quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:04 schreef babette21 het volgende:
Suffe aflevering. Ik had nav die omschrijvingen van deze afleveringen het idee dat er dus meer bekend werd over Charles, maar hij blijkt zichzelf alleen maar uitgenodigd te hebben via een kaartje. Wel een leuke wending op zich, maar het schiet allemaal niet echt op.
Die Sarah irriteert mij enorm, wellicht licht het aan de actrice.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:13 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er gewoon meer antwoorden kwamen, na twee weken wachten vol spanning met alle trailers.
Ik vertrouw haar voor geen centquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Sarah irriteert mij enorm, wellicht licht het aan de actrice.
Dat vind ik wel erg ver gezocht. Ik ga nog steeds voor de A is Wren. En inderdaad want Ashley duikt toch met iedereen het bed in.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[..]
Die Sarah irriteert mij enorm, wellicht licht het aan de actrice.
Hoelang nog voor de moeder van Hannah en Caleb het bed gaan delen?![]()
Verder weinig intressant ja...
Zou de vader van Charles dat meisje hebben omgebracht met het idee om Allison dood te doen lijken, dit om haar veilig te doen zijn voor gekke Charles die middels dat kaartje duidelijk dreigde met geweld?
SPOILER: S06E08Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vatte het op als soort van stage eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:21 schreef amaranta het volgende:
Ik loop een week achter maareh, ik begrijp het verhaal van Lesli niet.
Is Lesli ouder dan zij? Dat Lesli al een baan in een laboratorium heeft ofzo?
"Hij schiet balletjes naar ons, nu moeten we allemaal met heel veel pijn op de grond gaan liggen"quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Wordt er toch zo korrelig van dat ze er als een stel apen staan te kijken naar -A.Whoaaa! 6 tegen 1!
Inderdaad. Ren gvd nou eens naar voren en ram die gast op de grond! Dat Toby even een drugs momentje had, ok (en verdomde asociaal trouwens dat hij een CADEAUTJE van Spencer gaat jatten en opvreten zonder te vragen!quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
"Hij schiet balletjes naar ons, nu moeten we allemaal met heel veel pijn op de grond gaan liggen"
Als je ziet hoe van die meiden One Direction of Justin Bieber simpelweg bestormen dan is het toch wel super suf dat deze meiden zich verstoppen voor die balletjes alsof het granaten zijn jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:51 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Inderdaad. Ren gvd nou eens naar voren en ram die gast op de grond! Dat Toby even een drugs momentje had, ok (en verdomde asociaal trouwens dat hij een CADEAUTJE van Spencer gaat jatten en opvreten zonder te vragen!moet mijn vriendje niet doen! ), maar met 5-1 en wat balletjes....Wordt eens tijd dat ze echt wat doen.
Dat vreet gewoon van binnen bij mij!
Nou, dat was ook wel 'n beetje zoquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:42 schreef Kauai het volgende:
en Spencer deed alsof het allemaal Toby zijn schuld was dat het mislukte.
Ik zet in op Mona en anders een andere chick (Sarah? Cece? Jenna?)quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Friend? wie zou die friend zijn?
Zijn broer zal het wel niet zijn... noch zijn vader... hmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:08 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vind de eerste twee minuten van volgende week juist wel veelbelovend! Ik heb er echt zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
link?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:08 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vind de eerste twee minuten van volgende week juist wel veelbelovend! Ik heb er echt zin in
Charles die dood gaat/gearresteerd wordt/whatever.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:13 schreef Beach het volgende:
Ik denk ook dat het een keiharde deceptie is.
Hij doet het niet meer maar die was het ja.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:09 schreef cactussoep het volgende:
Goede aflevering. Maar dat die moeders opgesloten zouden worden zag je natuurlijk al van ver aankomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sasha Pieterse schijnt een hormoonstoornis te hebben waardoor ze is aangekomen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Die Alison is overigens wel flink aangekomen, of lijkt dat maar zo? En dan altijd Hanna maar pesten
Klopt, zie: https://instagram.com/p/3vI3xeh0HD/quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:13 schreef Mula het volgende:
[..]
Sasha Pieterse schijnt een hormoonstoornis te hebben waardoor ze is aangekomen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Die moeders vond ik wel leuk samen, als the girls naar college zijn mag -A van mij best die vier vrouwen terroriseren![]()
Clark is lid van 21 Jump Streeten gaat rustig de discussie aan terwijl Ally weg waggelt ipv voort te maken
![]()
![]()
Ally schrok zo dat ik niet denk dat zij Charles zag... maar vorige week zagen wij ook dat er iniedergeval twee mensen in die kamer naar de beelden van onze Liars zaten te kijken dus wellicht is het....Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja. Spencer heeft op Instagram iets gezet als 'You will be shocked'.quote:
Op ik meen Twitter las ik een uitspraak van Marlene King en de strekking was dat wij het echt te weten zouden komen..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:23 schreef Burdie het volgende:
Of shocked dat we na de uitzending nog steeds niks weten.
Kan ik mij niet voorstellen.. heeft de enorme zak geld daar niet voor en is qua karakter.. wat umm.. suffigquote:
Oh goeie, even de PLL pagina ontvolgen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:44 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik hoop bijna dat mijn dochter morgen weer om vijf uur wakker isik ben ZO benieuwd, heb er echt zin in! Hopelijk vergeet ik niet dat ik niet eerst Facebook of iets moet openen, dat zou het wel heel erg verpesten
Haha, ik zit er aan te denken om er morgen extra vroeg uit te gaan om het te kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:22 schreef md89 het volgende:
Meer mensen die vannacht live gaan kijken via internet? Ik kan niet wachten tot morgen+ bang voor spoilers.
Nee. Gewoon lekker downloaden en morgenavond kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:22 schreef md89 het volgende:
Meer mensen die vannacht live gaan kijken via internet? Ik kan niet wachten tot morgen+ bang voor spoilers.
Even een nieuwe achtergrond voor je bureaublad en je telefoon maken:quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:26 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben zo iemand die dan toch per ongeluk op Facebook of Twitter kijkt. Altijd wel iemand die het een like geeft of retweet.
Op FB kan je er voor zorgen dat in ieder geval PPL geen nieuwsberichten op je overzicht laat zien. Die zullen na vanavond het er al opgooien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:39 schreef DonnaRush het volgende:
Mijn werk vindt ook deels plaats op Facebook en Twitter, dus ik zie het al helemaal mis gaan, maar anders was het een goed idee haha!![]()
Ik volg PLL al niet, nergens. Maar je hebt altijd van die lui die het erop zetten op habibabbie's Facebook pagina en dat vervolgens iemand uit je lijst net dat bericht liked, dat zie je dan langskomen op je timeline. Dat zie ik dus alweer gebeuren. En dat is met retweets op Twitter ook zo. Het gaat zo snel viraal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:47 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Op FB kan je er voor zorgen dat in ieder geval PPL geen nieuwsberichten op je overzicht laat zien. Die zullen na vanavond het er al opgooien.
Kan dat op Twitter ook? Dat je ff geen berichten van ze ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |