abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154407297
Slaaaaaps voor avontuurlijke DaD! En voor Selv!
En ;( voor Away... Beuh..

Ik heb nog wel even geslapen ja, en nu ligt smurf na vroege voeding weer te :Z en J gaat douchen want brengt 'm zo naar kdv. Ik mag nog even blijven liggen O+

En die blog, ja, woohoooo! Echt heel tof, de shoot is ook wel extraordinary cool 8-) (mag ik dat zeggen? Yup, dat mag ik zeggen ;) Wel te zien op fb btw (Bohemian loveshoot op bedrijfspag))
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:42:44 #252
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154407354
Weer al sie prutnachten en wilnieslapenniekindjes -O-

Maar voor DaD een hele vette *O* voor 4+uren slaap!

Ik doe ook mee! 20-23-1.30-6-still sleepz :Z.
Ik ben zelfs voor het eerst sinds lange tijd wakker geworden van mijn wekker _O- !
pi_154407371
*O* voor de goede nachten van DaD en NTS!
pi_154407474
*O* voor DaD! Go I!!
*O* voor JM!

c_/ voor de prutnachten. Hier gelukkig wel doorslaaps op weinig flessen.. maar waarom droom ik al weken zo onrusrig en naar?? -O- ik ben er wel klaar mee.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 08:09:21 #255
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154407538
Ik doe ook mee met de goede nachten, Suzetje heeft doorgeslapen *O* *O*, 2e nacht op rij zonder nachtvoeding :o. Vandaar ineens dat schema omgooien overdag denk ik :D

Away :*

Veel plezier DaD! Eventueel fietsen met I in de draagdoek? Als je dat durft natuurlijk... ik heb het nooit gedurfd eigenlijk

JM, hoe tof!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 juli 2015 @ 08:17:51 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154407597
ik lees slechte maar ook goede nachten!!

Ik haal michael net uit bed, en hij maakte een heel gek geluidje, het leek net alsof hij mogguh zei of zo. I know, het is onmogelijk, maar het leek er echt op :')

veel plezier op schiermonnikoog DAD!! idd, misschien in de draagdoek mee? Het kan daar nooit zo druk zijn met auto's enzo toch?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154407714
Supertof JM!

Veel plezier DAD! Tof en spannend...
ik ga zo in m'n eentje met twee kids naar de dierentuin, vind ik ook spannend ;)
pi_154407725
Ook slaap voor NTS! *O*.

En inderdaad, Baard durft het wel aan om met I in de doek te fietsen. Veel verkeer kan er niet zijn. En gewoon lekker wandelen kan ook.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 08:58:05 #259
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154407896
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 08:35 schreef Loj het volgende:
Supertof JM!

Veel plezier DAD! Tof en spannend...
ik ga zo in m'n eentje met twee kids naar de dierentuin, vind ik ook spannend ;)
Dat zou ik ook best spannend vinden ja :D. Ga je een hele dag of een ochtendje?
pi_154407938
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 08:58 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dat zou ik ook best spannend vinden ja :D. Ga je een hele dag of een ochtendje?
Weet ik nog niet. Ligt aan hoe ze zich gedragen :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 juli 2015 @ 09:02:38 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154407943
jij ook veel plezier Loj!

ik mag zo naar het consternatiebureau voor prikjes. ik ben bang dat ze gaan zeuren dat ik moet gaan bijvoeden omdat michael zo'n fijn popje is en niet dat hele spekkige heeft zeg maar. ik heb weinig zin om mijn keuze om tot 6 maanden te wachten, te moeten verdedigen :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154407974
Leuk dad!

En loj ook spannend, ik durf zoiets niet, alleen naar dierentuin, laat staan met twee kinderen _O_ Ruik ook ff bij de olifanten ;)

Hier lichte migraine. En mijn kind kan een gebaar, lamp! :'( O+ *; ik smelt echt. Hij deed het gebaar, ik zei lamp, en deed lamp aan en hij glunderde, want hij werd begrepen. Verder jengelt hij veel en dat begrijpen we nog niet maar dit vind ikzo mooi! En 'la' zegt hij erbij dus eerste woordje wordt voorspelbaar.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:15:40 #263
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154408076
*O* *O*
N en L alweer 4 maanden oud. Dus ook *O* voor Sjaak en Ro, vandaag ook 4 maanden oud.
pi_154408108
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:05 schreef Hilmo het volgende:
Leuk dad!

En loj ook spannend, ik durf zoiets niet, alleen naar dierentuin, laat staan met twee kinderen _O_ Ruik ook ff bij de olifanten ;)

Hier lichte migraine. En mijn kind kan een gebaar, lamp! :'( O+ *; ik smelt echt. Hij deed het gebaar, ik zei lamp, en deed lamp aan en hij glunderde, want hij werd begrepen. Verder jengelt hij veel en dat begrijpen we nog niet maar dit vind ikzo mooi! En 'la' zegt hij erbij dus eerste woordje wordt voorspelbaar.
Wow, wat knap!
En sterkte met je migraine!

En ik zal eens ff ruiken welke poep er lekkerder ruikt :P

Wat een knapperds Shop!
pi_154408177
Goede nachten! *O*

Mooie foto Shop! Wat worden je meiden al groot! O+

Hilmo, wat gaaf. :D Ik heb ook een boek over babygebaren gekregen, toch eens naar gaan kijken.

Ik wil nog even verder slapen, maar dat kan niet, want over anderhalf uur worden we op het consultatiebureau verwacht. Eerste keer, best spannend! Ik hoor zulke wisselende verhalen altijd, ben benieuwd hoe het voor ons gaat zijn...
pi_154408294
4 maanden alweer die baby's! Voelt nog als de dag van gisteren, maar die van mij is ook al ruim 2 maanden. :o

Net bij de diëtiste geweest en zij is echt de enige door wie ik me gehoord heb gevoeld de afgelopen weken, zo'n fijne vrouw! Ze gaf aan pas te hoeven provoceren vanaf een half jaar bij de introductie van de bijvoeding en alleen als het goed voelt, dikke prima! ^O^

*O* Nog meer goede nachten!
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:59:30 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_154408662
Plaatjesbijleeskijk!

Ik zag een Anne Aap het afleggen tegen een beker, arme aap ;( O+ (waar is dr pluis!!)
Ik zag Lucas op de fiets! Wat leuk! O+ (is ie niet heul warm ingepakt? :@)
Ik zag de TE LEUKE meisjes van Zoe lekker samen spelen O+
Ik zag dat de minion van Twist alweer twee maanden is! Ze kijkt nog steeds zo groots de wereld in O+
Ik zag Selvaria heerlijk met dr frupke aan de wandel in een prachtige draagdoek O+
En ik zag net de prachtige tweelingmeisjes van Shop die alweer VIER! (wtf!) maanden zijn! :o O+
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:01:49 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_154408694
mijn baby was gisteren even lang uit als in de buik en ik ben door de drukte vergeten een foto te maken :')
Nou ja, straks amar even herkansing :@
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:08:30 #269
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154408812
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:05 schreef Hilmo het volgende:
Leuk dad!

Maar Hilmo, waarom durf je dat niet? (niet aanvallend opvatten hoor, ik probeer het te begrijpen). Dat is toch juist met 1 kind goed te doen! In de wagen/drager en gaaaaaan! Oh, en wat tof van het gebaar! En de lampfascinatie :D

Alweer 4 maanden shop :o! Hoe kan dat?! Knappe meiden!

Fijn, Selvaria! En dat klinkt als een beter advies ja.

Mauw haar evenlanginalsuitdebuikmijlpaal *O*! ik ben geloof ik de enige die die mijlpaal niet zo bijzonder vindt :@

Ik ging gister met m'n meisjes op speeltuinentocht, we hebben er 4 gezien :D, en daar maakte ik deze foto:

Check die sokken van de Suus :'). We moeten echt slofjes gaan kopen want dat rondstappen op sokken is echt goor :') en die inspector Gadget peuter ernaast :D O+
pi_154408848
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik vond mezelf al een labiele debiel maar jij hebt er dus ook last van... :P
Haha ik gok zo dat 99% van de mama's dat heeft rond die periode :')
Mooi wel! O+

Wahaha Soesa _O- jouw stel masterlijk!

Shop wat zijn je dametjes al grooooooot! :o
pi_154408911
Awww Soes!

SQ klopt, op het oog sowieso, het was een dun jasje over een t-shirt en ik wil ter verdediging even aanvoeren dat ik tot dan toe de hele dag binnen was geweest waar het -zowaar- vrij koel was :) Muts was vrij snel af idd :D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:21:27 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_154409040
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:14 schreef JufMariska het volgende:
Awww Soes!

SQ klopt, op het oog sowieso, het was een dun jasje over een t-shirt en ik wil ter verdediging even aanvoeren dat ik tot dan toe de hele dag binnen was geweest waar het -zowaar- vrij koel was :) Muts was vrij snel af idd :D
Okee vooruit ;) :D

Soes, jouw stel O+!
(ik vind de mijlpaal ook niet heel bijzonder maar wellicht vind ik dat over vijf jaar wel en ga ik dan balen dat ik die foto niet heb. Niks zo veranderlijk als een vrouw. Ik baal nu ook dat ik geen dagboekje heb bijgehouden in de kraamtijd. Heb het wel gepoogd, maar vergat het steeds. Net als de mijlpalenlijstjes. Ik heb alleen de data van de tanden :'))
disclaimer
pi_154409270
Soesa O+ Wat een leuk jurkje heeft E. aan!
Die sokjes :D
Krijgen jullie ook af en toe de vraag waarom je baby geen schoenen/slippers/sloffen aan heeft?

Mijlpalen weet ik ook niet :')

Succes bij het cb voor degene die er heen gaan. De commotie rond het "consternatiebureau ( :') )" deel ik niet. Nooit problemen daar gehad. Het is maar net hoeveel je het jezelf aantrekt ;)
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:37:21 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_154409336
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:34 schreef Skittles het volgende:
Soesa O+ Wat een leuk jurkje heeft E. aan!
Die sokjes :D
Krijgen jullie ook af en toe de vraag waarom je baby geen schoenen/slippers/sloffen aan heeft?

Mijlpalen weet ik ook niet :')

Succes bij het cb voor degene die er heen gaan. De commotie rond het "consternatiebureau ( :') )" deel ik niet. Nooit problemen daar gehad. Het is maar net hoeveel je het jezelf aantrekt ;)
Ik stel geen vragen als ik al weet dat de kans bestaat dat het antwoord me niet aanstaat. En op de een of andere manier krijg ik nooit ongevraagd advies. Ik straal kennelijk zeer veel zelfvertrouwen uit :')
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:39:29 #275
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154409375
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik stel geen vragen als ik al weet dat de kans bestaat dat het antwoord me niet aanstaat. En op de een of andere manier krijg ik nooit ongevraagd advies. Ik straal kennelijk zeer veel zelfvertrouwen uit :')
+1 :D. Ik heb ook nooit problemen met het cb. Ze vragen bij mij ook nooit hoeveel (en wat) ze eet, nooit gedaan ook. Ze kijken hoe ze groeit en naar de ontwikkeling. That's it. Ik vind het altijd leuk om er naar toe te gaan :D

Haha Skittles, nee, die vraag heb ik nog niet gehad :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')