SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Schijnt dat ze ook 25% EA Tax moeten gaan betalen daarquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:38 schreef Tim86 het volgende:
En dat allemaal omdat de Hellas Liga niet in FUT zit komens jaar.
in de Griekse versie is EA tax betalen een keuze, geen plichtquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook 25% EA Tax moeten gaan betalen daar
Ik heb van horen zeggen dat ze in Griekenland ook hun team nooit afmaken, omdat ze anders belasting moeten betalenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
in de Griekse versie is EA tax betalen een keuze, geen plicht
Dat land is echt ten dode opgeschreven.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
in de Griekse versie is EA tax betalen een keuze, geen plicht
Jammer dat niemand een grexit aandurft. Ik had het wel willen zien, de zwakste schakel uit de ketting.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat land is echt ten dode opgeschreven.
1. De regelgeving is zo lek als een mandje. Huizen worden daar niet afgebouwd, omdat als een huis afgebouwd is er belasting over betaald moet worden. Dus laten ze de garage ofzo onafgebouwd.
2. De mentaliteit van die gasten. Nee, ik ga echt niet werken na mijn 50e!!! Ze hebben zo'n beetje de laagste productiviteit in Europa.
3. Laten we spullen kapot maken en gaan rellen, wat de overheid allemaal nog meer geld kost, in plaats van dat we zelf gaan werken.
kk grieken
Nee, nu kunnen onze bedrijven er nog een slaatje uit slaan door al die vliegvelden enzo (die nu geprivatiseerd moeten worden) op te kopen voor de bodemprijsquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat niemand een grexit aandurft. Ik had het wel willen zien, de zwakste schakel uit de ketting.
Of, dit is een geniaal, we houden Griekenland in de Euro, en nemen met zn allen stiekem een andere muntZonder dat ze het weten he, haha
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:09 schreef Apekoek het volgende:
Rellen? Waar te kijken? Of wachten op nieuwsuur oid?
Wel het moment om een mooi vakantiehuisje op Rhodos te scoren. Kun je denk ik van je vakantiegeld betalen nu.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, nu kunnen onze bedrijven er nog een slaatje uit slaan door al die vliegvelden enzo (die nu geprivatiseerd moeten worden) op te kopen voor de bodemprijs
Als ie maar niet afgebouwd isquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Link stond ook gewoon in het vorige topic
[..]
Wel het moment om een mooi vakantiehuisje op Rhodos te scoren. Kun je denk ik van je vakantiegeld betalen nu.
Dan wordt het een stuk duurder natuurlijk, vervloekte belastingen. Het opstapje moet voor 80% af zijn, ik vind wel dat ik dat mag eisen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ie maar niet afgebouwd is
Of toch wel? Dilemma...
Houdt juve nog wel iets over?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Vidal naar Bayern... Die link met Robben
Ze hebben nu Khedira toch?quote:
Ze hadden toch een bod van 80 miljoen ofzo afgewezen? Ik dacht dat ze hem in ieder geval niet wilde laten gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ze hebben nu Khedira toch?![]()
Pogba zal vast ook wel weg gaan. Ben benieuwd wie ze gaan halen want de portemonnee zit dan goed gevuld.
Een hoop geld.quote:
Hij heeft wel die pro mic en die special effects ge-editquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |