Leuk, een PLL topic! Ben zelf al sinds het begin de serie gaan volgen en ben een groot fan
Heb 1000 theorieen gehad en heb elke aflevering vanaf het begin gezien.
Over 6x10, ik was absoluut niet boos dat CeCe A was, want dat was mijn theorie na 5x25, CeCe is A = top. Maar de verhaallijn qua hoe en wat was vreselijk en dat verpestte de hele aflevering. Neem dit:
Bethany en Charlotte zijn 12, Bethany duwt Marion.
Alison en Toby zijn tieners wanneer ze bijna gaan kussen, Marion komt binnen.
Logica hier zie ik niet?!?
En dan Mona die zegt dat ze Bethany geraakt heeft, ja oke dat kan wel. Maar als je even slim nadenkt: Mona wist dat Alison in leven was want ze heeft haar naar het Lost Woods Resort gebracht vlak nadat ze door CeCe geraakt werdt en door Mrs. Grundwald weer werd opgegraven.
Toen Alison dood verklaart werd in seizoen 1, had ze al lang kunnen weten dat ze een ander meisje (Bethany dus) geraakt heeft want ze wist dat Alison in leven was, dus de logica 'If CeCe hit Ali, then i hit Bethany' klopt niet want dat had ze allang moeten weten.
En ook het feit dat CeCe niet degene was die met Melissa stond te praten op de avond dat Alison verdween klopt ook niet, want CeCe heeft zelf nog gezegd dat ze met Melissa die avond stond te praten over de NAT-videos. Dat Alison dan vraagt: 'Emily told me that Jason saw you the night i dissapeared, with my yellow top on' en zij zegt dan: 'Maybe he saw Bethany or maybe he saw you, he didn't see me', klopt dus niet want ze heeft zelf gezegd dat ze met Melissa stond te praten.
Waar ik verder heel erg teleurgesteld over was is het feit dat Sara Red Coat en Black Widow is, voor mij had het meer logischer gewezen als Melissa Red Coat en BW was. Of Jenna Red Coat en Melissa Black Widow. Sara Harvey kennen we pas echt sinds 6x01. En Marlene die dan zegt 'ja technisch gezien kennen jullie Sara al sinds seizoen 4 toen Hanna op zoek ging naar het meisje in Ali's graf' vind ik echt een nutteloze reden.