SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Schijnt dat ze ook 25% EA Tax moeten gaan betalen daarquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:38 schreef Tim86 het volgende:
En dat allemaal omdat de Hellas Liga niet in FUT zit komens jaar.
in de Griekse versie is EA tax betalen een keuze, geen plichtquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook 25% EA Tax moeten gaan betalen daar
Ik heb van horen zeggen dat ze in Griekenland ook hun team nooit afmaken, omdat ze anders belasting moeten betalenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
in de Griekse versie is EA tax betalen een keuze, geen plicht
Dat land is echt ten dode opgeschreven.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
in de Griekse versie is EA tax betalen een keuze, geen plicht
Jammer dat niemand een grexit aandurft. Ik had het wel willen zien, de zwakste schakel uit de ketting.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat land is echt ten dode opgeschreven.
1. De regelgeving is zo lek als een mandje. Huizen worden daar niet afgebouwd, omdat als een huis afgebouwd is er belasting over betaald moet worden. Dus laten ze de garage ofzo onafgebouwd.
2. De mentaliteit van die gasten. Nee, ik ga echt niet werken na mijn 50e!!! Ze hebben zo'n beetje de laagste productiviteit in Europa.
3. Laten we spullen kapot maken en gaan rellen, wat de overheid allemaal nog meer geld kost, in plaats van dat we zelf gaan werken.
kk grieken
Nee, nu kunnen onze bedrijven er nog een slaatje uit slaan door al die vliegvelden enzo (die nu geprivatiseerd moeten worden) op te kopen voor de bodemprijsquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat niemand een grexit aandurft. Ik had het wel willen zien, de zwakste schakel uit de ketting.
Of, dit is een geniaal, we houden Griekenland in de Euro, en nemen met zn allen stiekem een andere muntZonder dat ze het weten he, haha
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:09 schreef Apekoek het volgende:
Rellen? Waar te kijken? Of wachten op nieuwsuur oid?
Wel het moment om een mooi vakantiehuisje op Rhodos te scoren. Kun je denk ik van je vakantiegeld betalen nu.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, nu kunnen onze bedrijven er nog een slaatje uit slaan door al die vliegvelden enzo (die nu geprivatiseerd moeten worden) op te kopen voor de bodemprijs
Als ie maar niet afgebouwd isquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Link stond ook gewoon in het vorige topic
[..]
Wel het moment om een mooi vakantiehuisje op Rhodos te scoren. Kun je denk ik van je vakantiegeld betalen nu.
Dan wordt het een stuk duurder natuurlijk, vervloekte belastingen. Het opstapje moet voor 80% af zijn, ik vind wel dat ik dat mag eisen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ie maar niet afgebouwd is
Of toch wel? Dilemma...
Houdt juve nog wel iets over?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Vidal naar Bayern... Die link met Robben
Ze hebben nu Khedira toch?quote:
Ze hadden toch een bod van 80 miljoen ofzo afgewezen? Ik dacht dat ze hem in ieder geval niet wilde laten gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ze hebben nu Khedira toch?![]()
Pogba zal vast ook wel weg gaan. Ben benieuwd wie ze gaan halen want de portemonnee zit dan goed gevuld.
Een hoop geld.quote:
Hij heeft wel die pro mic en die special effects ge-editquote:
Snap ik, was verder ook geen fuck aan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben in slaap gevallen tijdens de "rellen". Wat een farce.
Ik hoor daar vaak wel goede verhalen over. Punt is dat je wel een beetje weet waar je moet zijn, zodat het leuk is, maar je geen 50 euro entree en 10 euro per biertje betaalt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:26 schreef Toefjes het volgende:
Zijn hier feestneuzen die mij kunnen vertellen of Ibiza de moeite waard is een weekje te bezoeken deze zomer?
Het idee "feesten op het strand" , met vette trance muziek spreekt mij enorm aan. Als het maar een weekje is, dan mag het wel wat duurder zijn natuurlijk. Alleen 10 euro voor een biertje is wel gortig. Wat kost een watertje daar? Dat drink ik ook graag op Nederlandse dance feestjes.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hoor daar vaak wel goede verhalen over. Punt is dat je wel een beetje weet waar je moet zijn, zodat het leuk is, maar je geen 50 euro entree en 10 euro per biertje betaalt.
Het lijkt mij alleen zo'n te hip gedoe, zo van "kijk mij".
Je kunt wellicht nog beter een weekje naar Thailand gaan dan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:26 schreef Toefjes het volgende:
Zijn hier feestneuzen die mij kunnen vertellen of Ibiza de moeite waard is een weekje te bezoeken deze zomer?
Ik vind lang in een vliegtuig zitten niet leuk, en denk niet dat het daar 1 groot trance-en dancefeest is? Wil 1 week feesten en dusdanig naar de klote gaan dat ik er weer een half jaar tegenaan kan. Slapen op het strand lijkt me ook niet zo chill, al is niemand vies van het strand s'nachts bezoeken en wakker blijven natuurlijk om een goed gesprek te hebben etc.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt wellicht nog beter een weekje naar Thailand gaan dan.
Vliegreis is weliswaar aanzienlijk duurder maar gezien de kosten voor je resort en eten en drinken zal je alsnog goedkoper uit zijn aan het einde van de rit.
Ibiza is enorm elitair en je mag niet eens op het strand slapen.
17 Euro en Amsterdammers. Oké, nu ga ik twijfelenquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:52 schreef Tobi-wan het volgende:
10 euro voor een biertje is dan nog redelijk goedkoop. Je hebt ook tenten waar je 17 euro voor een biertje betaalt.
Mij lijkt Ibiza echt verschrikkelijk, dat komt eigenlijk vooral door de prijs voor een biertje. Ook heb ik het idee dat al die verschrikkelijke Amsterdammers daar rond lopen. Voor dat geld kan je beter naar de andere kant van de wereld zoals Elan zegt.
Ik twijfelde ook om te gaan en heb flink gezocht vorige week maar kon in september niet echt meer een fatsoenlijke locatie boeken. Vond het of te duur, of te karig... Mogelijk vind jij wel iets passends.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het idee "feesten op het strand" , met vette trance muziek spreekt mij enorm aan. Als het maar een weekje is, dan mag het wel wat duurder zijn natuurlijk. Alleen 10 euro voor een biertje is wel gortig. Wat kost een watertje daar? Dat drink ik ook graag op Nederlandse dance feestjes.
Waarom? Ik hoef er echt niet heen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook om te gaan en heb flink gezocht vorige week maar kon in september niet echt meer een fatsoenlijke locatie boeken. Vond het of te duur, of te karig... Mogelijk vind jij wel iets passends.
Daarnaast moet je een keer op Ibiza geweest zijn voor mijn gevoel, wilde het altijd voor mijn 30ste maar dat is niet gelukt. Boeien wat je voor een pilsje moet betalen, het is vakantie en niet te vergelijken met een biertje in je eigen achtertuin.
Alleen bali??? Zonde. Zo veel meer moois te zien in indonesie dan alleen bali. Ik vond bali wel leuk leuk. maar na een weekje heb je dat ook wel gezien.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:56 schreef jackson het volgende:
Overigens ga ik nu naar Bali voor 17 dagen.... Maar dat terzijde.
Jij bent toch ook trance liefhebber meen ik me te herinneren? Dan snap je mijn drijfveer welquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook om te gaan en heb flink gezocht vorige week maar kon in september niet echt meer een fatsoenlijke locatie boeken. Vond het of te duur, of te karig... Mogelijk vind jij wel iets passends.
Daarnaast moet je een keer op Ibiza geweest zijn voor mijn gevoel, wilde het altijd voor mijn 30ste maar dat is niet gelukt. Boeien wat je voor een pilsje moet betalen, het is vakantie en niet te vergelijken met een biertje in je eigen achtertuin.
Toen ik goed en wel haar op mijn plassertje had staan luisterde ik al live-sets van alle grote helden die draaide op Ibiza (Ibeefa). Er zijn reputaties gemaakt en gebroken. De boekingen / deals die er gesloten worden, naast de vaste avonden van de grote DJ's ter wereld. Het heeft iets magisch voor me wat ik uit kan leggen maar je moet dat voelen denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom? Ik hoef er echt niet heen.
Moet ik me weer verdedigenquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Alleen bali??? Zonde. Zo veel meer moois te zien in indonesie dan alleen bali. Ik vond bali wel leuk leuk. maar na een weekje heb je dat ook wel gezien.
Ben wat minder van de trance de laatste jaren maar ik snap je volledigquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent toch ook trance liefhebber meen ik me te herinneren? Dan snap je mijn drijfveer wel
Verdedigen? Nee hoor. Want was geen aanvalquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet ik me weer verdedigen? Ieder zijn ding, ik weet mij te vermaken daar... Wederom door interesses en activiteiten.
Klopt, ouwe trancertquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:07 schreef Elan het volgende:
Dacht dat toefjes een oude man was trouwens.
Ook om onder te duiken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:10 schreef Elan het volgende:
Bali is werkelijk waar een van de mooiste plekken op aarde om te duiken.
Monkey forest staat op de planning ja, daarnaast zullen we sowieso erg actief gaan snorkelen op meerdere plaatsen. Ik vind de afwisseling tussen snorkelen, wat zien en strand ideaal. Vorig jaar aardig gek gedaan in Miami en nu wil ik meer focus op relaxen. Ga wat korter en actiever naar Frankrijk ook nog over aantal weken, wat wijn inkopen ook.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Verdedigen? Nee hoor. Want was geen aanval
Ik ben 3 weken indonesie geweest. Sumatra, java en bali. Bali vond ik eigenlijk net griekenland. Was wel fijn om even uit te rusten na 2.5 weken reizen. Maar ik zelf zou niet zo snel zoveel geld aan een ticket uitgeven om alleen maar naar bali te gaan. Want is toch wel gewoon een soort strand vakantie zoals je ook in griekenland etc kan doen. Dus daarom was ik benieuwd waarom je voor bali kiest.
(snorkelen is wel heel erg aan te raden daar, en het monkey forrest is ook leuk om een keertje door heen te lopen)
De "closing parties" zijn dit jaar echt idioot sterk geprogrammeerd zag ikquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:04 schreef Elan het volgende:
Traditiegetrouw is september te beste maand om "los" te gaan daar.
Ja, dit is wat droevig... Wel een classic, mede omdat je het nagenoeg nooit zietquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Heb echt helemaal niets met dj's. Geef mij maar gewoon een lekker bandje!
Want alle DJ's zijn zoquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Heb echt helemaal niets met dj's. Geef mij maar gewoon een lekker bandje!
Vind ik toch nog steeds minder indrukwekkend dan een band van een aantal leden die elkaar perfect aanvoelenquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Want alle DJ's zijn zo. Ik heb op techno feesten vaak genoeg mee gemaakt dat ze met vinyl draaien.
Ik draai zelf nog met vinylquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Want alle DJ's zijn zo. Ik heb op techno feesten vaak genoeg mee gemaakt dat ze met vinyl draaien.
Waar is 2Happy4U als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
He wat is dit, het gaat ineens niet meer over FUT.
Ja doodeng, dit gaat allemaal veel verder dan mijn kelder en zolder.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
He wat is dit, het gaat ineens niet meer over FUT.
Daarom ook Ibiza, daar is de leeftijd wat hoger. Als ik naar Chersonissos ga word ik ter plekke gelyncht denk ikquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:07 schreef Elan het volgende:
Dacht dat toefjes een oude man was trouwens.
Als oude man kun je beter naar Thailandquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom ook Ibiza, daar is de leeftijd wat hoger. Als ik naar Chersonissos ga word ik ter plekke gelyncht denk ik
Zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als oude man kun je beter naar Thailand
Ik haat bandjes. Daarmee bedoel ik dan alles wat met rock te maken heeft. Jazz en dat soort muziek vind ik wel heel tof.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vind ik toch nog steeds minder indrukwekkend dan een band van een aantal leden die elkaar perfect aanvoelenMaar ik ben heel biased wat dat betreft.
Dat vind ik dan juist wel mooi, omdat je vaak fan wordt vanwege dat soort klassiekers, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik haat bandjes. Daarmee bedoel ik dan alles wat met rock te maken heeft. Jazz en dat soort muziek vind ik wel heel tof.
Maar nee, bandjes... Ga je naar zo'n concert en dan spelen ze hun topnummers. Verrassend altijd. Als ik naar een technofeest ga en er wordt in een set meer dan 1 nummer gedraaid die ik ken, dan is het al veel
Meestal betekent dat ook dat die DJ er voor kiest om een paar hitjes/klassiekers te draaien.
Geen idee, er zitten in elk geval kutwijven in.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:12 schreef The_Yakuza het volgende:
wanneer komt deel 16 van dat grafspel uit?
ook nog additionele features of wijzigingen met betrekking tot FUT?
RHCP kan ik trouwens wel waarderenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat vind ik dan juist wel mooi, omdat je vaak fan wordt vanwege dat soort klassiekers, maar ik snap wat je bedoelt.
Ik vind zelf Red Hot Chili Peppers echt top(niet te zien aan mn UI), mede doordat ze altijd goede jams en improvisaties hadden tijdens shows.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:40 schreef Toefjes het volgende:
Misschien slimmer om Ibiza over te slaan en volgend jaar naar A State of Trance te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck being broke or middle class, go get it all!
Ze zijn nu weer aan een nieuw bum bezig, maar ze hebben sinds de vorige een nieuwe gitarist...quote:
Nou, het mooie aan techno is dat er meer toffe DJ's zijn dan ik ooit in m'n leven kan gaan bezoekenquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ze zijn nu weer aan een nieuw bum bezig, maar ze hebben sinds de vorige een nieuwe gitarist...
Dat is dus even een heel mooi voordeel aan techno en al dat soort andere stijlen; je zit niet met het probleem dat een bandlid er opeens mee kan ophouden
Als je op koningsdag al die festivals ziet, dan staat bijvoorbeeld een Martin Garrix op zo'n beetje elk festival.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, het mooie aan techno is dat er meer toffe DJ's zijn dan ik ooit in m'n leven kan gaan bezoeken. De muziekstroming is niet zo mainstream (alhoewel dat de laatste tijd wel veranderd is), maar heeft echt een enorme voorraad aan wereldtoppers. Neem hardstyle, bijna elk feest heeft dezelfde namen. Puur omdat het zo'n kleine vijver is om uit te vissen..
Koningsdag vind ik maar karig. Iedereen is dan dronken, geen leuk festival publiekquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je op koningsdag al die festivals ziet, dan staat bijvoorbeeld een Martin Garrix op zo'n beetje elk festival.Dus wat dat betreft ben ik het helemaal met je eens
Genoeg technofeestjesquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koningsdag vind ik maar karig. Iedereen is dan dronken, geen leuk festival publiek
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koningsdag vind ik maar karig. Iedereen is dan dronken, geen leuk festival publiek
nmoah misschien dat ik dan volgend jaar eens een keertje bij de techno buurvrouwen ga kijken. Op koningsdag is niet iedereen dronken en dus agressief op die feesten?quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Genoeg technofeestjes
Beste feestje ooit is PACT met Koningsdag. Is wel in Eindhoven.
Agressief gelukkig niet, afgelopen jaar was er genoeg van dat trieste volk in Alkmaar tijdens dat Slam!FM festival...quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, ben jij ook zo'n agressief dronken kereltje?
Ik heb nog nooit een agressief iemand gezien op een technofeestje. Beveiligers even niet meegerekend dan hequote:Op donderdag 16 juli 2015 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nmoah misschien dat ik dan volgend jaar eens een keertje bij de techno buurvrouwen ga kijken. Op koningsdag is niet iedereen dronken en dus agressief op die feesten?
Soms drink ik ook wel eens te veel. Koffie. Vooral in de nachtdienst, en dat is heel vervelend, want dan word je 11 uur sochtends wakker omdat je moet plassen. Kut zooi.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Agressief gelukkig niet, afgelopen jaar was er genoeg van dat trieste volk in Alkmaar tijdens dat Slam!FM festival...
Maar ik drink wel eens wat, ook wel eens wat te veel.
Toen was de NS er niet helemaal op berekend en dan wordt men al helemaal agressief als er politie bij komt om de orde te handhaven...quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms drink ik ook wel eens te veel. Koffie. Vooral in de nachtdienst, en dat is heel vervelend, want dan word je 11 uur sochtends wakker omdat je moet plassen. Kut zooi.
Maar, een meute die te veel gedronken heeft, je moet verdomd goed op je hoede zijn helaas, daarom vermijd ik die dingen tegenwoordig. Slam FM is wel een leuke zender trouwens
Zoals het nette jongens betaamtquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toen was de NS er niet helemaal op berekend en dan wordt men al helemaal agressief als er politie bij komt om de orde te handhaven...
Best lachen om van een afstandje te zien; maar je wil er niks mee te maken hebben...
Laatst in de stad ging een lichtgetint mannetje van 3 turven hoog heel stoer doen tegen mij. Ik moest heel hard lachen, want ik was ongeveer twee koppen groter en mijn onderarmen stonden gelijk aan zijn bovenbenen. Toen hij zei dat hij mij zou gaan neersteken met z'n mes, heb ik 'm in zijn nekvel gepakt en bij de politie afgeleverd. Hij bleek natuurlijk helemaal geen mes te hebben, maar zat wel in het busjequote:Op donderdag 16 juli 2015 23:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toen was de NS er niet helemaal op berekend en dan wordt men al helemaal agressief als er politie bij komt om de orde te handhaven...
Best lachen om van een afstandje te zien; maar je wil er niks mee te maken hebben...
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Laatst in de stad ging een lichtgetint mannetje van 3 turven hoog heel stoer doen tegen mij. Ik moest heel hard lachen, want ik was ongeveer twee koppen groter en mijn onderarmen stonden gelijk aan zijn bovenbenen. Toen hij zei dat hij mij zou gaan neersteken met z'n mes, heb ik 'm in zijn nekvel gepakt en bij de politie afgeleverd. Hij bleek natuurlijk helemaal geen mes te hebben, maar zat wel in het busje
Ik ben verbijsterd.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:45 schreef Apekoek het volgende:
Lol iemand van ea forum heeft een Ajax Blind gepulled.
[ afbeelding ]
http://fifaforums.easport(...)am-is-daley-blind-on
Met de Loan Sturridge, die is erg goed. Die ga ik halen als hij min price is. Toure wil ik ook wel. De rest is niet zo boeiendquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben verbijsterd.
Iemand al met een roze kaart gespeeld trouwens?
Die heb ik gediscard, vond het zo lelijk staan als ik wilde fappen op mijn miljoenencollectiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Met de Loan Sturridge, die is erg goed. Die ga ik halen als hij min price is. Toure wil ik ook wel. De rest is niet zo boeiend
Cavani is ook leuk maar die is extinct op de Xbox.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Pink Cavani lijkt me wel wat. Helaas ligt die net buiten mijn budget... Ongeveer 200k...
Wat is zijn range?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Pink Cavani lijkt me wel wat. Helaas ligt die net buiten mijn budget... Ongeveer 200k...
Wat is er?quote:
Ah dat is klotequote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Niets, mn gilles la tourette hakte er weer ff in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |