nou nou, zat ik er een "e" naast. Sorry hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, dat is Stijn Vreven, wie Vreeven is weet ik niet
Goede zin man.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:24 schreef Max23 het volgende:
Ik hoop echt dat Giant zo stopt, anders krijg je sprintvoorbereiding voor tussensprint, wordt er weer een minuut afgehaald daardoor
Die van jou ookquote:
Dat lijken ze sowieso al te proberen vriend. 30 km om drie minuten dicht te rijden kan makkelijk als de kopgroep er niet meer in gelooft.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:24 schreef Max23 het volgende:
Ik hoop echt dat Giant zo stopt, anders krijg je sprintvoorbereiding voor tussensprint, wordt er weer een minuut afgehaald daardoor
En dan zie ik het Degenkolb ook niet redden. Hebben ze voor niks geredenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:26 schreef Blik het volgende:
Zul je altijd zien, normaal gesproken is dit een rit voor de vluchters. Maar nu zit er Nederlander bij en dan krijgt de rit geen ruimte...
Het is toch ook de Gees?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die van jou ook
Maar ik vind het soms gewoon irritant. Net als sommige het altijd over Geesink hebben![]()
Krek wordt weer derde of vijfde.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
En dan zie ik het Degenkolb ook niet redden. Hebben ze voor niks gereden
Unieke renner eigenlijkquote:
Vandaag geef ik hem 100x keer meer kans dan morgen. Morgen is het 3km aan 10% gemiddeld, dat is echt te zwaar voor hem.quote:
Voor een overgangsetappe wel een hele interessante etappe.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vandaag geef ik hem 100x keer meer kans dan morgen. Morgen is het 3km aan 10% gemiddeld, dat is echt te zwaar voor hem.
Dat zekerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor een overgangsetappe wel een hele interessante etappe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |