SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met verstand in deze reeks!
quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:49 schreef Crip het volgende:
Laat ik dan maar aftrappen met mijn eerste make-uploze foto op FOK!. Aangezien er altijd over mijn make up word gezeurd.Eyebags/huid in volle glorie. Psshhh
Waarom heb je een doek over je hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je kaal?
Eigenlijk zie je nooit kale vrouwen behalve als ze ziek zijn
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Ik ben ziek in mijn hoofd ja.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waarom heb je een doek over je hoofd?
Ben je kaal?
Eigenlijk zie je nooit kale vrouwen behalve als ze ziek zijn
Wat doe je met negers in de nacht?quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben ziek in mijn hoofd ja.
En is goeie tool on niggas mee te stranglen in the night.
Zit in een gang.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat doe je met negers in de nacht?
Ben je hoer?
Moest ook werkelijk lachen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Had je niet beter een kamer kunnen nemen!?
Maar natuurlijk, iedereen is welkom in mijn gang.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Geeft niets ik ook!
Mag ik nu in je gang?
Hmm, als iedereen je gang in mag dan pas ik!quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, iedereen is welkom in mijn gang.
Brb, even naar de winkel voor mijn salade.
Ah, het mannenconundrum. Hopen dag een vrouw hapt op je halfslachtige pogingen, afknappen als blijkt dat ze dat bij anderen doet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hmm, als iedereen je gang in mag dan pas ik!
Het deuce!
Sorry baas!quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, het mannenconundrum. Hopen dag een vrouw hapt op je halfslachtige pogingen, afknappen als blijkt dat ze dat bij anderen doet.
Ik wil een slet maar ik wil geen slet.
Ik ben momenteel de enige in mijn gang, dus jammer voor jou.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hmm, als iedereen je gang in mag dan pas ik!
Het deuce!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |