Want? Jij bent niet kalend zeker?quote:
Ja dat dus... Echt tokkie galorequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HIGH FIVE. Alleen de beha's waren leuk, verder niks
[..]
Vriendin van mij wilde er zo graag naartoe, ik wilde haar hartje niet breken
[..]
Haha jezus primark, vol met tokkies en net puberende meisjes die heen en weer rennen
Als het echt doorzet de tondeuse erover heen en door als Humbertoquote:
Ik had het er serieus vandaag met collega's nog over. Alleen de bikini's schijnen leuk te zijn en goedkoop bovendien. Ik kom er al lang niet meer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HIGH FIVE. Alleen de beha's waren leuk, verder niks
[..]
Vriendin van mij wilde er zo graag naartoe, ik wilde haar hartje niet breken
[..]
Haha jezus primark, vol met tokkies en net puberende meisjes die heen en weer rennen
Kalende mannen hebben genoeg testosteron.quote:
Sterker nog, ik word steeds harigerquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want? Jij bent niet kalend zeker?
Haha mijn broertje ook, hij was lichtblond en nu gitzwart. Wel altijd steil haar gehad. Maar ik had dus steil haar en nu krullenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heeft mijn broer ook gedaan. Platinablonde krullen, donkerbruin steil, nu ietwat kalend. Wat zijn mensen toch apart
Ik heb niet hele topic teruggelezen, jij bent dit dus of..?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Neuh, witblond naar donkerblond. Ging even om het idee, van krullenbol naar standaard saai inhammen/dun haar the likes
Maar te weinig om haar op de kop te houdenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kalende mannen hebben genoeg testosteron.
Nee man, niet de biljartballookquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als het echt doorzet de tondeuse erover heen en door als Humberto![]()
Moet je wel staan
Dat is waarquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kalende mannen hebben genoeg testosteron.
Kalende vrouwen, die zijn pas sip...
OMG, toch niet op je rug he?quote:
Neuh, zijn stockfoto'squote:Op woensdag 15 juli 2015 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb niet hele topic teruggelezen, jij bent dit dus of..?
Je mist niets.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:40 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ben nog nooit bij de primark geweest.En dat wil ik graag zou houden.
Nooit doen. Te druk voor woorden, te groot en gewoon zoveel lawaai.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:40 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ben nog nooit bij de primark geweest.En dat wil ik graag zou houden.
Een modeshow wilde ik zeggen, en toen bedacht ik dat ik 2x zo oud als jij ben en het dus nogal creepy is zoiets te roepenquote:
Ehm, door de testosteron valt je haar juist uit dodoquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar te weinig om haar op de kop te houden
quote:
Oftewel, men wordt oudquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Neuh, zijn stockfoto'sMaar zo'n jochie was ik vroeger wel
Geen idee wie die man is, maar qua kapsel/kleur komt het wel overeen met hoe ik het nu heb
Echt woar?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, door de testosteron valt je haar juist uit dodoDus jij hebt wel een goede seksdrive
raaare zin, dit.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
Mijn rechter boob heeft een muggenbult.Kutbeesten.
Dat zuigt...quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
Joahquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Echt woar?![]()
voor testosteron dan I guess?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een modeshow wilde ik zeggen, en toen bedacht ik dat ik 2x zo oud als jij ben en het dus nogal creepy is zoiets te roepen
Muggenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |