Oeh.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:34 schreef ChatGirl het volgende:
Bronson:
https://audioboom.com/boo(...)n-followed-by-a-tour
Ik slaap al 3 nachten waardeloosquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is er broeder? wil je erover prat0n?
Ff in het kort: solo-album en een tour (nog geen data/locaties bekend trouwens) van Garvey.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oeh.
Kan niet luisteren, maar aan de link te lezen weet ik genoeg.
Top.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ff in het kort: solo-album en een tour (nog geen data/locaties bekend trouwens) van Garvey.
Trekt de smaak er doorheenquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Wrm smaakt de cake altijd lekkerder de dag nadat je hem gebakken hebt?
En hoe komt dat? Kopzorgen? of gewoon de benauwdheid?quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik slaap al 3 nachten waardeloos
Ik het begint me aardig op te breken
Live gezien, kaartjes gewonnen bij Michiel. Was een goed feestje.quote:
geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Kopzorgen? of gewoon de benauwdheid?
Na 5 uur niets met cafeine drinken (dus thee koffie redbull), geen chocolade eten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
Weinig tot geen zorgen
Kga gewoon liggen en val niet in slaapgaat wel weer over.
Kijk vrouwlief even lief aan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
Weinig tot geen zorgen
Kga gewoon liggen en val niet in slaapgaat wel weer over.
Ik hoop dat ie niet alleen een UK tour gaat doen, maar dat hij ook naar Nederland en/of België komt, want dan ga ik zeker.quote:
Met een gestegen hartslag val ik juist slechter in slaapquote:
Ha, wat?!quote:
Anders ik wel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie niet alleen een UK tour gaat doen, maar dat hij ook naar Nederland en/of België komt, want dan ga ik zeker.
Lekker man. Heerlijk moegestreden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met een gestegen hartslag val ik juist slechter in slaap
Ik houd je op de hoogtequote:
Ik val dan juist altijd wel prima in slaapquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met een gestegen hartslag val ik juist slechter in slaap
Heb je trouwens gezien dat Guy een tattoo heeft?quote:
's avonds dan he? Er schijnt een stofje in te zitten die dezelfde werking als caffeine heeftquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ha, wat?!
Dan maar minder slapen, maar chocolade opgeven gebeurt hier dus niet.
Fietsenmakers zijn dan ook afzetters.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Net mijn fiets laten maken voor 10 euro15 euro goedkoper dan bij de fietsenmaker
Met hun minimaal 25 euro voor het aanspannen van je ketting afhankelijk van hoe lang we er mee bezig zijn..quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Fietsenmakers zijn dan ook afzetters.
Dan heb ik zeker de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Fietsenmakers zijn dan ook afzetters.
Melatonine halen bij de drogist. Is een lichaamseigen stof, helpt je om in te slapen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik slaap al 3 nachten waardeloos
Ik het begint me aardig op te breken
Ik ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker de uitzondering die de regel bevestigt.
Attent!quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren twijfelde ik nog of de cake was gelukt, maar vandaag is hij hemels.
Mint krijgt hier haar taart voor haar vrijgezellenfeestje van of ze die nou viert of niet.
Ik denk het ja. Ik moest vorig jaar 40 euro aftikken voor een nieuwe achterband :/quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker de uitzondering die de regel bevestigt.
Ik doe de meeste dingen ook zelf maar met mijn ketting en mijn fiets kwam ik toch echt niet uit. Ik kreeg ten eerste de moeren al niet openquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook
Maar goed, meeste dingen doe ik zelf, google/YouTube bevat genoeg uitleg...
Alleen sommige dingen heb ik gewoon geen zin in (achterband vervangen bijvoorbeeld, te veel gesleutel en gepiel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |