quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:06 schreef Crip het volgende:
Dit vind ik een mooie kont. Niet te weinig niet te veel.
Die wat net was geplaatst was gwn plat en way too skinny. Bovendien totaal geen realistisch beeld.Je bent veel leuker zo zonder niqaabSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey vriend.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent veel leuker zo zonder niqaab
Hahaaaaaaaa, I wish that was my body.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent veel leuker zo zonder niqaab
Klopt, maar de randstad blijft sowieso leuker en goedkoper. Maastricht was vroeger echt duurquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
blijft echt bullshit dat t in de randstad wel gewoon mag maar aan de grens niettyfusregel
Hehe, broekie.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
OMFG DIE VOCAL AAN HET BEGIN ALLEEN AL.
Hier stond ik tussen, was ik 17.. wat een euforie. (nuchter)
Nee, maar ook aan het afwassen saaie huismus die ik vandaag ben.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nog steeds? Tering wat ben jij traag. Nee, dan wordt het inderdaad vrij kansloos. Halfuur zoeken naar wat benen.. heb je weer gezopen?
neequote:Op donderdag 16 juli 2015 23:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar iedereen even op mijn filmpje klikken.
Ja en dan zeggen ze dat black metal teringherrie is.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
simulatie van de gaskamers in auschwitz
heb gezocht maar kon het niet vinden, sorry.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe eens foto plaatsen waar ze gwn rechtop staat
Langestraatquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, maar ook aan het afwassen saaie huismus die ik vandaag ben.
Q-music-feestje op het strand is net afgelopen en nu trekt dus alles naar het caféstraatje.
Nja, 'k ga morgen wel.
gvd al die mensen die aan het filmen zijnquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Gast, doe dan dit.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Daar ben ik ook geweest, was waarschijnlijk mijn laatste of één na laatstequote:Op donderdag 16 juli 2015 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
Nice. In 2010 was ik er ook. 2011 ook.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest, was waarschijnlijk mijn laatste of één na laatste
speedcore en black metal zijn even kutquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen ze dat black metal teringherrie is.
Liever dit dan naar die stampfeesten, ja.quote:
Wat is het verschil manquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
speedcore en black metal zijn even kut
er is ook nog extratone trouwens
zet je geluid wel ff niet te hard
Leugens. Als we het dan trouwens over live-optredens hebben:quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het iig allebei tyfusmuziekquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leugens. Als we het dan trouwens over live-optredens hebben:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:15 schreef Crip het volgende:
Ik kom er net achter dat zo'n youtuber die ik volg fetish-lingerie model was.lelijk figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
extratone is 1000+ bpmquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:15 schreef Crip het volgende:
Ik kom er net achter dat zo'n youtuber die ik volg fetish-lingerie model was.waarom volg je haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Black metal moet je leren waarden. Zonder grap ook gewoon, net zoals opera en klassieke muziek.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind het iig allebei tyfusmuziek
rondvragen bij je lokale ggz-instellingquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe kom je te weten waar die feesies zijn?
Er is geen levend persoon dit lekker in zijn vrije tijd na zijn lange werkdag in de tuin met zijn benen omhoog en een biertje in de hand naar deze elektronische hersenbloeding gaat luisteren.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
heerlijk meidquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze is wel grappig, en iedereen haat op haar. Dus beetje sensatie zoeker ben ik ook.
Ow ja dit speelde ik vroeger met m'n casio speelgoedkeyboardje.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ook nooit een auto langs horen komen met snoeiharde speedcorequote:Op donderdag 16 juli 2015 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er is geen levend persoon dit lekker in zijn vrije tijd na zijn lange werkdag in de tuin met zijn benen omhoog en een biertje in de hand naar deze elektronische hersenbloeding gaat luisteren.
Doet me denken aan Burzum welquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ow ja dit speelde ik vroeger met m'n casio speelgoedkeyboardje.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:21 schreef LompeHork het volgende:
Moest lachen wel, geen idee waarom ook.
yaaaaassquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |