Paar tata's die denken te weten hoe het zit. Hij is wss niet verder gekomen dan Oberhausenquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De PKK heeft zelf de aanslagen opgeëist, verder heeft Zargon het niet over de Koerden in het algemeen.
nieuwe pll al gekeken?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk ben ik geweld wel even zat, beetje barbaars allemaal.
Oeh nee! Wel alvast gedownloadquote:
quote:De islam is een belangrijke religie in de Kaukasus. De Azerbeidzjanen, de Ossetiërs en de meeste etnische Georgiërs in Adjarië zijn in meerderheid soennitische moslims. De Abchaziërs zijn deels soennitische moslims, deels christenen.
Anti-semitisme is een onbekend verschijnsel in Georgië, en er hebben sinds de Middeleeuwen joodse gemeenschappen in het land gewoond. De grootste groepen joden wonen in Tbilisi en Koetaisi. Kleinere groepen wonen in de bergachtige regio's. De laatste tien jaar emigreren er steeds meer joden naar Israël. Verder zijn er nog kleine groepjes Georgische katholieken en aanhangers van de Russische sekten Dukhobor en Molokan. De meeste Koerden in Georgië hangen de oude Yezid-religie aan.
omg waar was jijquote:Op woensdag 22 juli 2015 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
Vernomen dat die Isis gast Yilmaz uit een alevitische gezin afkomstig is.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ontvoerd door Isis. Maar ik was te lang om te dienen als bruidje dus mocht gaan.
Hey stimodoos gaat alles goed? Pva goedgekeurd?quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ontvoerd door Isis. Maar ik was te lang om te dienen als bruidje dus mocht gaan.
Not yet mattie. Vakantietijd is vertraging hequote:Op donderdag 23 juli 2015 09:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey stimodoos gaat alles goed? Pva goedgekeurd?
Ok komt goed, je hebt hem wel ingediendtdtd toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Not yet mattie. Vakantietijd is vertraging he
quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ingedientquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok komt goed, je hebt hem wel ingedient toch?
Ja netquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok komt goed, je hebt hem wel ingediendtdtd toch?
Weer die Soennieten zeker?quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:36 schreef Stimorol- het volgende:
Mannen die willen dat hun chick bedekt loopt maar wel geilen op anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |