Ijdele hoop van moedersquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mijn moeder wacht nog steeds op die schoonmaakvaardigheden bij mij
quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:22 schreef JufMariska het volgende:
Het kruipt door de kamer en lacht vrolijk naar de poezen, die weer met een grote boog om hem heen lopen![]()
Meesterlijk tafereel
Hahaha, is dat bij 11 maanden ongeveer?quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Leuk Kris!
Ik heb ook 'oei ik groei' er bij gepakt nav jouw post. Slecht slapen hier ineens en mopperen. Maar wat ik lees bij deze sprong zorgde voor een enorme real life
.
S kan na deze sprong:
- Antwoord geven op simpele vragen. Als jij bijv vraagt 'Hoe groot word jij?', doet zij haar armpjes ver omhoog;
- kan een eenvoudige puzzel van 3 stukjes aan elkaar leggen;
- ze wil helpen met het huishouden, haren kammen en aankleden
- probeert je te verleiden om haar te helpen bij dingen die zij eigenlijk al zonder jou kan
Etc. Etc. Euhm. Geloof niet dat ik dit zie gebeuren over 3 weken...
+1quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mijn moeder wacht nog steeds op die schoonmaakvaardigheden bij mij
Eigenlijk heb ik wel interesse.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:03 schreef Loj het volgende:
[..]
+1
Maar, die gele bijbel dus...
De momenten van sprongetjes kloppen hier vaak wel, maar verder heeft/hadden mijn kind(eren) een achterstand van een half jaar geloof ik
Ik heb hem trouwens te koop staan, iemand interesse?
quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:48 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel interesse.Ik durf nog wel een complexje aan.
Buiten lopen was heerlijk. Ze heeft overal doorheen liggen knorren. Ik ben wel uitgeput na die 10 minuten wandelen.Ik vond het wel bijzonder flauw dat niet heel de wereld door had wat voor wereldprestatie ik heb geleverd en wat voor mooi kind er in die wagen ligt. Ze doen net of hun leven gewoon is doorgegaan al die tijd.
Dat dacht ik dus ook, zeker met die Cetomacrogolcrème. Die hebben we nog nooit gehad en dat zijn gewoon tubes van ¤17,= per stukquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat jammer DAD!
NTS fijn dat je geholpen bent! Maar wat krijg je veel mee voor een baby zeg! Is een herhaalrecept voor als het nog nodig blijkt niet wat duurzamer
Wel apart trouwens, hier is ceto het eerste dat je krijgt bij eczeem! Wij smeren al 3 jaar voor peuter en krijgen Max 3 tubes mee (a ¤6 per stuk overigensquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:19 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, zeker met die Cetomacrogolcrème. Die hebben we nog nooit gehad en dat zijn gewoon tubes van ¤17,= per stuk.
Die Cardiflor daarentegen bevalt goed, en kunnen Draak en ik eventueel ook gewoon gebruiken. Alleen al bij Piranha gaan er 2 à 3 pompjes van 30ml per week doorheen (3x pd smeren) dus ik zou hier in het ongunstigste geval 10 weken mee kunnen doen.
Tel daarbij op dat de apotheek 13km verderop zit in een uithoek waar ik amper kom, dan is het toch wel handig om een voorraad te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door NotTheSame op 16-07-2015 13:53:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hij een broodje, ik cappuccino bij Doppio
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Voor baby's heb je geen eigen risico, wordt dus volledig vergoed als het op recept gaat.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:26 schreef Nazil het volgende:
Ik hoor hier (nog) niet maar cetomacrogolcreme is een stuk voordeliger om bij Kruidvat te kopen voor 4 euro per tube. Tenzij je al door je eigen risico e.d. zit of de verzekering het volledig dekt natuurlijk.
Dan is op recept goedkoper inderdaad, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Voor baby's heb je geen eigen risico, wordt dus volledig vergoed als het op recept gaat.
Fijn juf, fietsen is tof!
Ik hoor hier niet meer thuisquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:26 schreef Nazil het volgende:
Ik hoor hier (nog) niet maar cetomacrogolcreme is een stuk voordeliger om bij Kruidvat te kopen voor 4 euro per tube. Tenzij je al door je eigen risico e.d. zit of de verzekering het volledig dekt natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar over een paar weken doet ze wel de afwasquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Soesa, zei je sprongPfffffff.
A heeft over de hele dag nog geen uur geslapen. Plakt aan mij. Huilen als ik uit beeld ben. Overal aan optrekken en dan omvallen en weer huilen. Wandelen is stom. Bed is lava.
Man is nu met haar bezig, ik ben er even klaar mee.
En ze helpt niet eens met poetsenen die puzzel lukt ook al niet.
Maar vandaag 10 maanden yay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |