abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:55:18 #1
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154374494
Hallo, ik was een paar weken op het vliegveld en toen stonden wij in de rij HEEL lang staand te wachten toen werd alles heel zwart en hoorde minder geluid enzo, bijna hetzelfde als bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik sta daar en ik denk ik ga even zitten en na een paar minuten is alles weer normaal geworden. is dit erg? ik heb geen zin om naar een dokter te gaan oid

EDIT: verder niet allergisch, of een of andere rare ziekte (dat ik weet)

[ Bericht 3% gewijzigd door 1marcelfilms op 15-07-2015 23:08:48 ]
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_154374841
Ik moet (wellicht geheel onterecht) aan suikerziekte denken
pi_154374922
Je bent bijna flauwgevallen. Dit kan heel veel oorzaken hebben en in verreweg de meeste gevallen is de oorzaak niet ernstig, maar wij kunnen niet weten wat de oorzaak bij jou was en dus ook niet of het erg is of niet.

Dus gewoon ff langs de huisarts!
pi_154374927
Ik zou inderdaad niet naar de dokter gaan :').
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:12:43 #5
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154375077
Hallo, even update voor meer informatie: het was zeg maar ochtend en toen at ik een broodje met kaas en een beker met melk. dus ja naar het vliegveld rijden en dan heel lang staan. maar verder weet ik niet. misschien is dit niet de juiste site ofzo? Naar een dokter gaan vind ik maar niks want dan gaan ze allemaal dingen vragen enzo.
vroeger was alles beter
pi_154375236
rip en sterkte voor de nabestaanden :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154375932
quote:
11s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:12 schreef 1marcelfilms het volgende:
Naar een dokter gaan vind ik maar niks want dan gaan ze allemaal dingen vragen enzo.
Je vindt het vervelender om heel even een gesprek met je huisarts te hebben dan met klachten te lopen die mogelijk wel een serieuze grondslag kunnen hebben :?

SPOILER
Om bovenstaande te nuanceren: ik veronderstel even dat de kans dat er iets (ernstigs) aan de hand is, ontzettend klein is. Ik zou hier nu al allerlei vragen neer kunnen zetten om mijn vermoeden sterker te maken, maar daar heb je een hekel aan, en bovendien is dat de taak van je huisarts.
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:52:31 #8
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_154376269
Goh weinig eten, lang staan, misschien zenuwen en mogelijk ook nog een hogere temperatuur in de ruimte. Vind je het dan heel gek dat je bloeddruk misschien even wegzakt. Niets ernstigs, dit is hoe de meeste mensen flauwvallen. Even een kleine miscommunicatie in je lijf, maar niets ergs over het algemeen.

Gebeurt het wel vaker, dan alsnog even naar de huisarts.
pi_154376550
Ik hoop voor je vrienden en familie enzo dat het niet besmettelijk is..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_154379664
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:55 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hallo, ik was een paar weken op het vliegveld en toen stonden wij in de rij HEEL lang staand te wachten toen werd alles heel zwart en hoorde minder geluid enzo, bijna hetzelfde als bij
SPOILER
Dus ik sta daar en ik denk ik ga even zitten en na een paar minuten is alles weer normaal geworden. is dit erg? ik heb geen zin om naar een dokter te gaan oid

EDIT: verder niet allergisch, of een of andere rare ziekte (dat ik weet)
Waarschijnlijk gaat het hier om een vasovagale reactie.
Hierbij wordt de hersenzenuw die onder meer verantwoordelijk is voor de neurologische demping het hart en relaxatie van de bloedvaten kortstondig wat te veel gestimuleerd. Hierdoor vertraagt de hartslag en relaxeren de bloedvaten waardoor er even wat minder bloed naar de hersenen wordt gepompt. Hierdoor kan je kortstondig last krijgen van een warmteopwelling, tunnelzicht, duizeligheid en soms volledig flauw vallen.
Er zijn veel factoren die een dergelijke reactie kunnen veroorzaken. Voorbeelden zijn honger, oververmoeidheid, emoties, urineren maar ook lang rechtstaan.
Een dergelijke reactie is in principe niet gevaarlijk, zelfs bij volledig bewustzijnsverlies. Als het voor komt is het beste dat je kan doen gaan zitten, of nog beter, liggen. Hierdoor komt je hoofd lager te liggen waardoor het lichaam minder moeite moet doen om het bloed naar de hersenen te pompen.
Je hoeft in principe niet naar de huisarts te gaan. Indien het frequent voor komt of er ernstigere bijkomende klachten zijn is het wel raadzaam om naar de huisarts te gaan.
  zondag 19 juli 2015 @ 00:55:40 #11
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154453498
Hallo, ik heb dit gevonden
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:05 schreef 1marcelfilms het volgende:
soms hé, dan heb ik wel eens als ik mij uit ga rekken, of als ik zo heel snel op uit bed ga staan dat ik mij zo duizelig voel, zo heel onwerkelijk gevoeld is dat.
net alsof je bijna flauw valt.

wie weet er beetje meer over te vertellen ?
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 03:59 schreef Brollebol het volgende:

[..]

goed uitgelegd btw kon het nog wel begrijpen
vroeger was alles beter
pi_154458955
Echt mensen? Een keer flauwvallen als je heel lang in drukke ruimte moet staan en dan direct naar de huisarts? Hypochonders :')
pi_154460317
quote:
11s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:12 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hallo, even update voor meer informatie: het was zeg maar ochtend en toen at ik een broodje met kaas en een beker met melk. dus ja naar het vliegveld rijden en dan heel lang staan. maar verder weet ik niet. misschien is dit niet de juiste site ofzo? Naar een dokter gaan vind ik maar niks want dan gaan ze allemaal dingen vragen enzo.
Waar ben je bang voor? Zijn er zaken waarvan je liever niet hebt dat een arts ernaar vraagt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')