Niet op elkaar, op Syntix. Pleur die vent gewoon van het forum man, zit alleen maar te trollen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:11 schreef yvonne het volgende:
Schei eens uit met dat gebitch op elkaartering.
Ga biljarten kijken anders.
Valverde is een prima renner !quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:10 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Toch wel een baas iederw dag zo den paar seconden pakken :p
Ik lees even terugquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:11 schreef Reljem het volgende:
[..]
Niet op elkaar, op Syntix. Pleur die vent gewoon van het forum man, zit alleen maar te trollen.
Weinig Geen trollen dit keer hoor. Ik ben tegen het chauvinisme dat we alleen maar voor NLers moeten zijn.quote:
Achja, wie gebruikt er niet. Ik geniet gewoon van wat ik zie, ookal worden we bedrogen door de renners. Hij kan ook niks doen en blijven zitten. Ik vind het wel mooiquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:12 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Valverde is een prima renner !
Op zijn leeftijd en met normale doping prima prestaties !
Tuurlijk johquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Weinig Geen trollen dit keer hoor. Ik ben tegen het chauvinisme dat we alleen maar voor NLers moeten zijn.
Je trollt, punt, kappen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Weinig Geen trollen dit keer hoor. Ik ben tegen het chauvinisme dat we alleen maar voor NLers moeten zijn.
Normaal dus welquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat gaat Contador nog wel pakken, Thomas gaat dit echt geen 3 weken volhouden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, nothing to see here, walk along.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rot op manquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat lafjes van Sky dat ze niet gewoon plaats 1-10 pakken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een mooie rit vandaagquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
HallonNiks aan de hand hoor, we houden van elkaar hiero
Dat kan niet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat lafjes van Sky dat ze niet gewoon plaats 1-10 pakken.
Weinig ambitie.
Albertooo is dan ook in matige doen maar waar dat kindertje thomas het vandaan haalt?quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |