Eerdere jaren bleken er op het eiland genoeg feestnummers rond te lopen om een gezellig Sinterklaasfeest te vieren. Online werden er lootjes getrokken, en ook online werden er gedichtjes met een virtueel kadootje gegeven.
Een mooie eilandtraditie die een vervolg verdient! Daarom ook de volgende vraag: Wie hebben er zin om op of rond 5 december online Sinterklaas te vieren?
Meedoen betekent dat je een gedichtje maakt voor de persoon wiens lootje je hebt, en er een virtueel kadootje bij verzint. Dit kan een tekening zijn, een plaatje van een een product (bv een witte jas voor Kasper) of wat dan ook.
Je hoeft niet heel de dag van de viering online te zijn, zodra je gedicht en kado af is, mail je het naar mij (of een andere vrijwilliger). Op 5 december komt er een topic op het eiland, waarin alle gedichtjes en kadootjes geplaatst zullen worden. Anoniem dus
Wil je meedoen? Laat het dan in dit topic weten
Mijn planning is om uiterlijk volgend weekend lootjes te trekken, zodat iedereen genoeg tijd heeft om een mooi gedicht te schrijven
quote:Nou nou, kan het eraf?
Op donderdag 14 november 2002 12:15 schreef pluisje het volgende:Dit kan een tekening zijn, een plaatje van een een product (bv een witte jas voor Kasper) of wat dan ook.
Ik heb liever een nieuwe auto
quote:Geef je eerst eens op om mee te doen ipv meteen eisen te gaan stellen aan kadootjes.
Op donderdag 14 november 2002 13:04 schreef kasper het volgende:[..]
Nou nou, kan het eraf?
Ik heb liever een nieuwe auto
[Dit bericht is gewijzigd door Asschen_sukar op 14-11-2002 17:12]
quote:Ik had gebeld
Op donderdag 14 november 2002 16:56 schreef pluisje het volgende:
Voorlopige deelnemers:
Pluisje
Jojogirl
AirRaid
Sitethief
* rickmans doet dus ook mee
quote:*hint voor degene die rickmans' lootje krijgt*
Op donderdag 14 november 2002 18:45 schreef rickmans het volgende:
duurt wel lang die update
Zoek alvast een woord dat rijmt op zeikerd...
quote:er rijmt niet zoveel op zeikerd
Op donderdag 14 november 2002 18:47 schreef pluisje het volgende:[..]
*hint voor degene die rickmans' lootje krijgt*
Zoek alvast een woord dat rijmt op zeikerd...
quote:rijkerd
Op donderdag 14 november 2002 18:49 schreef rickmans het volgende:[..]
er rijmt niet zoveel op zeikerd
(en ik zal vast wel weer mijn eigen lootje trekken
)
En dat kan niet als we ze in de onlinelootjesverdeelmachine gooien
Pluisje: je moet daarvoor ook iedereen even naar een mailadres vragen denk ik. Dan kan je die in de onlinelootjesverdeelmachine gooien en dan krijgt iedereen een mailtje met een naam. Zo deed Jojo (toch) dat vorig jaar ook.
Owja, en count me in natuurlijk
dagobert@fok.nl is de email
* Dagobert heeft IRL zijn cadeautjes al bijna klaar om op de bus te doen. Heb er weer zin in (Hoop dat ik iemand trek die ik al langer ken, anders moet ik een hoop bijlezen vrees ik.
Trouwens, iedereen moet wel echt een gedichtje en een cadeautje afleveren op tijd enzo hoor Herinner me nog goed de perikelen rondom sint 2000 (zie desbetreffende topic)
De emailadressen ga ik idd ook nog vragen (dus die mogen jullie ook alvast best wel geven), maar eigenlijk was dit topic in eerste instantie bedoeld om te bekijken of er sowieso genoeg animo voor was
Die lijkt er te zijn, dus gooi die emailadressen maar in dit topic!
quote:ik denk dat ze die van Pluisje ook wel weet
Op donderdag 14 november 2002 20:36 schreef rickmans het volgende:
Ik veronderstel de mijne alszijnde bekend
quote:k'snap em niet
Op donderdag 14 november 2002 21:13 schreef Dagobert het volgende:[..]
ik denk dat ze die van Pluisje ook wel weet
quote:
Op donderdag 14 november 2002 21:43 schreef Sitethief het volgende:[..]
k'snap em niet
quote:Zou je toch niet even in je profiel kijken voor de zekerheid
Op donderdag 14 november 2002 21:46 schreef pluisje het volgende:[..]
Dat ik mijn eigen emailadres wel ken