abonnement Unibet Coolblue
pi_154392651




- De vorige delen van deze reeks -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154392654
pi_154392662
Dat is een grote snijplank.
pi_154392745
@An_Nasieha_NL:
Het is officieel bevestigd dat het morgen 1 Shawwaal is. Dit betekent dat het morgen (vrijdag 17 juli) 'Ied al-Fitr is!
Team An-Nasieha
pi_154392760
Is dat een Ramadandingetje?
pi_154392966
quote:
Ja maar dan moet het wel goede plek zijn :D
pi_154393057
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 18:17 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ja maar dan moet het wel goede plek zijn :D
Als je Konya pidesi wil eten, dan kan ik wel voor je navragen... Familie woont in Konya. ;)

Of wil je naar de dönerzaak van een neef van me? Benim ikramım olsun.. :+
pi_154394310
Yayla corbasi :9~
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_154394965
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 18:24 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als je Konya pidesi wil eten, dan kan ik wel voor je navragen... Familie woont in Konya. ;)

Of wil je naar de dönerzaak van een neef van me? Benim ikramım olsun.. :+
valla ikiside olur, maar moet wel goede plek zijn. Derlerya, <vul stad in> gidipte <restaurant> yenmezmi. Maar liever pide/etli ekmek dan doner. Goede doner eet ik wel in Ankara :P
pi_154395873
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

valla ikiside olur, maar moet wel goede plek zijn. Derlerya, <vul stad in> gidipte <restaurant> yenmezmi. Maar liever pide/etli ekmek dan doner. Goede doner eet ik wel in Ankara :P
Ik zal het voor je navragen. Het is voor mij alweer 9 jaar geleden dat ik in Konya heb gegeten. :')
pi_154404295
Hier ook eid mubarak iedereen!
pi_154404465
bayraminiz mubarek olsun enzo!
pi_154407203
^^Wat de mensen boven mij zeggen...
pi_154409848
Moeder: ''Jij zoekt elke dag een reden om je make-up overdreven te doen''

:@
pi_154416668
Je moeder heeft gelijk vind ik als ik US bekijk.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154417050
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:50 schreef Beach het volgende:
Je moeder heeft gelijk vind ik als ik US bekijk.
beach
pi_154418622
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:50 schreef Beach het volgende:
Je moeder heeft gelijk vind ik als ik US bekijk.
pi_154419769
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 16:07 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

beach
laat me met rust
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:09 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hey vriend
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154419853
Dont be such a beach
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  vrijdag 17 juli 2015 @ 19:26:34 #20
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_154424656
ik ben de turken vergeten :@ eid mubarak! :s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_154424716
herinnering aan mezelf

quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Slayage; je hebt een mooi onderschrift. Wat betekent het voor jou?
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

jeetje.. goeie vraag, ik heb em al wat jaartjes staan in mijn onderschrift ik kwam deze quote tegen in dit boek http://www.antiqbook.com/(...)nr=103848&o=bri&l=nl hij had behoorlijk indruk gemaakt op me toen, het boek sowieso, maar kennelijk ook deze quote aangezien ik em er nog steeds heb staan, in het boek onderbouwt ghazali dat elke vorm van liefde die wij mensen kennen onze ego dient, met uitzondering van de liefde voor god

maar als antwoord op je vraag:

ik denk dat het een herinnering is voor mezelf, zodat ik mezelf niet kwijt raak in het vergankelijke wereldlijke bestaan, deze wereld is maar tijdelijk en onze ware plaats is bij de schepper, cennet is een feit, cehennem is een feit, dien ik god, omdat ik zo graag naar cennet wil? houd ik afstand van haram, omdat ik cehennem vrees?
ik denk dat ik bevestigend moet antwoorden op beide vragen, maar ik onderstreep ook het tweede stukje van de quote en dan met name: het verlangen (misschien omdat het makkelijker te beschrijven is voor mij), ik ben zelf in 2007 naar hadj geweest en heb toen mogen ervaren hoe het voelt om antwoord te geven op een roeping gods, de hacis antwoorden op die roeping met: leb-beyk allahumme leb-beyk, "hier ben ik, mijn heer, hier ben ik", ik heb voor het eerst toen de aanwezigheid van god gevoeld en dat gevoel was een gevoel van: op je plaats zijn, een gevoel van: "belonging",een gevoel van "ik hoor hier thuis en nergens anders", ik heb dat gevoel nooit eerder gehad
ik was een keer in mescidi nebevi, het was of heel laat of heel vroeg, de moskee was op dat moment heel sereen en niet druk bezocht, ik was in salaat en dat gevoel van "thuis" zijn, dat ik beschreef, voelde ik heel sterk op dat moment, echter op een gegeven moment bedacht ik me dat mijn aanwezigheid daar slechts tijdelijk was, de gedachte dat ik binnenkort afscheid moest nemen van de plek waar ik me voor het eerst ooit "thuis" voelde deed mij zoveel pijn dat ik tijdens de salaat begon te janken en te janken en te janken, ik had sinds het overlijden van mijn vader 17 jaar geleden niet zo hard gehuild.
En daar zit ik dan achter mijn pc op fok! nog steeds verlangend naar dat gevoel van thuis zijn, wetende dat het gevoel van thuis zijn in deze wereld slechts tijdelijk is of kan zijn, maar het echte blijvende gevoel van thuis zijn pas komt na je heengaan.
Om c.s. lewis te quoten, "Human history is the long terrible story of man trying to find something other than God which will make him happy."
Om vervolgens de cirkel rond te maken met Rumi: "Whatever I was looking for was always you." :)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_154424775
quote:
ik weet wat ik morgen ga bestellen

http://mevlanaonline.nl/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_154424798
over 11 september gesproken

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_154425064
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:45 schreef Beach het volgende:

[..]

laat me met rust

[..]

hey vriend
zal wel moeten, mag niet meer posten op fp van danny
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')