is dat bij die ouwe van m?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:30 schreef Meike26 het volgende:
Is het een idee om één van de laatste races dit jaar in Limburg te gaan zien? Bij DeRotonde?
Als ik kijk naar de kansen van de STR op de circuits die dan komen, denk ik dat we bij Mexico of Brazilië het meeste kans hebben op puntenfinish van Max
Die moet je gewoon direct 10 kopen en dan vervolgens voor 300 op MP zetten. Vast wel gekken die het er voor over hebben.quote:
Opa Verstappen geloof ik.quote:
Kloptquote:
Klopt.. Maar volgens mij stonden ze daar in Hockenheim met de rug tegen de muur. In die tijd was de economie nog niet zo slecht en werd er dus besloten om met een totaal ander (zielloos) Hockenheim verder te gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:54 schreef Damius het volgende:
[..]
Opa Verstappen geloof ik.
Mijn team:
Coureurs: Max en Gilles Villeneuve
Wagen: Mclaren MP4/4
Teambaas: Ken Tyrrel
Waarom eigenlijk geen motor? Of is het de complete auto+motor? Want anders ga ik voor de Ferrari V12 3.5liter uit 1994, dat was het mooiste F1 geluid wat ik ooit gehoord heb, als 13-jarige op een Hockenheim zoals het hoort te zijn(niet dat verkrachte ding van nu).
Het is wel raar.. Ik heb samen met een goede vriend van mij het allerlaatste event bezocht op de oude Hockenheimring, finale races DTM, over een hekje geklommen en genietend in de Ostcurve van o.a. de Lupo cup en Formel BMW. DTM en F3 (helaas) niet meegemaakt vanaf die plek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:36 schreef Marks het volgende:
Alstu! Heb zelf ook nog even het stukje Hockenheimring doorgenomen
Echt prachtige site vind ik dit, had het zelf al tijd niet meer gezien ook
Niet helemaaaal waar. Tenzij binnenkort een Alonso, Vettel, Hamilton ergens verongelukt tijdens een race... Klinkt raar misschien, maar het ´´magische´´ ook van die oude circuits is dat je weet ´´dat is de plek waar Clark is verongelukt´´ en Tamburello... de bocht waar Senna verongelukte.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:10 schreef twiFight het volgende:
Aan de andere kant weten we ook niet wat de legandarische circuits zijn over 50 jaar. Ik bedoel, Spa, Silverstone, Hockenheim, Monaco, al die shit begon ooit als een nieuw circuit. Toen waren ze ook niet legandarisch. Dat worden ze op een gegeven moment, zo groeien ze. En dat zal met moderne circuits net zo zijn, ook al vinden wij ze nu mickey mouse banen.
En m.i. is gewoon elke baan daar een kandidaat voor. Behalve misschien de woestijnbanen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat er lokaal weinig leeft voor zo'n baan. Of mensen zijn schatrijk en kunnen rijden waar ze willen, of mensen daar zijn te arm om een huis te hebben. Ik zie dat meer als de testbanen-met-altijd-mooi-weer van de toekomst.
Geldt misschien voor sommige circuits, maar zeker niet allemaal. Silverstone, Suzuka (nu misschien door Bianchi, maar was al 'legendarisch' voor zijn ongeluk) en Monaco zie ik zo in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:00 schreef Marks het volgende:
[..]
Niet helemaaaal waar. Tenzij binnenkort een Alonso, Vettel, Hamilton ergens verongelukt tijdens een race... Klinkt raar misschien, maar het ´´magische´´ ook van die oude circuits is dat je weet ´´dat is de plek waar Clark is verongelukt´´ en Tamburello... de bocht waar Senna verongelukte.
En voordat ik weer alles over me heen krijg: dat is absoluut niet wat ik wil en de kans is ook klein dat het gebeurd, maar daarom zullen de circuits gewoon minder karakter hebben dan de echte oude gevaarlijke circuits en daarmee in mijn ogen ook gewoon de echte circuits.
Hockenheim is een leuk voorbeeld. Dat is in 1970 voor het eerst voor de F1 gebruikt, omdat de Nurburgring niet meer voldeed aan de veiligheidseisen, werd de GP van Duitsland verplaatst naar Hockenheim. Ullrich Schwab schrijft erover in "Grand Prix 1970":quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:10 schreef twiFight het volgende:
Aan de andere kant weten we ook niet wat de legandarische circuits zijn over 50 jaar. Ik bedoel, Spa, Silverstone, Hockenheim, Monaco, al die shit begon ooit als een nieuw circuit. Toen waren ze ook niet legandarisch. Dat worden ze op een gegeven moment, zo groeien ze. En dat zal met moderne circuits net zo zijn, ook al vinden wij ze nu mickey mouse banen.
Als er toen al een FOK!forum was geweest, was er waarschijnlijk flink over geklaagd. Nu is het een historisch circuit (en wordt over het veranderde circuit geklaagd).quote:Niet iedereen was over dit compromis te spreken. Velen vreesden dat het evenement een afgang zou worden, een wereldkampioenschap onwaardig treffen en hadden liever gezien, dat de wedstrijd voor deze ene keer zou worden geannuleerd. Doch hoewel het Hockenheimer circuit, dat op geen stukken na is geworden, wat de initiatiefnemers ervan verwacht hadden, het uithoudingsvermogen van mens en machine in veel mindere mate aanspreekt als de rijders dat van de Nürburgring gewend zijn, ontwikkelde het evenement zich tot een groots gebeuren, waarbij langzaam maar zeker van een eigen atmosfeer sprake werd. Menigeen, die de verplaatsing in eerste instantie had veroordeeld, is nu zonder voorbehoud van enige betekenis bereid ook dit circuit als een Grand Prix-piste te erkennen.
Ik heb de mijne ook ontvangen, helaas niet onbeschadigd. De monkey seat en de bevestiging daarvan aan de achtervleugel zwerven los door het doosje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:46 schreef Fopje het volgende:
Vandaag het schaalmodel van Verstappen binnengehad, leuk dingetje!
Ow das wel balen! En nu? Kan je het nog terugsturen ofzo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:17 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook ontvangen, helaas niet onbeschadigd. De monkey seat en de bevestiging daarvan aan de achtervleugel zwerven los door het doosje.
de remschijven?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ow das wel balen! En nu? Kan je het nog terugsturen ofzo?
Ik dacht eerst dat mijn voorbanden mislukt waren omdat er een raar zwart dingetje aan beide voorbanden zit aan de binnenkant maar ik zag op afbeeldingen op marktplaats dat zij dat ook hadden dus het zal wel horen. Waarvoor het dient... geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |