abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154383334
Het kruipt door de kamer en lacht vrolijk naar de poezen, die weer met een grote boog om hem heen lopen O+ :') Meesterlijk tafereel :P
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154383336
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:15 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Mijn moeder wacht nog steeds op die schoonmaakvaardigheden bij mij :')
Ijdele hoop van moeders :')

+1 dus
pi_154383389
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:22 schreef JufMariska het volgende:
Het kruipt door de kamer en lacht vrolijk naar de poezen, die weer met een grote boog om hem heen lopen O+ :') Meesterlijk tafereel :P
O+
pi_154383569
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:02 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Leuk Kris :)!

Ik heb ook 'oei ik groei' er bij gepakt nav jouw post. Slecht slapen hier ineens en mopperen :X. Maar wat ik lees bij deze sprong zorgde voor een enorme real life :').

S kan na deze sprong:
- Antwoord geven op simpele vragen. Als jij bijv vraagt 'Hoe groot word jij?', doet zij haar armpjes ver omhoog;
- kan een eenvoudige puzzel van 3 stukjes aan elkaar leggen;
- ze wil helpen met het huishouden, haren kammen en aankleden
- probeert je te verleiden om haar te helpen bij dingen die zij eigenlijk al zonder jou kan

Etc. Etc. Euhm :'). Geloof niet dat ik dit zie gebeuren over 3 weken...
Hahaha, is dat bij 11 maanden ongeveer?

-Mijnes doet mijn haar als ze op mn nek zit-check
-gooit gevouwen stapels was om. Huishouden-check
-Als ik vraag hoe het met Griekenland af gaat lopen, diet ze haar handjes omhoog en klapt ze. Politieke interesse-check!
-Ze verleidt me soms om te helpen met spelen. Ze kan het zelf. Maar vind mij zo leuk dat ik mee moet helpen -check!

Slim kind he! Wanneer kan ze naar de uni? Zijn gister in Oxford wezen kijken. Ze weed overal naar, dus duidelijk dat dat is wat ze wil.

Sorry maar wat een tragikomisch boek. Als je nou als ouder weinig inzicht hebt, en dat boek iets te serieus neemt, wordt je mooi een complex aangepraat.
pi_154384381
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:15 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Mijn moeder wacht nog steeds op die schoonmaakvaardigheden bij mij :')
+1

Maar, die gele bijbel dus...
De momenten van sprongetjes kloppen hier vaak wel, maar verder heeft/hadden mijn kind(eren) een achterstand van een half jaar geloof ik :P

Ik heb hem trouwens te koop staan, iemand interesse? ;)
pi_154385331
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:03 schreef Loj het volgende:

[..]

+1

Maar, die gele bijbel dus...
De momenten van sprongetjes kloppen hier vaak wel, maar verder heeft/hadden mijn kind(eren) een achterstand van een half jaar geloof ik :P

Ik heb hem trouwens te koop staan, iemand interesse? ;)
Eigenlijk heb ik wel interesse. :Y Ik durf nog wel een complexje aan.

Buiten lopen was heerlijk. Ze heeft overal doorheen liggen knorren. Ik ben wel uitgeput na die 10 minuten wandelen. :') Ik vond het wel bijzonder flauw dat niet heel de wereld door had wat voor wereldprestatie ik heb geleverd en wat voor mooi kind er in die wagen ligt. Ze doen net of hun leven gewoon is doorgegaan al die tijd. :(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_154385371
Ik heb eigenlijk nog niet veel drama gezien van de gele bijbel. Maar misschien ben ik het wel gewoon alweer vergeten, want drama genoeg gehad. Alleen niet zo erg als sommige hier omschrijven. Ik hoop dat het zo blijft. Dat wat ze dan kunnen geloof ik ook niet zo. Dat ze zich gaat optrekken en meer gaat zitten enzo... Ja zeg, zoontje van vriendin was net hier. Bijna 10 maanden, gaat nu eens kruipen. Zit nog niet stevig. Alhoewel neefje van zelfde leeftijd dat wel doet. Iedere baby is anders, maar zitten met 4 maanden? Nah, doe maar niet.

Gisteren een aha momentje. Ik de hele tijd proberen haar te laten slapen. Uiteindelijk maar weer uit bed gehaald en lekker laten spelen. Drie uur (!) later ging ze pas jengelen van moeheid. Naja, ze was gewoon niet moe. Ik moet even wennen aan het minder slaap nodig geloof ik. Ze slaapt nu in de wagen (want tijdens wandelen in slaap gevallen) maar denk dat ze rond half 2, 2 uur wel weer klaar is met dat slapen. Oh, daar past ze ook niet lang meer in zeg.

Heb trouwens ook genoten van het bijlezen. Uiteraard de vieze plaatjes gemist, maar ik heb ook een vent, dus ik weet hoe zoiets eruit ziet. O-)
  donderdag 16 juli 2015 @ 12:51:10 #183
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154385390
Dat Oei Ik Groei zou hier ook pleepapier zijn denk ik :') .

Zo, terug van de HA. Met 30 pompjes Cardiflor en 6 tubes Cetomacrogolcrème :o _O-.

Het was ook een heel kort gesprek ;).
'Oh, eczeem!' Hydrocortisol mag, maar ik schrijf het liever niet voor onder de 2 jaar. Zelf al iets geprobeert? Ah, Cardiflor. Zullen we er 30 bestellen? Schrijf ik je ook nog even Cetomacrogolcrème voor, kun je tussendoor dat ook proberen. Tubetje of 6 (=een halve liter)?

Ik zat daar echt van OMGWTF :o! De hele apotheek leeggehaald aan 'medicatie' _O- .
pi_154385430
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:48 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Eigenlijk heb ik wel interesse. :Y Ik durf nog wel een complexje aan.

Buiten lopen was heerlijk. Ze heeft overal doorheen liggen knorren. Ik ben wel uitgeput na die 10 minuten wandelen. :') Ik vond het wel bijzonder flauw dat niet heel de wereld door had wat voor wereldprestatie ik heb geleverd en wat voor mooi kind er in die wagen ligt. Ze doen net of hun leven gewoon is doorgegaan al die tijd. :(
:D Dat had ik ook.
Zat ik op een stenen randje aan het eind van de straat met mijn prestatie in de wagen, in mijn winterjas in de zon. (Want, goed aankleden hoor!) en niemand keek! Ze gingen allemaal gewoon door.
Maar geen zorgen, binnen no time loop je weer kilometers. Gaat best snel.
pi_154385534
Ik vond dat in het begin ook zo wonderlijk, dat er nog gewoon dingen gebeurden buiten, in de wereld, terwijl wij binnen met onze baby in een bubbel zaten.

En verdorie - we bedachten gisteren om morgen een dagje naar Schiermonnikoog te gaan (Baard neemt een dag vrij), maar er is geen enkele manier om I mee op de fiets te krijgen daar. ;(. Zitje mag hij nog niet in, ze verhuren wel KidCar-dingen maar dan zonder babyschaal, en de bakfietsen waar een Maxi-Cosi in kunnen zijn allemaal al gereserveerd. Jammer.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 16 juli 2015 @ 13:04:16 #186
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154385627
Wat jammer DAD!

NTS fijn dat je geholpen bent! Maar wat krijg je veel mee voor een baby zeg! Is een herhaalrecept voor als het nog nodig blijkt niet wat duurzamer :?
  donderdag 16 juli 2015 @ 13:19:13 #187
348178 NotTheSame
pi_154385945
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat jammer DAD!

NTS fijn dat je geholpen bent! Maar wat krijg je veel mee voor een baby zeg! Is een herhaalrecept voor als het nog nodig blijkt niet wat duurzamer :?
Dat dacht ik dus ook, zeker met die Cetomacrogolcrème. Die hebben we nog nooit gehad en dat zijn gewoon tubes van ¤17,= per stuk :o.

Die Cardiflor daarentegen bevalt goed, en kunnen Draak en ik eventueel ook gewoon gebruiken. Alleen al bij Piranha gaan er 2 à 3 pompjes van 30ml per week doorheen (3x pd smeren) dus ik zou hier in het ongunstigste geval 10 weken mee kunnen doen.
Tel daarbij op dat de apotheek 13km verderop zit in een uithoek waar ik amper kom, dan is het toch wel handig om een voorraad te hebben.
  donderdag 16 juli 2015 @ 13:20:40 #188
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154385979
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:19 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook, zeker met die Cetomacrogolcrème. Die hebben we nog nooit gehad en dat zijn gewoon tubes van ¤17,= per stuk :o.

Die Cardiflor daarentegen bevalt goed, en kunnen Draak en ik eventueel ook gewoon gebruiken. Alleen al bij Piranha gaan er 2 à 3 pompjes van 30ml per week doorheen (3x pd smeren) dus ik zou hier in het ongunstigste geval 10 weken mee kunnen doen.
Tel daarbij op dat de apotheek 13km verderop zit in een uithoek waar ik amper kom, dan is het toch wel handig om een voorraad te hebben.
Wel apart trouwens, hier is ceto het eerste dat je krijgt bij eczeem! Wij smeren al 3 jaar voor peuter en krijgen Max 3 tubes mee (a ¤6 per stuk overigens ;) )
  donderdag 16 juli 2015 @ 13:37:28 #189
348178 NotTheSame
pi_154386359
Even onder spoiler, ze zijn nogal groot.

Het gaat hier trouwens om de 10% vaseline-variant, van 100ml. Ik weet niet of daar het verschil in zit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door NotTheSame op 16-07-2015 13:53:48 ]
pi_154386839
Hoop dat het helpt NTS!

Hier is het fietszitje goedgekeurd door Mr :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu hij een broodje, ik cappuccino bij Doppio O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154386884
Sjaak en ik hebben net heerlijk gewandeld met de Tula en bij de kringloop een Viewmaster O+ gevonden met twee schijven van Disney O+

NTS, ik hoop dat de crème helpt, want eczeem is gewoon vervelend.
pi_154387421
Ik hoor hier (nog) niet maar cetomacrogolcreme is een stuk voordeliger om bij Kruidvat te kopen voor 4 euro per tube. Tenzij je al door je eigen risico e.d. zit of de verzekering het volledig dekt natuurlijk.
  donderdag 16 juli 2015 @ 14:33:08 #193
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154387577
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:26 schreef Nazil het volgende:
Ik hoor hier (nog) niet maar cetomacrogolcreme is een stuk voordeliger om bij Kruidvat te kopen voor 4 euro per tube. Tenzij je al door je eigen risico e.d. zit of de verzekering het volledig dekt natuurlijk.
Voor baby's heb je geen eigen risico, wordt dus volledig vergoed als het op recept gaat.

Fijn juf, fietsen is tof!
pi_154387605
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:33 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Voor baby's heb je geen eigen risico, wordt dus volledig vergoed als het op recept gaat.

Fijn juf, fietsen is tof!
Dan is op recept goedkoper inderdaad, dat wist ik niet.
pi_154388826
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:26 schreef Nazil het volgende:
Ik hoor hier niet meer thuis ;), maar over de cetomacrogol:

Let op dat bij de Kruidvat alleen cetomacrogolcreme wordt verkocht, en bij de apotheek vaak cetomacrogolzalf wordt uitgegeven. Het verschil zit hem erin dat de creme veel meer water bevat.

(creme trekt wel sneller in de huid dan zalf, dat blijft er wat meer opliggen en vormt een beschermlaag. Volgens mijn huisarts is de werking van de zalf beter en verklaard dat waarom die zoveel duurder is dan de creme, en niet bij de huis- tuin- en keukendrogist te krijgen is)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 juli 2015 @ 15:53:53 #196
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154389342
Zo. Michael weet nu ook dat plastic rammelaars hard zijn :') .. ik had hem een nijntje rammelaar in z'n handje gegeven en hij was er vrolijk mee aan het zwaaien :W tot ik ineens keihard :'( hoor. Had hij zichzelf met dat ding voor z'n kop geslagen 8)7 Moest hem aanleggen om tot kalmte te krijgen ... wat een hoop herrie kan hij dan ineens produceren !
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 16 juli 2015 @ 16:54:17 #197
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154391291
Pffft op zoek naar kinderopvang. Ik ga pas 1 februari weer werken, dus nog even de tijd gelukkig. Gaan ze naar een gastouder of een KDV. Gastouder is goedkoper en er zit er hier 1 in de straat. Binnenkort maar eens kennismaken. En natuurlijk kijken op verschillende KDV in de buurt. Keuzes....
pi_154394879
Soesa, zei je sprong :X Pfffffff.

A heeft over de hele dag nog geen uur geslapen. Plakt aan mij. Huilen als ik uit beeld ben. Overal aan optrekken en dan omvallen en weer huilen. Wandelen is stom. Bed is lava.

Man is nu met haar bezig, ik ben er even klaar mee.

En ze helpt niet eens met poetsen }:| en die puzzel lukt ook al niet.

Maar vandaag 10 maanden yay *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2015 19:40:55 ]
pi_154394978
KietelSjaak O+

SPOILER
pi_154395071
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Soesa, zei je sprong :X Pfffffff.

A heeft over de hele dag nog geen uur geslapen. Plakt aan mij. Huilen als ik uit beeld ben. Overal aan optrekken en dan omvallen en weer huilen. Wandelen is stom. Bed is lava.

Man is nu met haar bezig, ik ben er even klaar mee.

En ze helpt niet eens met poetsen }:| en die puzzel lukt ook al niet.

Maar vandaag 10 maanden yay *O*
Maar over een paar weken doet ze wel de afwas *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')