abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154339632
http://nos.nl/artikel/204(...)w-tour-progamma.html
quote:
'Zweetdruppels nog te zien' in nieuw Tour-progamma

Ander tijdstip, nieuw presentatieduo, meer tempo en het afscheid van Dalida. Het is een greep uit de veranderingen die ons te wachten staan in de NOS-programmering tijdens de Tour de France, van 4 tot en 26 juli.

Dione de Graaff presenteert vanaf 2 juli het televisieprogramma Studio Tour. Het nieuwe avondprogramma, dat de Avondetappe opvolgt, is elke dag te zien tussen 19.00 en 19.55 uur op NPO 1.

Nieuw avondprogramma

Studio Tour zit 'dicht op de koers' en neemt met een actuele gast de laatste ontwikkelingen uit La Grande Boucle door.

"In tegenstelling tot de Avondetappe, die vaak rond 22.00 uur werd uitgezonden, zitten we nu dichter op de koers. We willen het zweet op het voorhoofd van de renners zien", licht eindredacteur Jeroen Koster toe.

Zeven 'wegkapiteins'

Gert van 't Hof neemt de presentatie vanuit de studio in Hilversum voor z'n rekening. Hij wordt bijgestaan door een prominente wielerliefhebber en afwisselend door zeven 'wegkapiteins', te weten: Henk Lubberding, Rob Harmeling, Niki Terpstra, Michiel Elijzen, Theo Bos, Marijn de Vries en Karsten Kroon.
Er zijn meer veranderingen aanstaande. "De eindtune verdwijnt. Dalida paste bij een avondprogramma. Nu eindigen we het programma op een moment dat de avond nog jong is. Een bandje met muziek ligt dan minder voor de hand", aldus Koster.

Extra livestream

Ook op internet zijn er de nodige aanpassingen in aantocht. Er komt op NOS.nl naast de gebruikelijke livestream een tweede stream met extra aangeleverde beelden uit de Tour van vijf motorcamera's.

Bovendien heeft de NOS een speciale Tour-app ontwikkeld. De app heeft een functie waarmee de gebruiker een 'live-presentatie' van de Tour kan doen. Het is aan de gebruiker of hij/zij dit thuis op de bank of in de koers doet.

Radio

Op de radio wordt eveneens uitgebreid stilgestaan bij de Tour-start in Utrecht. Op 2, 3 en 4 juli komt er tussen 18.00 en 23.00 vanuit het oude postkantoor een programma vanuit de Domstad.

En, zoals elk jaar, ontbreekt Radio Tour de France niet. Elke dag tussen 14.00 en 18.00, gepresenteerd door Robbert Meeder en Jurgen van den Berg.

Mart Smeets

Mart Smeets was jarenlang het gezicht van de Avondetappe. Mart blijft voor het nieuwe programma behouden. In een dagelijkse rubriek neemt hij de historische Tour de France van 1989 onder de loep.

Het was de Tour die met het kleinste verschil in de geschiedenis van de Ronde van Frankrijk werd beslist. Greg LeMond bleef die zomer Laurent Fignon acht seconden voor.
pi_154339651
Theo Bos vond Sky dus ook al zo'n topteam met hun baan- en wegschema's _O_ ^O^
pi_154339851
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 19:45 schreef Zhero het volgende:
Hij zit gewoon in de redactie :P
Klopt, ik ben stiekem Martijn Hendriks :@
  dinsdag 14 juli 2015 @ 20:08:03 #4
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_154340113
Afgezien van de inhoud en kwaliteit van dit programma, ik mis gewoon iets op de late avond. Nog ff rustig de Tourdag beschouwen op de bank. Alsof er iets geamputeerd is.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_154340139
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 20:01 schreef wimderon het volgende:

[..]

Klopt, ik ben stiekem Martijn Hendriks :@
Dus jij zit ook achter dat LtD-gruwel-item?
pi_154351657
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Tour-de-France.dhtml

'Volgens presentator Gert van 't Hof mag Studio Tour nog wat sfeervoller. ,,We willen meer beeld brengen, meer Frankrijk en de hele beleving laten zien.'' Wordt hij niet horendol van steeds die vergelijking met Smeets? ,,Hij tipte me voor de Tour: 'Vermijd de sociale mediaplatforms en al het gedoe eromheen'. En wie ben ik om advies van Mart in de wind te slaan? Als ik de kijkcijfers zie, heb ik totaal geen klagen.'' '

Van Winsen over het gemis van Smeets door kijkers: ,,Wij horen ook dat soort geluiden, maar ontvangen geen klachten. De reacties op Studio Tour zijn overwegend positief.
( :') :') )

Kortom: wat de kijkers ervan vinden interesseert ons geen bal want ze kijken toch.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_154351734
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 08:40 schreef RipCity het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Tour-de-France.dhtml

'Volgens presentator Gert van 't Hof mag Studio Tour nog wat sfeervoller. ,,We willen meer beeld brengen, meer Frankrijk en de hele beleving laten zien.'' Wordt hij niet horendol van steeds die vergelijking met Smeets? ,,Hij tipte me voor de Tour: 'Vermijd de sociale mediaplatforms en al het gedoe eromheen'. En wie ben ik om advies van Mart in de wind te slaan? Als ik de kijkcijfers zie, heb ik totaal geen klagen.'' '

Van Winsen over het gemis van Smeets door kijkers: ,,Wij horen ook dat soort geluiden, maar ontvangen geen klachten. De reacties op Studio Tour zijn overwegend positief.
( :') :') )

Kortom: wat de kijkers ervan vinden interesseert ons geen bal want ze kijken toch.
Lijkt me nogal logisch. Er wordt hier ook steen en been geklaagd, en toch zitten de klagers allemaal elke avond te kijken. Waarom doe je dat als je het niet leuk vindt? Kijk dan niet.
  woensdag 15 juli 2015 @ 09:06:12 #8
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_154351987
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 08:47 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Lijkt me nogal logisch. Er wordt hier ook steen en been geklaagd, en toch zitten de klagers allemaal elke avond te kijken. Waarom doe je dat als je het niet leuk vindt? Kijk dan niet.
Er is niks anders te zien op dat tijdstip. En de kijkcijfers in dat slot op npo1 zijn altijd wel hoog ongeacht het programma.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_154360088
quote:
,,We willen meer beeld brengen, meer Frankrijk en de hele beleving laten zien.''
Haha, nog minder spreektijd voor de gasten. Nu worden ze na een zin al afgekapt door Gert, straks dus na drie woorden.
  woensdag 15 juli 2015 @ 18:57:18 #10
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154366597
Benieuwd of het weer met dat ongemakkelijke "Bon soir" begint.
pi_154366757
Warren Bargeil
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:02:19 #12
311468 Van_Poppel
pi_154366768
Watergod *O*
pi_154366789
Bonsoir!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_154366806
Watergod, oh Watergod.

Wat ben je snel vertrokken.
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:03:53 #15
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_154366816
Dat ze eens stoppen met dat enge wegkapitein
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_154366820
Dione moet even wat opzij. Dan zien we nog meer van Frankrijk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:04:31 #17
311468 Van_Poppel
pi_154366833
Die hypocriete rotkop van Knaven :r
pi_154366843
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:04 schreef franklop het volgende:
Dione moet even wat opzij. Dan zien we nog meer van Frankrijk
#werkenbijdenos
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_154366862
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 08:47 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik hoor graag de interviews met renners en ploegleiders, voor de rest is het een grafprogramma.
pi_154366906
Joris, stop met die slechte grapjes.
pi_154367070
Rob, met alle respect. Het peloton ging niet zó hard dat Contador echt getest werd.
pi_154367132
Kenner Watterreus weet dat Nibali redelijk kan dalen _O_
pi_154367137
Ellen van Dijk is Tom Dumoulin zonder baard en met blond haar :P .
pi_154367151
Ik mag Rob wel.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_154367168
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:14 schreef Zhero het volgende:
Ellen van Dijk is Tom Dumoulin zonder baard en met blond haar :P .
Ze was ooit een Tindermatch van mij.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')