Schatje patatje, ik ben Koerd. Come at me hooooquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:33 schreef Beach het volgende:
Andersom kan het ook hoor Stimo, drop hier het woord PKK of Koerden en jullie gaan door het lint.
Ben er nogquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Deuce92 het volgende:
Beetje jammer dat de leuke mensen uit dit topic zijn weggejaagd.
Kinderen erop laten springenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:30 schreef sylvesterrr het volgende:
¤ 100 voor degene met de gouden tip om mijn bovenrug te kraken.
Toevallig sinds jij hier komt vervelen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Deuce92 het volgende:
Ik weet niet of ik dan nog in staat ben om je die ¤ 100 te geven..quote:
Maar je rug gaat er sowieso van krakenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan nog in staat ben om je die ¤ 100 te geven..
Eén van de nare gevolgen van een motorongeluk...
hahahahahaquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stimo is te groot voor een enkel topic.
wie ben jij dan??quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Deuce92 het volgende:
ben jij altijd zo zuur?quote:
Stijve rug sinds het motorongeluk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar je rug gaat er sowieso van kraken. Wat is er met je rug gebeurd dan?
Wie the fuck ben jij dan???quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:37 schreef Beach het volgende:
[..]
ben jij altijd zo zuur?
ik zie jou letterlijk nooit een normale reactie posten
Ga fysio. Alhoewel die fysioclowntjes van hier niks wetenquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Stijve rug sinds het motorongeluk.
Raad je nou in één post fysiotherapie zowel aan als af?quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga fysio. Alhoewel die fysioclowntjes van hier niks weten
Ik vind ze niet goed ja, maar heeeeel soms kan je pareltjes vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Raad je nou in één post fysiotherapie zowel aan als af?
Manueel therapeut...quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga fysio. Alhoewel die fysioclowntjes van hier niks weten
Toevallig zag ik onlangs dit filmpje, wil verder geen waardeoordeel over het vak van de chiropractor opzich uitspreken maar vond de uitkomst op zijn minst opmerkelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Manueel therapeut...Chiropractor heb ik nog niet geprobeerd.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
Fuck alles en iedereen. Mis Borte. Alleen zij begreep mij.
Je bent er goed vanaf gekomen en de schrik zit er in. Dan rij je voortaan voorzichtiger ook.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit?
Ondanks twee van deze dingen aan mijn sleutelhanger ben ik op mijn bek gegaan.
wow okokquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
Fuck alles en iedereen. Mis Borte. Alleen zij begreep mij.
Daesh is de Arabische benamingquote:Op donderdag 23 juli 2015 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom zeggen ze soms DAES tegen ISID. Palestijns vrouw zei daes en als vertaling kwam isid
Amin. Insallah.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:30 schreef Crip het volgende:
Ik hoop echt dat ze iedereen van IS een pijnlijke en langzame dood geven. Zijn we eindelijk van hun af.
Echt zo erg?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:20 schreef Crip het volgende:
was in woonwagenkamp beland. maar ben nu safe hamdullah niet aangevallen door boze pvvers. oeff.
Nee joh, ik was gewoon aan het doen zoals sommigen doen als ze door plekken lopen waar veel moslims zijn.quote:
Jammer dat ik om de hoek woon he.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ik woon gelukkig in Limburg. Hier heb je amper moslims.
Polen heb je overal. Net onkruidquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ik woon gelukkig in Limburg. Hier heb je amper moslims.
Che moet je negeren die heeft volgens mij constant zand in dr kutquote:
Ik wacht op je.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kom zo langs. Doe alvast je sexy lingerie aan.
Ik voel met je meequote:Op donderdag 23 juli 2015 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee joh, ik was gewoon aan het doen zoals sommigen doen als ze door plekken lopen waar veel moslims zijn.
Dat proberen we ook bij jou te doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Che moet je negeren die heeft volgens mij constant zand in dr kut
Wie the fuck ben jij????quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Che moet je negeren die heeft volgens mij constant zand in dr kut
achja fuck dat chick. Je kunt niet elke dag perfect eten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
Voel me schuldig. Heb vandaag 200 gram aan koolhydraten gegeten
Is geen dieet. Probeer gewoon normaal te eten en niet te veel koolhydraten. Laatste tijd gaat het lastig, omdat ik mijn eetmomenten mis (druk/in slaap vallen/vergeten) en ik dan mn bloedsuikerspiegel voel trippen en dan ga snaaien.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
achja fuck dat chick. Je kunt niet elke dag perfect eten.
Hoe lang ben je nu al bezig met je dieet?
goed bezigquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is geen dieet. Probeer gewoon normaal te eten en niet te veel koolhydraten. Laatste tijd gaat het lastig, omdat ik mijn eetmomenten mis (druk/in slaap vallen/vergeten) en ik dan mn bloedsuikerspiegel voel trippen en dan ga snaaien.
Moet mijzelf maar weer pushen, want hoor de laatste heel vaak ooooh je bent afgevallen wat goed en dat is best lekker
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ja man. Net mn laatste ijs opgegeten. Zgn voor mn vriend gehaald en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |