SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil niet stoken hoor, maar ik heb gehoord dat je moeder heel dik is, met haar maansverschijning /eindebericht
Jammer.quote:
Ik zag laatst een filmpje van een vis die krabben te eten kreeg.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:56 schreef Specularium het volgende:
Ik zoek een of ander potje om krabben in te koken.
Ik ben een echte Bear merk ik al.
Gewoon rauw opvreten, alleen soms kun je een beetje ziek worden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:56 schreef Specularium het volgende:
Ik zoek een of ander potje om krabben in te koken.
Ik ben een echte Bear merk ik al.
Ga nou maar weer de pener van LTKDV aaien.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van een vis die krabben te eten kreeg.
Ja als je moeder klaar is ja.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga nou maar weer de pener van LTKDV aaien.
Fijn, je bent een grote jongen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:01 schreef Fylax het volgende:
Hoi hoi, ik ben weer lekker aan het schrijven voor de frontpage.
Peddelen naar een ander eiland, maar ik was de eerste keer de weg al kwijt, dus zorgen dat je een kompas vindquote:Op donderdag 16 juli 2015 02:12 schreef Specularium het volgende:
Het is nu donker en kan niks meer vinden.
Heb wel vuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |