Dat jij nog nooit van Bilal had gehoord vorig jaar zegt genoeg over jouw voetbalkennis denk ik....quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bilal is een groter risico....
ik had nog nooit van bilal gehoord.......en als ik hem niet ken...dan kunnen ze er meestal niets van...
Met drenthe weet je wat je haalt...een avontuurlijke agressieve speler die gewoon goed kan voetballen....acht ik een minder groot risico als immer en al die andere kneuzen van vorig seizoen
Pilletje vergeten te nemen vandaag?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Drenthe wegkapen voor pec lijkt me de enige goede optie
Iedereen wil Drenthe gewoon weer in het Feyenoord shirt zien...
tieves martin van geel......PLEUR OP
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK HEB TOCH GELIJK GEKREGEN OVER BILAL OF NIET SUFFERD
hij heeft geen fuk gepresteerd voor dat enorme bedrag
en ik denk ook dat het nooit iets met bilal wat zal worden
hij kan het gewoon niet
mentaal ongeschikt voor de top
Ho even, hij mag dom zijn, maar het is wel onze dombo!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat het één grote act is aangezien niemand zó dom kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent niet meer grappigquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Drenthe wegkapen voor pec lijkt me de enige goede optie
Iedereen wil Drenthe gewoon weer in het Feyenoord shirt zien...
tieves martin van geel......PLEUR OP
Haha dat laatste is grappig omdat jij nog steeds verwacht dat Vilhena de top gaat halen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK HEB TOCH GELIJK GEKREGEN OVER BILAL OF NIET SUFFERD
hij heeft geen fuk gepresteerd voor dat enorme bedrag
en ik denk ook dat het nooit iets met bilal wat zal worden
hij kan het gewoon niet
mentaal ongeschikt voor de top
bijna elke topvoetballer traint door in zijn vakantiequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha dat laatste is grappig omdat jij nog steeds verwacht dat Vilhena de top gast halen.
Bilal heeft bij mij echt respect verdient omdat hij voor zichzelf is gaan trainen in de vakantie.
ban voor diegene die nog haptquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang er mensen blijven happen op hem blijft het grappig
Vilhena niet die huilt weer omdat hij een keer linsback moest spelen. Terwijl als fucking Van Bronckhorst een back in je ziet kan je maar beter gewoon luisteren en je werk doen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bijna elke topvoetballer traint door in zijn vakantie
Dat deed ik ook altijd, om in goede conditie te blijven
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:43 schreef Vasion het volgende:
Niet meer reageren jongens. Nu is het klaar.
Wie nog reageert, verdient net zo'n grote ban als hij.
twitter:simzci twitterde op woensdag 15-07-2015 om 20:08:48Only been here one day and already received so much love from all of you! Proud to be a part of the Feyenoord family! #handinhandkameraden reageer retweet
Dat is dezelfde Gouka die vandaag zei dat Krabby goed geïnformeerd was toch?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Anyway, Clasie heeft de medische keuring doorstaan en was een uurtje geleden inbieder geval onderweg naar Southampton om zijn contract te ondertekenen.
Bron: Mikos Gouka.
Dat dan weer wel ja...quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat is dezelfde Gouka die vandaag zei dat Krabby goed geïnformeerd was toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |