Alleenstaand? Ze is getrouwd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
En ze is al alleenstaande moeder.
Het is geen grap, Robin is zwanger.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:03 schreef mootie het volgende:
Slechte grap, kan hem niet eens matig noemen.
Playboy??quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:11 schreef mario390 het volgende:
Nu werden misschien de Borsten nog groter!
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:33 schreef gereed het volgende:
[..]![]()
Dan zien we Huub nooit meer terug, als hij daar tussen verdwijnt
De vraag is of hij nog wel ergens tussen past.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:33 schreef gereed het volgende:
[..]![]()
Dan zien we Huub nooit meer terug, als hij daar tussen verdwijnt
Ik check 'm iedere dag.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:40 schreef mootie het volgende:
Blijkbaar zijn er toch mensen die de website hebben gevonden.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vraag is of hij nog wel ergens tussen past.
[ afbeelding ]
Hij heeft inderdaad een flinke kop gekregen!
Gelukt!
Welk kindje?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:58 schreef Bramenstruik het volgende:
Gaat dat kindje ook bij haar moeder wonen?
Het kindje van de provider-rekening.quote:
Nieuws of nonsens ...quote:Op maandag 20 juli 2015 19:04 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik reageer alleen op het nieuws dat ze zwanger is, gegund,
Waarom stel je deze vraag eigenlijk? Het doel is toch gewoon om even aan te geven dat haar kindje bij haar moeder woonde? Doe dat dan gewoon.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:58 schreef Bramenstruik het volgende:
Gaat dat kindje ook bij haar moeder wonen?
zo jij bent achterdochtig, allerminst, vooralsnog ben jij degene met heel vooroordelen, ik heb ook jong kinderen gehad, en dat ging niet altijd goed, en mijn moeder was er ook, niet te snel Mootie!quote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom stel je deze vraag eigenlijk? Het doel is toch gewoon om even aan te geven dat haar kindje bij haar moeder woonde? Doe dat dan gewoon.
Yeah right.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zo jij bent achterdochtig, allerminst, vooralsnog ben jij degene met heel vooroordelen, ik heb ook jong kinderen gehad, en dat ging niet altijd goed, en mijn moeder was er ook, niet te snel Mootie!
ze is precies een jaar ouder!quote:Op maandag 20 juli 2015 19:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Yeah right.
Ze is nu getrouwd, een stuk ouder, waarom zou de eventuele baby in godsnaam bij oma gaan wonen ipv bij de ouders.
Haar andere kind werd al een jaar of 7 geleden geboren, volgens mij.quote:
Ja, zo rol ik. Beter stelde ik gewoon heel oprechte vragen.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:14 schreef Copycat het volgende:
Jij valse, gemene en slechtdenkende mootie, jij!
Alsof oma nu niet haar nieuwe kleinkind mag opvoeden.
Ik zou willen dat ik door mijn oma was opgevoed. Dan kon ik tenminste handwerken. En taarten bakken.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:15 schreef mootie het volgende:
Ja, zo rol ik. Beter stelde ik gewoon heel oprechte vragen.
Traditie?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Yeah right.
Ze is nu getrouwd, een stuk ouder, waarom zou de eventuele baby in godsnaam bij oma gaan wonen ipv bij de ouders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |