Ben een hoer dus dan betekend dat dat magquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit inderdaad. De meesten zijn ook direct helemaal beledigd, terwijl ik eigenlijk ook gewoon serieus benieuwd ben naar de reden.
Alles bedekken om er niet uitdagend uit te zien maar wel mooi maken met make-up klinkt tegenstrijdig voor me, maar misschien zit er wel een hele logische reden achter. Alleen beledig je direct iemand als je naar die reden vraagt.
Echt he?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit inderdaad. De meesten zijn ook direct helemaal beledigd, terwijl ik eigenlijk ook gewoon serieus benieuwd ben naar de reden.
Alles bedenken om er niet uitdagend uit te zien maar wel mooi maken met make-up klinkt tegenstrijdig voor me, maar misschien zit er wel een hele logische reden achter. Alleen beledig je direct iemand als je naar die reden vraagt.
Nice. Ik moet me straks ook weer opmaken, moet naar het station dit dat.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:16 schreef Crip het volgende:
1111
[..]
ja ik ben nu geplamuurd van top tot teen
Ff aanpassen danquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
Deed je net wel, het antwoord was je bent een geile hoofddoekkie ofzo en een hoer.. Primaik geloof je.
ha ha
Pas jij je maar eens aanquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ff aanpassen dan
'Denken dat ik ooit nog Serieus in ga op islamitische vragen op FOK! Vooral van 0NutZ![]()
Niceeee, wat voor make up ga je doen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nice. Ik moet me straks ook weer opmaken, moet naar het station dit dat.
retarded opmerkingen vragen om retarded opmerkingenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus
[..]
Ik ga voor de "crackhoer zonder zelfwaarde"-look denk ik.
Sorry ik antwoord niet op tokkies.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
Idd je zal maar eens wat oprechte vragen beantwoorden... belachelijk natuurlijk allemaal.
Mmmm nice, post je picca op insta?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus
[..]
Ik ga voor de "crackhoer zonder zelfwaarde"-look denk ik.
Waarom kan je dan mijn vraag niet beantwoorden?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, selfies worden in de douche gemaakt met een goedkope Nokia.
Sexy as fuckquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, selfies worden in de douche gemaakt met een goedkope Nokia.
Dat geeft het een edge. Sweet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Sexy as fuck
ik ben ook voor de crackhoer look gegaan met een vleugje meth.
Ik vind het een goede vraagquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom kan je dan mijn vraag niet beantwoorden?
Denk dat m'n vriendin ook raar zou opkijken als er plotseling een twintigjarige meid hier op de stoep staatquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Aahw jammer. Anders zou het me best leuk geleken hebben om je te helpen
17quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat m'n vriendin ook raar zou opkijken als er plotseling een twintigjarige meid hier op de stoep staat
Een wat?!quote:
Het was aardig bedoeldquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat m'n vriendin ook raar zou opkijken als er plotseling een twintigjarige meid hier op de stoep staat
Ja precies, iedere keer wanneer ik een dickpic in m'n DM krijg, gaat er een speciaal seintje naar het AIVD en dan wordt de computer van diegene achterhaaldquote:
Bedankt voor je begrip.quote:
echt lekker zo s'middags etenquote:
Enige reden die ik ooit hoor is dat het leuk is om make-up op te doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles bedekken om er niet uitdagend uit te zien maar wel mooi maken met make-up klinkt tegenstrijdig voor me, maar misschien zit er wel een hele logische reden achter. Alleen beledig je direct iemand als je naar die reden vraagt.
Dit niet zelf groeien in je tuintjequote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:12 schreef niels0 het volgende:
ff koriander helaen voor de soep. Ik heb ook trek.
Dit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Naja zal wel dan... wel vaker geprobeerd antwoord te krijgen op zulke dingen maar nooit een zinnig iets gekregen... ze weten het zelf ook niet denk ik en hypocrisie stroomt gewoon door de aderen. oh well..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |