Mijn Engelse ex vond dat ik de duivel in huis haalde met mijn zakje Vencoquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een Spanjaard aan het kotsen gekregen door drop te eten
Klopt. Toch leuk die gastronomische verschillen en gewenning qua smaakquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn er ook van mensen die voor het eerst drop eten, of haring, of blauwe kaas
Mooi! Spaanse vrienden komen ook naar Zweden volgende week, ik neem drop meequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een Spanjaard aan het kotsen gekregen door drop te eten
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:33 schreef Arch-Indar het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_foute_vrienden.html
Erg leuk
ja super mooi tochquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn Engelse ex vond dat ik de duivel in huis haalde met mijn zakje Venco
ja echt tofquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt. Toch leuk die gastronomische verschillen en gewenning qua smaak
yes ditquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:35 schreef Joosie200 het volgende:
Scandinaviërs zijn wel aan drop gewend, alleen andere soort.
Lijkt Matt Smith (Doctor Who) wel in dat clipjequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:39 schreef Joosie200 het volgende:
Dit is ook typisch Zweeds. Gewoon pruimtabak, je tanden rotten er wel van weg
In de VS doen ze dat ook nog, echt smerigquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:39 schreef Joosie200 het volgende:
Die heb ik 1 keer geprobeerd, krijg je ook grote ogen van.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:39 schreef Joosie200 het volgende:
Lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:45 schreef Joosie200 het volgende:
Nee dan liever Zweedse gehaktballetjes, Zweedse (lusse)bullar, Zweedse läkerol, Zweedse chocola/mandeltorte
Je vergeet kardemummabullarquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:45 schreef Joosie200 het volgende:
Nee dan liever Zweedse gehaktballetjes, Zweedse (lusse)bullar, Zweedse läkerol, Zweedse chocola/mandeltorte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De kaneel versie is ook heerlijk, maar kardemom vind ik nog lekkerder
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik vlieg wel even langs de Ikeaquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerWanneer ga je Zweeds voor me koken?
Tuurlijk ga ik ook voor de lekkere en leuke dingen in Zweden hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:45 schreef Joosie200 het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Je vergeet kardemummabullar![]()
![]()
Nooit gehad. Wel kardemomthee, dat was heerlijk in de Jordaanse woestijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De kaneel versie is ook heerlijk, maar kardemom vind ik nog lekkerder
mag het weten
Ik houd me in ik houd me inquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik vlieg wel even langs de IkeaBen een bakkoning, geen kookprins
DUDE, SERIOUSLY!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nooit gehad. Wel kardemomthee, dat was heerlijk in de Jordaanse woestijn
Edit awayquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd me in ik houd me inIk edit je post niet
Maar een bakkoning dus, ook lekkerWat bak je zoal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |