Doe ik!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als je morgen langs komt wippen, roep me ff!
Dat is nu in hèquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind lang grijs haar niet mooi. Een enkele keer (bij sommige actrices) maar dat was het. Ik vind het helemaal vreselijk als jonge meiden hun haar grijs verven
Vanmiddag nog met een (erg vriendelijke) mevrouw gekletst die aan die beschrijving voldeedquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:39 schreef golfer het volgende:
Over haar en haardracht gesproken. Lees dit stukje van Kluun daar onder andere over:
http://www.propriacures.n(...)-bij-de-perry-sport/
Lollig om te lezen natuurlijk maar ergens vind ik het ook ongelofelijk sneu dat je je blijkbaar zo kunt ergeren aan hoe andere mensen eruit zien.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:39 schreef golfer het volgende:
Over haar en haardracht gesproken. Lees dit stukje van Kluun daar onder andere over:
http://www.propriacures.n(...)-bij-de-perry-sport/
quote:
Shame on youquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben van de edit Dr hook, jason and the scorchers, lyle Lovett en Captain Cody and the lost planet airmen als het om dit genre gaat.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:56 schreef minilot het volgende:
Wat niet wegneemt dat ik zelf natuurlijk, ondanks al in de dertig, natuurlijk nog heel woest en gepassioneerd ben hè?
Ja,ja...bewijzen willen we,quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:56 schreef minilot het volgende:
Wat niet wegneemt dat ik zelf natuurlijk, ondanks al in de dertig, natuurlijk nog heel woest en gepassioneerd ben hè?
Puberaal noem je dat toch? (Wegduik)quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:56 schreef minilot het volgende:
Bij mij is het kort en zilvergrijs.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind lang grijs haar niet mooi. Een enkele keer (bij sommige actrices) maar dat was het. Ik vind het helemaal vreselijk als jonge meiden hun haar grijs verven
Nee nee, voor mij heb jij koddige witte krulletjes.quote:
Die zijn er af, heb het al tijden kort.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, voor mij heb jij koddige witte krulletjes.
Eensch..... Maar toch zie ik het liever niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Lollig om te lezen natuurlijk maar ergens vind ik het ook ongelofelijk sneu dat je je blijkbaar zo kunt ergeren aan hoe andere mensen eruit zien.
Al trekt de hele wereldbevolking een driekwartbroek aan en meet zich een pittig rood kapsel aan, mijn zegen hebben ze.
Dan doe je je ogen maar dichtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:22 schreef Bramito het volgende:
[..]
Eensch..... Maar toch zie ik het liever niet.
Nee joh, kan ik gewoon tegen. Ik zit op dit moment in een niet nader te noemen badplaats en je moest eens weten wat ik allemaal zie en meemaak elke dag.quote:
Leukquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:25 schreef TAV74 het volgende:
Jason Isbell in Paradiso in januari, tickets binnen
Stuiterquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:18 schreef liedetector het volgende:
Hypert ff binnen..... maandag voorlopig koopcontract tekenen!!! En dan begint het gemaal....
ik heb boven op een kamertje een schitterend (vind ik zelf, teak bureau uit e jaren 50 staan en geen ruimte meer voor strax...), dus nu een koper vinden! snik
http://www.retrostudio.nl(...)-in-teak-p-3659.html
feitelijk die maar dan één derde breder want 3 lades
Ooit gehoord van satirequote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:49 schreef RobinOok het volgende:
Die vieze Youp-pad heeft daar ook zo'n handje van. Bemoei je lekker met je eigen zaken, eikel.
Ik heb vandaag een fout zebrahempie gekochtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik trek lekker aan wat ik wil.Vandaag was dat een Star Wars-T-shirt.
Ja het is inquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is nu in hèIk heb er al een aantal gezien, meiden onder de 25 met grijs haar.
[..]
Vanmiddag nog met een (erg vriendelijke) mevrouw gekletst die aan die beschrijving voldeed
Jammer! Maar neem aan dat je huidige auto nog gewoon goed en nieuw is tochquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Is aubergine niet wat voor jou Mini? en dan een soort van bobje? Helemaal wat anders?
Ik wil FFT kijken op tv maar weet niet of ik dan nog wakker ben
Had ik bijna een nieuwe auto maar ze wouden de laatste 500 euro er niet af doen.. nou ja, dan niet he
Picard is dan ook een briljante kapiteinquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik trek lekker aan wat ik wil.Vandaag was dat een Star Wars-T-shirt.
Welk programma?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jammer! Maar neem aan dat je huidige auto nog gewoon goed en nieuw is toch![]()
Ik ben best een beetje nerveus voor mn tv-optreden straks. Mn truitje was te groot en strapless en zakte daardoor een stukje zodat je mn beha ziet. En ik ben bang dat het er niet uit ziet. Hoop dat het meevalt. Vorige week waren er een miljoen kijkers
Ja, kan heel leuk zijn. Youp daarentegen is bijna nooit leuk.quote:
Net als met kleding, verschillen smaken daar ook gelukkig in.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:34 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, kan heel leuk zijn. Youp daarentegen is bijna nooit leuk.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Picard is dan ook een briljante kapitein.
Picard in Star Wars?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Picard is dan ook een briljante kapitein.
agreequote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:34 schreef RobinOok het volgende:
Ja, kan heel leuk zijn. Youp daarentegen is bijna nooit leuk.
Iets wat jij niet leuk vindquote:
Speciaal voor mij?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, nog in iedergeval een half uur wakker blijven en voor het eerst sinds maanden de tv aan
quote:
zwengelt tv aan en ziet reclame.quote:
Dan mis je een hele mooie vrouw!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:32 schreef z80 het volgende:
[..]
zwengelt tv aan en ziet reclame.
snel tv weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |