abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155299368
Bijnabijnabijnaweer! :P *O*
Ja doei.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:04:51 #77
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_155299412
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:30 schreef Meike26 het volgende:
Is het een idee om één van de laatste races dit jaar in Limburg te gaan zien? Bij DeRotonde?

Als ik kijk naar de kansen van de STR op de circuits die dan komen, denk ik dat we bij Mexico of Brazilië het meeste kans hebben op puntenfinish van Max :)
is dat bij die ouwe van m?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_155305133
lees ook berichten waarbij Coureurs/teambazen hun favoriete teamcombinatie mogen invullen

http://f1today.nl/nl/nieu(...)n-plek-in-voor-senna

Hoe zou jullie team er uit zien ?

Die van mij,

Coureurs: Clark en Peterson (Clark was echt een coureur die 1 met z,n wagen kon worden en weinig tot geen fouten maakte en zeer snel was (Z,n race in Monza 1967 was legendarisch)
Peterson had ik ook meer van willen zien had veel meer kunnen bereiken.

Wagen : Williams FW07b (1980 ) degroundeffect wagens vond ik prachtige wagens, en de FW07b was 1 van de beste

teambaas : Frank Williams , Hij staat synoniem voor Formule 1/autosport
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 augustus 2015 @ 20:56:59 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_155305545
Max & Schumi
Ferrari F2004 ( _O_ )
Ross Brawn aan het roer

Kom zelf uit de jaren '90, dus vanzelfsprekend bestaat mijn team uit alles van na 2000 :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_155305612
Was een actie van Formula1.com op Twitter.

Mijn team:
Coureurs: Fangio en Senna, twee van de beste coureurs aller tijden.
Auto: McLaren MP 4/4, de beste auto ooit.
Teambaas: Colin Chapman, dat was een genie.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_155305651
Hakkinen en Alesi
MP4/14
Walkinshaw
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_155308270
quote:
3s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Tjeeeeee wat een prijs :o
Die moet je gewoon direct 10 kopen en dan vervolgens voor 300 op MP zetten. Vast wel gekken die het er voor over hebben.
pi_155316710
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:04 schreef nils7 het volgende:

Opa Verstappen geloof ik.

Mijn team:

Coureurs: Max en Gilles Villeneuve
Wagen: Mclaren MP4/4
Teambaas: Ken Tyrrel

Waarom eigenlijk geen motor? Of is het de complete auto+motor? Want anders ga ik voor de Ferrari V12 3.5liter uit 1994, dat was het mooiste F1 geluid wat ik ooit gehoord heb, als 13-jarige op een Hockenheim zoals het hoort te zijn(niet dat verkrachte ding van nu :r ).
pi_155316958
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:04 schreef nils7 het volgende:

[..]

Klopt :Y ^O^

Lijkt me erg leuk om mee te maken een keer. Misschien kunnen we dan een 'groep' aanmaken om met voordeel te treinen á ¤ 7,- p.p. als er meer dan 10 mensen komen.
pi_155317158
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:54 schreef Damius het volgende:

[..]

Opa Verstappen geloof ik.

Mijn team:

Coureurs: Max en Gilles Villeneuve
Wagen: Mclaren MP4/4
Teambaas: Ken Tyrrel

Waarom eigenlijk geen motor? Of is het de complete auto+motor? Want anders ga ik voor de Ferrari V12 3.5liter uit 1994, dat was het mooiste F1 geluid wat ik ooit gehoord heb, als 13-jarige op een Hockenheim zoals het hoort te zijn(niet dat verkrachte ding van nu :r ).
Klopt.. Maar volgens mij stonden ze daar in Hockenheim met de rug tegen de muur. In die tijd was de economie nog niet zo slecht en werd er dus besloten om met een totaal ander (zielloos) Hockenheim verder te gaan.

Als ze nu weten wat er daar allemaal is gebeurd en de tijd terug konden draaien, hadden ze 'gewoon' moeten zeggen er mee te stoppen. Dit is ons Hockenheim en we gaan het NIET veranderen in een Tilke baantje. Nu is het i.m.o. nog steeds een slap zielloos aftreksel van een legendarisch circuit wat nooit meer die status zal krijgen. Had er dan maar een open park van gemaakt en het circuit eervol en zichtbaar te laten overdonderen door mos, plantjes en ander natuurgeweld.

Ik zie het echt zo voor mij.. Hoe vet zou dt zijn ? Soort van Reims, maar dan in Duitsland en groter.. 8-)
pi_155317190
Over oude circuits gesproken, ik weet niet of je deze al kent?
http://www.circuitsofthepast.nl/nl-NL/
pi_155317195
Nee, bedankt voor de link :D

Even het verhaal over de Hockenheim Ring in zijn geheel

Volgens mij zaten er toch ook natuurorganisaties achter die het circuit dwongen te veranderen ?

[ Bericht 61% gewijzigd door Meike26 op 18-08-2015 09:42:09 ]
pi_155317291
Alstu! Heb zelf ook nog even het stukje Hockenheimring doorgenomen :)
Echt prachtige site vind ik dit, had het zelf al tijd niet meer gezien ook
  Redactie Frontpage dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:39:59 #89
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_155317356
Ga ik nog andere FOK!kers spotten komend weekend op Spa?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_155317438
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:36 schreef Marks het volgende:
Alstu! Heb zelf ook nog even het stukje Hockenheimring doorgenomen :)
Echt prachtige site vind ik dit, had het zelf al tijd niet meer gezien ook
Het is wel raar.. Ik heb samen met een goede vriend van mij het allerlaatste event bezocht op de oude Hockenheimring, finale races DTM, over een hekje geklommen en genietend in de Ostcurve van o.a. de Lupo cup en Formel BMW. DTM en F3 (helaas) niet meegemaakt vanaf die plek.

:D >> :'(
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:10:03 #91
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_155317812
Aan de andere kant weten we ook niet wat de legandarische circuits zijn over 50 jaar. Ik bedoel, Spa, Silverstone, Hockenheim, Monaco, al die shit begon ooit als een nieuw circuit. Toen waren ze ook niet legandarisch. Dat worden ze op een gegeven moment, zo groeien ze. En dat zal met moderne circuits net zo zijn, ook al vinden wij ze nu mickey mouse banen.

En m.i. is gewoon elke baan daar een kandidaat voor. Behalve misschien de woestijnbanen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat er lokaal weinig leeft voor zo'n baan. Of mensen zijn schatrijk en kunnen rijden waar ze willen, of mensen daar zijn te arm om een huis te hebben. Ik zie dat meer als de testbanen-met-altijd-mooi-weer van de toekomst.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:29:12 #92
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_155318269
Zo zonde hoe de Ostcurve er nu bij ligt ;(
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_155321666
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:10 schreef twiFight het volgende:
Aan de andere kant weten we ook niet wat de legandarische circuits zijn over 50 jaar. Ik bedoel, Spa, Silverstone, Hockenheim, Monaco, al die shit begon ooit als een nieuw circuit. Toen waren ze ook niet legandarisch. Dat worden ze op een gegeven moment, zo groeien ze. En dat zal met moderne circuits net zo zijn, ook al vinden wij ze nu mickey mouse banen.

En m.i. is gewoon elke baan daar een kandidaat voor. Behalve misschien de woestijnbanen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat er lokaal weinig leeft voor zo'n baan. Of mensen zijn schatrijk en kunnen rijden waar ze willen, of mensen daar zijn te arm om een huis te hebben. Ik zie dat meer als de testbanen-met-altijd-mooi-weer van de toekomst.
Niet helemaaaal waar. Tenzij binnenkort een Alonso, Vettel, Hamilton ergens verongelukt tijdens een race... Klinkt raar misschien, maar het ´´magische´´ ook van die oude circuits is dat je weet ´´dat is de plek waar Clark is verongelukt´´ en Tamburello... de bocht waar Senna verongelukte.
En voordat ik weer alles over me heen krijg: dat is absoluut niet wat ik wil en de kans is ook klein dat het gebeurd, maar daarom zullen de circuits gewoon minder karakter hebben dan de echte oude gevaarlijke circuits en daarmee in mijn ogen ook gewoon de echte circuits.
pi_155324143
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:00 schreef Marks het volgende:

[..]

Niet helemaaaal waar. Tenzij binnenkort een Alonso, Vettel, Hamilton ergens verongelukt tijdens een race... Klinkt raar misschien, maar het ´´magische´´ ook van die oude circuits is dat je weet ´´dat is de plek waar Clark is verongelukt´´ en Tamburello... de bocht waar Senna verongelukte.
En voordat ik weer alles over me heen krijg: dat is absoluut niet wat ik wil en de kans is ook klein dat het gebeurd, maar daarom zullen de circuits gewoon minder karakter hebben dan de echte oude gevaarlijke circuits en daarmee in mijn ogen ook gewoon de echte circuits.
Geldt misschien voor sommige circuits, maar zeker niet allemaal. Silverstone, Suzuka (nu misschien door Bianchi, maar was al 'legendarisch' voor zijn ongeluk) en Monaco zie ik zo in ieder geval niet.

Ook Spa niet, ook al zijn er daar wel doden gevallen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_155326014
pi_155326660
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:10 schreef twiFight het volgende:

Hockenheim is een leuk voorbeeld. Dat is in 1970 voor het eerst voor de F1 gebruikt, omdat de Nurburgring niet meer voldeed aan de veiligheidseisen, werd de GP van Duitsland verplaatst naar Hockenheim. Ullrich Schwab schrijft erover in "Grand Prix 1970":
quote:
Niet iedereen was over dit compromis te spreken. Velen vreesden dat het evenement een afgang zou worden, een wereldkampioenschap onwaardig treffen en hadden liever gezien, dat de wedstrijd voor deze ene keer zou worden geannuleerd. Doch hoewel het Hockenheimer circuit, dat op geen stukken na is geworden, wat de initiatiefnemers ervan verwacht hadden, het uithoudingsvermogen van mens en machine in veel mindere mate aanspreekt als de rijders dat van de Nürburgring gewend zijn, ontwikkelde het evenement zich tot een groots gebeuren, waarbij langzaam maar zeker van een eigen atmosfeer sprake werd. Menigeen, die de verplaatsing in eerste instantie had veroordeeld, is nu zonder voorbehoud van enige betekenis bereid ook dit circuit als een Grand Prix-piste te erkennen.
Als er toen al een FOK!forum was geweest, was er waarschijnlijk flink over geklaagd. Nu is het een historisch circuit (en wordt over het veranderde circuit geklaagd).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2015 16:18:39 ]
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:46:18 #97
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_155331228
Vandaag het schaalmodel van Verstappen binnengehad, leuk dingetje! _O_
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_155336363
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:46 schreef Fopje het volgende:
Vandaag het schaalmodel van Verstappen binnengehad, leuk dingetje! _O_
Ik heb de mijne ook ontvangen, helaas niet onbeschadigd. De monkey seat en de bevestiging daarvan aan de achtervleugel zwerven los door het doosje.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:38:58 #99
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_155337381
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:17 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

Ik heb de mijne ook ontvangen, helaas niet onbeschadigd. De monkey seat en de bevestiging daarvan aan de achtervleugel zwerven los door het doosje.
Ow das wel balen! En nu? Kan je het nog terugsturen ofzo?

Ik dacht eerst dat mijn voorbanden mislukt waren omdat er een raar zwart dingetje aan beide voorbanden zit aan de binnenkant maar ik zag op afbeeldingen op marktplaats dat zij dat ook hadden dus het zal wel horen. Waarvoor het dient... geen idee :+
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_155337519
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:38 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ow das wel balen! En nu? Kan je het nog terugsturen ofzo?

Ik dacht eerst dat mijn voorbanden mislukt waren omdat er een raar zwart dingetje aan beide voorbanden zit aan de binnenkant maar ik zag op afbeeldingen op marktplaats dat zij dat ook hadden dus het zal wel horen. Waarvoor het dient... geen idee :+
de remschijven?
foto?

[ Bericht 1% gewijzigd door Fopje op 18-08-2015 21:47:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')