abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154368201
Ik voorzag Buurman&Buurman-achtige taferelen.
Maar dit viel allezins mee. Echt waar.

Beetje achtergondinformatie:
-we wonen nu ruim een half jaar samen in zijn huis.
-Hij is sloper van beroep maar maakt dus ook gewoon alles.
-Er is hier al een extra kamer gemaakt. Twee weken voordat we gingen samenwonen had hij net de muur tussen huiskamer en slaapkamer doorgebroken.
-Nu is de muur iets naar voren gehaald en weer muur geworden zodat we een ruime slaapkamer aan de achterzijde hebben.
-Het belangrijkste: ik kan niks :') Alles wat hier al gedaan is dat heeft vriend gedaan. Ik kook, maak hapjes en zorg voor een sapje.

Een week of wat geleden zaten we op het balkon en vonden er niks aan en kwamen samen met dezelfde ideeėn om het leuker te maken *;
Wij hebben totaal niet dezelfde smaak. Maar alles is goedgekomen en ik ben trots op onze eerste klus.
Mijn aandeel is dus de lime-goene balkonwand en de styling. Toen de zagen of hoe die dingen ook heten met een snoertje eraan erbij kwamen heb ik me teruggetrokken in de keuken.

Volgende projecten zijn de keuken en het balkon voorzijde.

Nu hoop ik dat ik de foto's goed post, in geen jaren met Photobucket gewerkt :@
Foto's dus via FB :(

Zo was het:

Bij dit gedeelte heb ik het even laten afweten :@

Uiteindelijk:

Zo is het geworden. Ene geheel ook met de slaapkamer :)

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2015 20:06:32 ]
pi_154368261
Het hout vd schuifdeuren slaapkamer gaat btw ook geverfd worden. Nu pas ziet vriend in dat het niet zo mooi staat dat bruine :)

De muren van de slaapkamer waren eerst donkerpaars ofzo. Kan ook rood geweest zijn. In ieder geval donker. Er was geen lamp aan het plafond en aan het hoofdeinde was ook niks.

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2015 21:13:39 ]
pi_154368905
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:53 schreef mascara-klodder het volgende:
-Het belangrijkste: ik kan niks :')
Iedereen, ook iemand met 2 linkerhanden, kan iets opmeten, bakstenen sjouwen, laminaat leggen, gereedschap aangeven etc etc etc.

Ergo: je wilt niks. :r }:| :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_154369368
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:23 schreef Geralt het volgende:

[..]

Iedereen, ook iemand met 2 linkerhanden, kan iets opmeten, bakstenen sjouwen, laminaat leggen, gereedschap aangeven etc etc etc.

Ergo: je wilt niks. :r }:| :(
Joh ik heb mijn eigen gereedsschapkist en zelfs een Accu-boor, ik kan echt wel wat. En ik heb heel goed geholpen gereedschap aan te geven en wist ook gelijk wat hij bedoelde.

Heb altijd alles alleen gedaan, soms met hulp van hier. Maar wat hij doet: meubels maken enzo dat kan ik niet :@

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2015 20:41:03 ]
  PR/Manusje van alles woensdag 15 juli 2015 @ 20:43:15 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_154369492
kan je lekker zitten en spullen opslaan. *O*
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 15 juli 2015 @ 20:57:28 #6
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_154369992
Heeeee, DAT is vreemd. Op de 5e foto is het flesje Jillz opeens weg. En op de 7e staat hij er weer.
Scary shit! :P

Ontopic: mooi gedaan.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_154370792
Fijn balkonnetje!
Feel the fuzz!
  donderdag 16 juli 2015 @ 00:06:28 #8
399214 Knutsel-Smurf
Met een hamer past alles!!
pi_154376692
Leuk maar gevaarlijk balkon!!
Als die planken glad worden van het najaar en je glijdt weg houdt dat lage randje je niet tegen. Zou er voor de veiligheid Toch iets van een hekje / extra railing voor maken.
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.
pi_154380128
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 00:06 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Leuk maar gevaarlijk balkon!!
Als die planken glad worden van het najaar en je glijdt weg houdt dat lage randje je niet tegen. Zou er voor de veiligheid Toch iets van een hekje / extra railing voor maken.
Dat is dus ook nog voor het to-do-lijstje. Gaat er ook komen dus. Samen is het trouwens goed te doen. Ik had al horror-scenario's in gedachten nl.

Voor nu gaat de balkondeur op slot als de kinderen er zijn. Geeft zo'n rommel als ze naar beneden kletteren :')
pi_154380136
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:57 schreef JeOma het volgende:
Heeeee, DAT is vreemd. Op de 5e foto is het flesje Jillz opeens weg. En op de 7e staat hij er weer.
Scary shit! :P

Ontopic: mooi gedaan.
Ik had een juiste foto-reportage via photobucket. Ook met het schilderproces erbij. Nu moest ik het even doen met fb :P
  donderdag 16 juli 2015 @ 07:47:16 #11
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_154380292
Gewoon een trampoline onder zetten, vinden de kinderen ook leuk.
pi_154380552
Leuk geworden! Ook met die kleuren zo.
pi_154390127
Oh tof bedacht! _O_
  zondag 19 juli 2015 @ 14:33:54 #14
399214 Knutsel-Smurf
Met een hamer past alles!!
pi_154463124
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juli 2015 07:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Voor nu gaat de balkondeur op slot als de kinderen er zijn. Geeft zo'n rommel als ze naar beneden kletteren :')
Of het ruimt lekker op.... Is net hoe je het bekijkt ;)
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.
pi_154469748
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 14:33 schreef Knutsel-Smurf het volgende:

[..]

Of het ruimt lekker op.... Is net hoe je het bekijkt ;)
Neuhhh...ben toch wel behoorlijk gehecht aan ze ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:22 schreef Puala het volgende:
Oh tof bedacht! _O_
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 08:28 schreef Bart445 het volgende:
Leuk geworden! Ook met die kleuren zo.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:19 schreef Kalebatz het volgende:
Fijn balkonnetje!
Tnx ^O^
We hebben er ook echt al van genoten, het is een heerlijk plekje geworden. Pecies zoals we gedacht hadden O+

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 07:47 schreef Barrah het volgende:
Gewoon een trampoline onder zetten, vinden de kinderen ook leuk.
:D :+
pi_154470704
En inmiddels zijn we gisteren begonnen aan de keuken.
Hoe vlotjes alles met het balkon verliep zo moeizaam verloopt het nu :D

We weten eigenlijk allebei niet precies hoe we het willen. Hij is het in bijna niks met mij eens of hij ziet het niet.
Maargoed, ik ben de enige die hier gebruik van de keuken maakt dus ik vind dat hij wel iets van mij mag aannemen :@
En ik zou nooit iets doen wat écht niet kan, of vragen om iets wat gewoonweg niet haalbaar is.

Grootste issue is nu de grill waar we echt geen ruimte voor hebben en die ook nooit wordt gebruikt.
En het is echt een prachtig ding, een pronkstuk als je echt een ruime keuken hebt maar dat hebben wij dus niet ;(

[/img]https://www.hakpro.nl/ima(...)534.032_1_145214.jpg[/img]
Deze komt aardig in de buurt O+
Het ding weegt ook maar een kilo of 50 ofzo dus het is niet alsof je het even aan die sponsmuren hier hangt :(
pi_155266914
Inmiddels een maand verder. Het andere balkon is al een paar weken af en inmiddels de keuken bijna af *O*
Nog nooit zoveel geouwehoer gehad om een keuken :')
We hebben eigenlijk nooit ruzie maar om die inmiddels meer dan toffe keuken wel.

Er moet nog een verflaag over het barretje en als het droog is mag ik foto's posten.
  zondag 16 augustus 2015 @ 16:23:23 #18
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_155267716
dat balkon bankje zou ik niet zo gedaan hebben , ook ivm de bouwvoorschriften, als er wat gebeurd je bent niet verzekert

want over het algemeen varieert de hoogte van een balkonhekwerk tussen 90 en 120 cm.
en dit is wettelijk vast gelegd.
Wat ej ook vaak ziet in oude flats als ze een rolstoel verhoging maken gaat ze ook de reling gewijk omhoog gooien

daar zijn wettelijk bepalingen voor en hier mag niet van afgeweken worden.
ik zou of zorgen dat er een goede verstevigde reling komt of gewoon het bankje een heel stuk lager neer zetten ( het laatste zou ik eerder doen , want je zit ook met het aanzicht van het flat, denk niet dat je zo maar aan de buitenrand van het balkon iets mag bevestigen , vaak zijn bloembakken niet eens toegestaan , wordt wel goed gevonden tot dat er iets gebeurd

wees daar niet te laks in met dit soort dingen , er zijn zat mensen die ook dachten van het zal mij niet gebeuren , die liggen nu ook wormen te voeren of lopen rond met een letsel en de boetes die je krijgt als ze er achter komen zijn ook niet mild
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_155279447
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:23 schreef RAVW het volgende:
dat balkon bankje zou ik niet zo gedaan hebben , ook ivm de bouwvoorschriften, als er wat gebeurd je bent niet verzekert

want over het algemeen varieert de hoogte van een balkonhekwerk tussen 90 en 120 cm.
en dit is wettelijk vast gelegd.
Wat ej ook vaak ziet in oude flats als ze een rolstoel verhoging maken gaat ze ook de reling gewijk omhoog gooien

daar zijn wettelijk bepalingen voor en hier mag niet van afgeweken worden.
ik zou of zorgen dat er een goede verstevigde reling komt of gewoon het bankje een heel stuk lager neer zetten ( het laatste zou ik eerder doen , want je zit ook met het aanzicht van het flat, denk niet dat je zo maar aan de buitenrand van het balkon iets mag bevestigen , vaak zijn bloembakken niet eens toegestaan , wordt wel goed gevonden tot dat er iets gebeurd

wees daar niet te laks in met dit soort dingen , er zijn zat mensen die ook dachten van het zal mij niet gebeuren , die liggen nu ook wormen te voeren of lopen rond met een letsel en de boetes die je krijgt als ze er achter komen zijn ook niet mild
Je hebt gewoon helemaal gelijk. Ik wist trouwens niet dat er bouwvoorschriften zijn. We hebben nl niet de meest beste woningbouwvereniging hier. Vestia :') We hebben btw ook niks gevraagd aan ze :') Van de buren krijgen we alleen maar complimenten van wat ze zien :)

Zolang de extra reling er niet is blijft de balkondeur op slot als de jongste 2 kinderen er zijn :+
Niet dat ze oog voor het balkon hebben. Spelletjes doen, kleuren, taarten bakken en lezen is wat ze hier doen.

Alles is psychiatrischziekenhuismintgroen op het andere balkon. Ik ga alles een wit kleurtje geven. Mochten ze langs komen dan verf ik alles wel weer psychiatrischziekenhuismintgroen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2015 22:51:02 ]
pi_155335953
Eindelijk foto's. Het zal wrs niet iedereen zijn of haar smaak zijn maar ik ben er zo erg blij mee.
Ik spendeer nl redelijk wat uren in de keuken.

Dit is hoe het ongeveer was. Er waren meer foto's maar helaas was ik mijn iPhone verloren en een paar dagen erna van Facebook verwijderd :')

Jammer dat ik de eerdere foto's niet heb. Op de glazen platen stond een deel van mijn kookboeken maar er vielen steeds meer stukken uit de muur :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2015 21:08:46 ]
pi_155336222
Hoe het nu is:

dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:14:56 #22
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_155336276
Als dit het was, hoe is het dan nu?

Edit: ik sprak voor mijn beurt.

Goed gedaan hoor!! *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_155337445
Dat is flink wat extra werk- en bergruimte zeg!
Spoilers!
pi_155337633
Gekke kookplaat.
pi_155337675
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:45 schreef friekin_ het volgende:
Gekke kookplaat.
Je bent zelf gek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: