Het pakket is van belang. Daar hoort ook sex bij. Maar dat is niet het belangrijkste. En dat "beste" kan ook gekomen komen omdat je zielsveel van iemand houdt. Niet omdat hij/zij werkelijk de beste is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, bij mij werkt het zo dat in het gehele pakket ook de seks zit. Als de seks die je hebt met de liefde en alles erbij niet gewoon tot het beste behoord zou ik niet blij zijn.
Persoonlijk niet mee eens, voor mij is seks niet het belangrijkste zolang het goed is, zodra dat niet zo is wordt het meestal een erg groot punt van frustratie.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:49 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Het pakket is van belang. Daar hoort ook sex bij. Maar dat is niet het belangrijkste. En dat "beste" kan ook gekomen komen omdat je zielsveel van iemand houdt. Niet omdat hij/zij werkelijk de beste is.
Dan is het gewoon het belangrijkste.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Persoonlijk niet mee eens, voor mij is seks niet het belangrijkste zolang het goed is, zodra dat niet zo is wordt het meestal een erg groot punt van frustratie.
Dus is het wel erg belangrijk. Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Persoonlijk niet mee eens, voor mij is seks niet het belangrijkste zolang het goed is, zodra dat niet zo is wordt het meestal een erg groot punt van frustratie.
Oud.... Al vele jaren geen puber meer, heb een zoon in de puberteitquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:02 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dus is het wel erg belangrijk. Hoe oud ben je?
Niet het belangrijkste, maar wel belangrijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dan is het gewoon het belangrijkste.
Water is voor mij niet belangrijk zolang ik water heb. Als ik het niet heb dan wordt het wel belangrijk
Ja oke je zat me wat te misleiden op die manier.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet het belangrijkste, maar wel belangrijk.
Sex is van belang maar niet het belangrijkst in je leven.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Oud.... Al vele jaren geen puber meer, heb een zoon in de puberteit
Maar dit gaat niet alleen om mij, ik zie het overal om me heen. Zodra de seks niet goed zit, slecht is, behoeftes teveel verschillen, wordt het een punt van frustratie. Seks is wel degelijk belangrijk.
Klopt, maar als het niet goed zit met de seks (wat goed is verschilt per persoon) wordt het gewoon een frustratie punt en een stevige ook vaak.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:05 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Sex is van belang maar niet het belangrijkst in je leven.
LOL ik las het lijkt me echt enorm geil als je je zus of zo eens zou willen doen. Wat ook eerlijk zou kunnen zijn, maar je toch beter voor je kunt houden, zelfs bij een directe vraag.quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:03 schreef Scary_Mary het volgende:
- Goh schat, zou je eens zus of zo willen doen?
- Het lijkt me echt enorm geil als je zus of zo eens zou willen doen.
Je zou hulp moeten zoeken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:09 schreef speknek het volgende:
[..]
LOL ik las het lijkt me echt enorm geil als je je zus eens zou willen doen. Wat ook eerlijk zou kunnen zijn, maar je toch beter voor je kunt houden, zelfs bij een directe vraag.
Haha, nog iemand die het heeft opgemerkt. Het zat te kriebelen om het aan te halen, maar ik wou het topic niet laten ontsporenquote:
Ik roep dat soort dingen niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:31 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lolzegt uitgerekend jij van iedereen
Ik roep dat soort dingen niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:47 schreef Wezentrijn het volgende:
[..]
Want? Ik schrijf rare zaken over sex met een zus hebben?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:47 schreef Wezentrijn het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |