Ferrari acht ik nog redelijke kans, maar Mercedes die de deal met Manor hebben aangekondigd? Nope...Mercedes gaat dat niet doen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom niet, die 2 teams gaan echt niet verdwijnen, he, tenzij vooropgezet plan
http://www.f1today.net/nl(...)verancier-toro-rossoquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:22 schreef Kanjer het volgende:
Str gaat volgend jaar met 2015 Ferrari motoren rijden.
Yep!quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.f1today.net/nl(...)verancier-toro-rosso
Naar mijn mening kijk je iets te veel naar de exacte regels...quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:56 schreef sasquatsch het volgende:
Zoals hier al gezegd is dit artikel behoorlijk speculatief en nog niet opgepakt door andere gerenommeerde nieuwssites omdat het met de huidige regelgeving voor 2016 NIET mogelijk is om met 2015 motoren te gaan rijden in 2016.
Hiervoor zal eerst de regelgeving aangepast moeten worden en omdat dit na 1 maart 2015 gebeurt, zullen alle teams toestemming moeten geven. Vooralsnog kleine kans dat dat gebeurt.
Zoals gezegd moeten alle teams daar mee eens zijn dat motoren van het jaar ervoor gebruikt mogen worden en is dit nog niet door de WMSC gekomen, anders was dit vorige week al bekend geworden. Nu horen we alleen iets over een nieuwe kalender en luider motorgeluid door aanpassing van de uitlaten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar mijn mening kijk je iets te veel naar de exacte regels...
Ik denk niet dat Ferrari 2015-motoren (bevestigd nieuws trouwens) aan Red Bull zou geven als het onmogelijk zou zijn volgens de regels. In dit geval zal er vast wel wat geregeld zijn.
wacht even, ik ga even de glazen bol halen......quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:46 schreef Rossdale het volgende:
Zou een 2015 Ferrarimotor volgend jaar nu zo'n verbetering zijn tov een 2016 Renault? Kan het me niet voorstellen...
Ja natuurlijk, maar blijf het raar vinden dat ze het contract met Renault ook voor toro rosso opzeggen als het alternatief een motor van dit jaar is...quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Zonder flauwe: dat blijft gokwerk natuurlijk. Maar als dat je enige kans tot overleven is dan dienen ze die kans te pakken imho.
Het is sowieso raar dat ze een contract opzeggen zonder een alternatief te hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar blijf het raar vinden dat ze het contract met Renault ook voor toro rosso opzeggen als het alternatief een motor van dit jaar is...
Als het aërodynamisch minder is dan dit jaar, eindigen ze straks nog achter Manor en Haas.
het is Renault die zei dat ze uberhaupt geen klantenmotoren meer wou leveren als RBR niet meer bij hun zou blijven. STR is eigenlijk kind van de rekening door het spelletje wat Renault en RBR hebben gespeeld. En ja, natuurlijk zitten ze er ook voor iets tussen door te zeggen dat die motor beter moest, maar geef ze daar eens ongelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is sowieso raar dat ze een contract opzeggen zonder een alternatief te hebben.
RB had het contract voor zowel RB als STR opgezegd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het is Renault die zei dat ze uberhaupt geen klantenmotoren meer wou leveren als RBR niet meer bij hun zou blijven. STR is eigenlijk kind van de rekening door het spelletje wat Renault en RBR hebben gespeeld. En ja, natuurlijk zitten ze er ook voor iets tussen door te zeggen dat die motor beter moest, maar geef ze daar eens ongelijk.
Punt blijft wel dat ze als partners zo niet met elkaar om hadden moeten gaan.
en wat zeg ik anders dan dat jij nu doet?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
RB had het contract voor zowel RB als STR opgezegd.
Jij zegt (althans zo lees ik het) dat het komt doordat Renault niet aan STR wil leveren, omdat RB geen Renault meer wil.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en wat zeg ik anders dan dat jij nu doet?
dat is uiteindelijk wel het gevolg geworden. Red Bull maakt de beslissing dat zij en STR geen Renault motoren meer, en door die beslissing heeft STR ook geen weg terug naar Renault als ze dat uberhaupt zouden willen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jij zegt (althans zo lees ik het) dat het komt doordat Renault niet aan STR wil leveren, omdat RB geen Renault meer wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |