Wilde het wel doen, maar heb de 1:18 al besteld.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:43 schreef Fopje het volgende:
Iemand anders hier ook het schaalmodel van Verstappen besteld?
Waar heb je die besteld? Ik wil ook nog wel een groterequote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wilde het wel doen, maar heb de 1:18 al besteld.
Niet schrikken:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld? Ik wil ook nog wel een grotere
Ook maar eens binnenkort reserveren danquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Niet schrikken:
http://www.gpworld.nl/artikel.php?artikelID=5761
Tjeeeeee wat een prijsquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Niet schrikken:
Daarom zei ik: niet schrikkenquote:
Ach ieder z'n hobby.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:39 schreef Beach het volgende:
Sorry hoor maar je bent knettergek als je die prijs neerlegt voor een speelgoedautootje.
Ik hou het bij de kleinere. Ben geen verzamelaar, maar heb er nog een leuk plekje voor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wilde het wel doen, maar heb de 1:18 al besteld.
Nee. Zag het te laat. Anders wel. Helaas.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:43 schreef Fopje het volgende:
Iemand anders hier ook het schaalmodel van Verstappen besteld?
Even over die site, heb jij hier al eens eerder iets gekocht? Of gok jij gewoon met die site?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Niet schrikken:
Die site heeft ook gewoon een winkel waar je langs kan mocht je twijfels hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Even over die site, heb jij hier al eens eerder iets gekocht? Of gok jij gewoon met die site?
En heb jij enig idee wanneer dat model uitkomt?
Oh dan zit dat wel snor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die site heeft ook gewoon een winkel waar je langs kan mocht je twijfels hebben.
En ja ik heb er vaker gekocht, het bestaat al 11 jaar geloof ik.
Dat biertje mag je ook op de Spa-camping afgevenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand interesse in een partij (>5 iig) jaargangen (Formule 1)Racereports? Denk 2 verhuisdozen in totaal. Verzendkosten voor ontvangerOf ophalen en dan staat er zelfs een heerlijk Belgisch biertje bij klaar
ik heb op dit moment (eigenlijk pas binnenkort)andere financiële prioriteitenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat biertje mag je ook op de Spa-camping afgeven
ik heb een stuk bouwgrond waar binnenkort een woning op moet rechtstaan (zie je hoe prioritair dat iets isquote:Heb zelf al alles van 1991 tot 1995, die bewaar ik voorlopig nog
Blijft gewoon lekker rally rijden denk ik?quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:04 schreef Geralt het volgende:
Hoe staat het anno 16 augustus eigenlijk met RK?
Lang niks meer van gehoord.
Jammer wel dat we hem nooit meer terug gaan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |