Het feit dat er voor het eerst dit seizoen in dit topic gepost wordt is ook niet voor niks. Hij is nog erg wisselvallig.quote:
Het is nog niet eens een basisspeler. Laat hem eerst eens hetzelfde krediet opbouwen als andere jongens, dat hij ongelofelijk goed kan voetballen is al een zekerheidje.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:08 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het feit dat er voor het eerst dit seizoen in dit topic gepost wordt is ook niet voor niks. Hij is nog erg wisselvallig.
Mijn mening: bouw een elftal om HEM heen. Het is je beste voetballer, niet De Jong. Creativiteit wordt zo weinig uitgebuit. Ik denk dat Bergwijn er ook wel baat bij heeft om in ruimtes die Pereiro laat te kunnen duiken.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag wel wat consequent spelen, het is vaak een 7,5,4,8,5 etc
Een elftal om iemand heen bouwen is nooit slim. Maar als je het doet, dan zeker niet om de Jong.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn mening: bouw een elftal om HEM heen. Het is je beste voetballer, niet De Jong. Creativiteit wordt zo weinig uitgebuit. Ik denk dat Bergwijn er ook wel baat bij heeft om in ruimtes die Pereiro laat te kunnen duiken.
Dan geen figuur als Narsingh op rechtsbuiten die zichzelf vreselijk interessant vindt.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 19:50:54En nu eindelijk rond. Pereiro vertrekt definitief naar Cagliari. PSV is nu zeker van de transfer. Alles is getekend. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |