Over een kerel met een money drain fetish en de vrouwelijke fokkers die massaal op dit topic reageren en DM/PM sturen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:25 schreef TheMechanic het volgende:
Maar waar gaat dit topic eigenlijk over?
Is er tenminste nog een fokker die dit voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:34 schreef Twiitch het volgende:
vrouwelijke fokkers die massaal op dit topic reageren en DM/PM sturen
Heb je al met dergelijke dames mogen afspreken. Ik ben gefascineerd..quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:50 schreef Shoesss het volgende:
Wat anders: zoals ik al aangaf zijn meisjes met Duitse Roots hier vaak goed in.
Een Belgisch accent vind ik ook wel schattig, als ze dan stiekem niet zo lief blijken als ze overkwamen. Een mooie lange Belgische prinses lijkt me ook wel wat, maar dan een met email of een app ofzo, want verder kom ik deze dagen nog niet
Maar Nederland kan er ook wat van
idd daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:52 schreef Baroque85 het volgende:
[..]
Heb je al met dergelijke dames mogen afspreken. Ik ben gefascineerd..
Het gaat (denk ik) niet om het geven. Maar de manier waarop. Ook wat hij ervoor moet doen om het geld "te mogen" afstaan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:10 schreef aanstootgevende het volgende:
Verrassend veel vrouwen in deze draad.
Maar TS je moet niet zo makkelijk zijn, breng het tenminste persoonlijk langs of zo of doe het in ruil voor een privé foto
Ik heb geen idee. Als je zo nodig geld wilt weggeven zonder er iets voor terug te krijgen kan je het beter naar een goed doel overmaken of zo. Maar ja als TS dat lekker vindt moet hij dat gewoon doenquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:51 schreef Sanehv het volgende:
[..]
Het gaat (denk ik) niet om het geven. Maar de manier waarop. Ook wat hij ervoor moet doen om het geld "te mogen" afstaan.
Of zie ik het verkeerd to?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:03 schreef NoTrouble het volgende:
TS, jammer dat je weg bent gegaan. Mocht je dit nog lezen zou je mij dan een Pm willen sturen met een e-mailadres o.i.d.waarop ik je kan contacten? Ik kan geen pm's versturen maar ik ken iemand met dezelfde fetisj en zou graag eens met je van gedachten wisselen over een aantal zaken.
Voor alle grappenmakers onder ons: nee, dit is geen open sollicitatie en ik ben niet zelf degene met die fetisj.
en aan welke eisen moet je voldoen?!?! hahahquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Over een kerel met een money drain fetish en de vrouwelijke fokkers die massaal op dit topic reageren en DM/PM sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |