet zijnquote:
Nog even volhouden dusquote:
Er komt een nieuwequote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:29 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Agressie kwijtraken en al, kan ook niet zijn
Het lijkt me serieus eens leuk om eens een keuken helemaal kapot te maken omdat het moet, omdat er tovh een nieuwe komtquote:
De oude is verkocht, dus 'slopen' is misschien niet het juiste woordquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus eens leuk om eens een keuken helemaal kapot te maken omdat het moet, omdat er tovh een nieuwe komt
Duuuuus, wanneer kan ik komen
Ik zou dat serieus niet trekkenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
Met dit weer met z'n tweeën in een eenpersoonsbed slapen. Ik ben overleden.
Ditquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus niet trekkenzou dan serieus op de bank gaan liggen.
Wij ook nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus niet trekkenzou dan serieus op de bank gaan liggen.
Gewoon een knap bed aanschaffen. Of alleen een tweepersoonsmatras ghetto-style.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij ook niet. 5 minuten nadat we lagen zei ik al "misschien maar even het luchtbed regelen voor dit weekend"
.
Gescheiden slapen is zooo 5 jaar geleden.
Aahw jammer. Anders zou het me best leuk geleken hebben om je te helpenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De oude is verkocht, dus 'slopen' is misschien niet het juiste woord
Dit is me al jaren beloofd, maar het past niet in mijn huidige kamerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon een knap bed aanschaffen. Of alleen een tweepersoonsmatras ghetto-style.
Gewoon 1 persoons kan ook, ventilatortje er opquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon een knap bed aanschaffen. Of alleen een tweepersoonsmatras ghetto-style.
Pffft, ga zelf verbouwen dan.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit is me al jaren beloofd, maar het past niet in mijn huidige kamer. #verbouwing #duurtlang #firstworldproblems
Dat is niks man, gewoon een windturbine naast het bed.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon 1 persoons kan ook, ventilatortje er opwil best.
Ja maar dan krijg je zulke droge ogenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pffft, ga zelf verbouwen dan.
[..]
Dat is niks man, gewoon een windturbine naast het bed.
Ach ja natuurlijk. Stom.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom ook voordat je gaat slapen een zwembril vullen met water en op je ogen zetten.
Van die figuren die helemaal ingewikkeld zijn met lappen maar wel lippenstift op doen enzoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:01 schreef Crip het volgende:
wnnr je superlang bezig bent met speciale make up en dan alles verneukt opeens
Dat een ik geile hoofdoekkie ben nu blij?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die figuren die helemaal ingewikkeld zijn met lappen maar wel lippenstift op doen enzowat voor signaal wil je nu uitstralen?
Deze zin though.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat een ik geile hoofdoekkie ben nu blij?
okghe mooien antwordhquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat een ik geile hoofdoekkie ben nu blij?
Waarheid, tevens 3 keer opnieuw gelezen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Retarded vragen vragen om retarded answers.
zoiets dacht ik al maar ik had geen zin om te veranderen, #thuglife.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarheid, tevens 3 keer opnieuw gelezen.
Die harde leventje alles.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:07 schreef Crip het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al maar ik had geen zin om te veranderen, #thuglife.
Dus je antwoord was niet gemeend? Oprecht benieuwd naar aan de ene kant alles willen bedekken maar aan de andere kant zo veel mogelijk make up op... Beetje tegenstrijdig..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Retarded vragen vragen om retarded answers.
Met makeup bedek je het toch ook xDquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je antwoord was niet gemeend? Oprecht benieuwd naar aan de ene kant alles willen bedekken maar aan de andere kant zo veel mogelijk make up op... Beetje tegenstrijdig..
Je moet die troep ook niet in je oog smeren hè? Even een heads-upp.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Harde leventje is sws me make up momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |