Ik snap het ook wel, maar de reden dat dit topic het leven in is geroepen is de vele sc in het nieuwtjestopic, wat niet door iedereen even veel werd gewaardeerd. Ik zou er zelf ook geen problemen mee hebben om het nieuwtjestopic wat algemener te maken, maar er is veel vraag naar een nieuwtjestopic.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:46 schreef Meike26 het volgende:
Dat is ook wat ik heb meegemaakt met het complete autoweekforum. Het hele forum werd dood gemodereerd. Alles wat offtopic was, werd verzocht elders te plaatsen blabla voor de leesbaarheid, maar alle sfeer ging eruit en van 2011 tot nu is het het forum lang niet meer zi leuk als het de periode was vóór 2011.
Niet doen dus en slowchats in het gewone nieuwtjes topic toestaan. Deze topic reeks mag van mij zsm dicht.
Ja?! Link?quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:12 schreef nils7 het volgende:
Max Verstappen komt toch in een 1:18 schaalmodel
Ja, niet dus, want dat werkt gewoon niet. Alles in één topic werkt prima. Tijdens Ps, Qs en Race is het gewoon ontopic over wat er gebeurt en verder kan men gewoon over de F1 'slowchatten', want het is niet echt slowchat. Eigenlijk, want het gaat eigenlijk altijd wel over F1.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben geen vaste poster in F1 topics dus misschien niet de juiste persoon voor advies maar ik zou een centraal topic doen voor nieuws en slow chat en daarnaast per race een apart topic.
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:16 schreef Meike26 het volgende:
Persoonlijk vind ik dit topic echt compleet zinloos ! Nu worden er dus nieuwtjes verdeeld over de 2 topics om ze in gang te houden?
sport.fok.nl ja?quote:Op woensdag 16 september 2015 11:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, als ik nieuwtjes wil lezen heb ik weinig zin om alle slowchat of verhalen over schaalmodellen door te ploegen. Maar goed: dan ga ik wel ergens anders dan op FOK! mijn informatie halen.
Ik ben hier geen mod hequote:Op woensdag 16 september 2015 11:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, als ik nieuwtjes wil lezen heb ik weinig zin om alle slowchat of verhalen over schaalmodellen door te ploegen. Maar goed: dan ga ik wel ergens anders dan op FOK! mijn informatie halen.
Nu klinkt dit als een wij van WC-eend, maar voordat ik bij foksport zat las ik hier altijd al het F1 nieuws.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar als het puur om de nieuwtjes gaat kun je beter een autosport of F1 website bezoeken.
gpupdate. Samen met FOK!sport goed genoeg. Doorgaans worden berichten van het nieuwtjes-topic direct overgenomen naar de sitequote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu klinkt dit als een wij van WC-eend, maar voordat ik bij foksport zat las ik hier altijd al het F1 nieuws.
In Nederland zijn daar weinig goede sites voor verder.
"Arrows ran a three-day test for Pedro de la Rosa and Formula Nippon Champion Tom Coronel, the pair concentrating their attention on the development of the gearbox and on the new electronic systems which will be used next year. De la Rosa lapped in 1m23.9s while Coronel's best was a 1m26.3s."quote:Op donderdag 17 september 2015 11:32 schreef Beach het volgende:
Hoe snel was Tom Coronel eigenlijk tijdens zijn test met Arrows?
De clou zit 'm wat mij betreft in de graad. Schaalmodellen van Max lijken me prima. 'Discussies' van twee users over welke modellen ze willen/hebben of dat een wieletje op hun <modelversie> krom zit vind ik wat saai. Mensen vertellen graag uren over hun hobby, maar vergeten even of het nog wel interessant is voor alle lezers.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Daarom dit topic. Het nieuwtjestopic blijft schoon, klaarquote:Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef twiFight het volgende:
[..]
De clou zit 'm wat mij betreft in de graad. Schaalmodellen van Max lijken me prima. 'Discussies' van twee users over welke modellen ze willen/hebben of dat een wieletje op hun <modelversie> krom zit vind ik wat saai. Mensen vertellen graag uren over hun hobby, maar vergeten even of het nog wel interessant is voor alle lezers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |