Dat zou ik ook best spannend vinden jaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:35 schreef Loj het volgende:
Supertof JM!
Veel plezier DAD! Tof en spannend...
ik ga zo in m'n eentje met twee kids naar de dierentuin, vind ik ook spannend![]()
Weet ik nog niet. Ligt aan hoe ze zich gedragenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat zou ik ook best spannend vinden ja. Ga je een hele dag of een ochtendje?
Wow, wat knap!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:05 schreef Hilmo het volgende:
Leuk dad!
En loj ook spannend, ik durf zoiets niet, alleen naar dierentuin, laat staan met twee kinderenRuik ook ff bij de olifanten
![]()
Hier lichte migraine. En mijn kind kan een gebaar, lamp!![]()
![]()
ik smelt echt. Hij deed het gebaar, ik zei lamp, en deed lamp aan en hij glunderde, want hij werd begrepen. Verder jengelt hij veel en dat begrijpen we nog niet maar dit vind ikzo mooi! En 'la' zegt hij erbij dus eerste woordje wordt voorspelbaar.
Maar Hilmo, waarom durf je dat niet? (niet aanvallend opvatten hoor, ik probeer het te begrijpen). Dat is toch juist met 1 kind goed te doen! In de wagen/drager en gaaaaaan! Oh, en wat tof van het gebaar! En de lampfascinatiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:05 schreef Hilmo het volgende:
Leuk dad!
En loj ook spannend, ik durf zoiets niet, alleen naar dierentuin, laat staan met twee kinderenRuik ook ff bij de olifanten
![]()
Hier lichte migraine. En mijn kind kan een gebaar, lamp!![]()
![]()
ik smelt echt. Hij deed het gebaar, ik zei lamp, en deed lamp aan en hij glunderde, want hij werd begrepen. Verder jengelt hij veel en dat begrijpen we nog niet maar dit vind ikzo mooi! En 'la' zegt hij erbij dus eerste woordje wordt voorspelbaar.
Haha ik gok zo dat 99% van de mama's dat heeft rond die periodequote:Op donderdag 16 juli 2015 20:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik vond mezelf al een labiele debiel maar jij hebt er dus ook last van...
Okee vooruitquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:14 schreef JufMariska het volgende:
Awww Soes!
SQ klopt, op het oog sowieso, het was een dun jasje over een t-shirt en ik wil ter verdediging even aanvoeren dat ik tot dan toe de hele dag binnen was geweest waar het -zowaar- vrij koel wasMuts was vrij snel af idd
Ik stel geen vragen als ik al weet dat de kans bestaat dat het antwoord me niet aanstaat. En op de een of andere manier krijg ik nooit ongevraagd advies. Ik straal kennelijk zeer veel zelfvertrouwen uitquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:34 schreef Skittles het volgende:
SoesaWat een leuk jurkje heeft E. aan!
Die sokjes![]()
Krijgen jullie ook af en toe de vraag waarom je baby geen schoenen/slippers/sloffen aan heeft?
Mijlpalen weet ik ook niet![]()
Succes bij het cb voor degene die er heen gaan. De commotie rond het "consternatiebureau ()" deel ik niet. Nooit problemen daar gehad. Het is maar net hoeveel je het jezelf aantrekt
+1quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik stel geen vragen als ik al weet dat de kans bestaat dat het antwoord me niet aanstaat. En op de een of andere manier krijg ik nooit ongevraagd advies. Ik straal kennelijk zeer veel zelfvertrouwen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |