Paling.... Yummie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rolmops vinnik nie wa, paling ook niet, maar verder, vis
Das ist verboten, of naja de Zweden zullen het je niet in dank afnemenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga in Zweden volgende week Surströmming eten.
Ik heb een kat die daar op lijkt, echtquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze is ook schattig
[ afbeelding ]
Maar kan ook heel cute je vermoorden met zijn gif
Jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze is ook schattig
[ afbeelding ]
Maar kan ook heel cute je vermoorden met zijn gif
Verboden? Why?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das ist verboten, of naja de Zweden zullen het je niet in dank afnemen
Bij een vriendin. Die is vegetariër omdat ze niet tegen vlees kan, maar dit kan ze prima hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oja, dat zingt ze.
En waar heb jij die wormen gegeten?
Zullen ze vanzelf spijt van krijgen tijdens hun laatste secondenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDie worden helaas ook gewoon gehouden als huisdier
Mensen, ik vind ze niet zo leuk meer
![]()
Meerdere keren gegeten, maar smaken verschillen natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kwal zal wel liggen aan de kok of het lekker is. Kwestie van goed op smaak brengenDie van mij was echt zalig
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga in Zweden volgende week Surströmming eten.
Kook jij dat op de meet?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Paling.... Yummie.
Zelf vangen, slachten , bakken, dan kronkelt ie de pan door...
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Paling.... Yummie.
Mijn god wat is het? Ik ziet soep te eten, ik durf niet te kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die geur als je de deksel opentMijn ma was zo gek om het te proberen
Jouw moederquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gadver, die lijkenvreter?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Paling.... Yummie.
Ach die Zweden, gewoon een soort van gefemerteerde vis. Zeg de haring die wij gewend zijn met een ander smaakjequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Mijn god wat is het? Ik ziet soep te eten, ik durf niet te kijken
Ik wil geen filmpjes van kotsende mensen vantevoren zienquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Surströmming (letterlijk: zure haring) is een traditioneel Zweeds gerecht dat uit gefermenteerde (gegiste) oostzeeharing bestaat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil geen filmpjes van kotsende mensen vantevoren zien
Die filmpjes zijn er ook van mensen die voor het eerst drop eten, of haring, of blauwe kaasquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil geen filmpjes van kotsende mensen vantevoren zien
Klein beetje anders jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach die Zweden, gewoon een soort van gefemerteerde vis. Zeg de haring die wij gewend zijn met een ander smaakje
De nachten ervoor maar een lijntje uitzetten dan ergens.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Kook jij dat op de meet?![]()
Lijkt me wel lekker
Serieus? Tof!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De nachten ervoor maar een lijntje uitzetten dan ergens.vroeger wel veel gedaan en zo paling gevangen. Snoekbaars is ook verschrikkelijk lekker.
Nu ben ik dus wel heel nieuwsgierigquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Klein beetje anders ja![]()
Deze man vergelijkt het met rotte uien en autobanden
Kwijlen en kotsen die ook ervan dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn er ook van mensen die voor het eerst drop eten, of haring, of blauwe kaas
Dat zijn kleintjes allemaal.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gadver, die lijkenvreter?Nee dank u, doe mij maar een gekweekte variant
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |