Zou ik best een keer willen proberen hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Too badIk was wel nieuwsgierig nu
[..]
Sushi![]()
![]()
Beter dan die zotte chinezen die levende inktvissen eten... En als je dat niet goed doet kun je het niet navertellen
Lijken op betekend niet dat ze hetzelfde doen. Echte konijntjes hoppen, dit zijn slakken, zullen weinig hoppen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer mijn hoofd: ze lijken op konijntjes -> dan hebben ze amper bewegingsruimte -> dat is zielig![]()
Maar als ze toch maar "kerst" halen, wat maken die par maanden dan nog uit?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer mijn hoofd: ze lijken op konijntjes -> dan hebben ze amper bewegingsruimte -> dat is zielig![]()
Eens, vleesquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar als ze toch maar "kerst" halen, wat maken die par maanden dan nog uit?
Noem ze dan niet Flappiequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hou ook van sushiquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Too badIk was wel nieuwsgierig nu
[..]
Sushi![]()
![]()
Beter dan die zotte chinezen die levende inktvissen eten... En als je dat niet goed doet kun je het niet navertellen
Ik ook wel stiekemquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou ik best een keer willen proberen hoor
Ja weet ik, maar mijn hoofd doet dat danquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Lijken op betekend niet dat ze hetzelfde doen. Echte konijntjes hoppen, dit zijn slakken, zullen weinig hoppen.
Maar of de bak net als konijntjes snel vol kleintjes zit?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ach, een kleinigheidje heb je al gauwquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hou ook van sushi![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar kogelvis. Schijnt heerlijk te zijn, maar ook levensgevaarlijk als je niet alle giftige zaakjes weghaalt.
Ja, volgens mij moet je dat echt bij een goede chef etenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hou ook van sushi![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar kogelvis. Schijnt heerlijk te zijn, maar ook levensgevaarlijk als je niet alle giftige zaakjes weghaalt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, een kleinigheidje heb je al gauw
Volgens mij is het gewoon Russische roulettequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moet je dat echt bij een goede chef etenIk meen ook dat niet iedere kok het mag bereiden...
Man hier heeft wat Chinese IT vrienden, altijd lollig om daarmee te gaan eten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook wel stiekemAl beter van niet, want ik ben super onhandig
![]()
Heb wel een aantal jaren geleden kwal gegeten, was best lekker
Oh damn, maar vast heel lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Man hier heeft wat Chinese IT vrienden, altijd lollig om daarmee te gaan eten.
Kippenklauwen, varkensmaag, runderdarmen, kwal, echt van alles
Lekker haringkje op zijn tijd met uitjes, Of een rolmops.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ik houd het wel op haring dan.
[..]
Volgens mij is het gewoon Russische roulette
Haiquote:
Maar volgens Lady GaGa is Russian Roulette nu fun without a gunquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ik houd het wel op haring dan.
[..]
Volgens mij is het gewoon Russische roulette
Tof is datquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Man hier heeft wat Chinese IT vrienden, altijd lollig om daarmee te gaan eten.
Kippenklauwen, varkensmaag, runderdarmen, kwal, echt van alles
Ik heb gisteren wormen gegetenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb wel eens sprinkhanen gegeten![]()
Afgezien van die borstelige pootjes, waren ze best lekker!
wel meelwormen. op zich niet vies.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb wel eens sprinkhanen gegeten![]()
Afgezien van die borstelige pootjes, waren ze best lekker!
Maag en darmen waren wel lekker. Textuur van kwal vind ik vooral interessant, maar niet heel lekker.quote:
Kwal zal wel liggen aan de kok of het lekker is. Kwestie van goed op smaak brengenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Maag en darmen waren wel lekker. Textuur van kwal vind ik vooral interessant, maar niet heel lekker.
Kippenklauwen is geen kont aan, je zit alleen maar gelatineuze huid en bindweefsel te knauwen, niet lekker.
Rolmops vinnik nie wa, paling ook niet, maar verder, visquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker haringkje op zijn tijd met uitjes, Of een rolmops.
Deze is ook schattigquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar mijn hoofd doet dat dan
Oeh babietjes, hoe schattig zouden die zijn
[..]
Ik ga in Zweden volgende week Surströmming eten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rolmops vinnik nie wa, paling ook niet, maar verder, vis
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof is dat
[..]
Ik heb gisteren wormen gegetenWaren best ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |